Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот asentm » Съб 21 мар 2009 10:12


който знае да споделя тук :arrow:




Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

Re: Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот anio-1.8-KR » Съб 21 мар 2009 18:59


:hmmmm


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот BuGmaN » Нед 22 мар 2009 14:40


Сменям лампите по таблото, мигачите, фаровете, релето за мигачите, динамото с релето, стартера може и да остане, може и да не се сменя, но ако се сменя с 12в., се прехвърля зъбчатката чрез струговане на оста на ротора, втулката на стартера, която е на скоростната кутия - също се вади и прави нова. Щях да забравя - слага се някакво съпротивление на моторчето на чистачките(или се подменя с 12в.), защото става прекалено бързо и мощно и чупи рамена, къса заварки хвърля вода на 3м. и т.н., а и машинките на елстъклата също се сменят с 12в :lol: ... :wink:


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

Re: Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот anio-1.8-KR » Нед 22 мар 2009 17:16


А можели да да се направи с електронно запалване или не за моята говорим.
мерси за отговора по горе :bowdown


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот asentm » Нед 22 мар 2009 19:58


може но от Т3


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот BuGmaN » Пон 23 мар 2009 23:33


asentm написа:може но от Т3

Сещам се и че е добре да е от 1600, щото на двойките делката са направени за по-големи обороти и по-силен вакум, та дават предварението малко със закъснение в средните обороти и става лека "дупка", която с по-богата смес леко се пооправя, не не е същото, мисля, че проблема ще се реши и с един свестен стробоскоп и няколко отваряния за настройки на възвратната пружинка на плочката на делкото...
Друг вариант е за 100$ кит - заместващ наковалнята с чукчето на стандартно делко, превръщайки го в електронно, но без да слагаш "електронна" бубина и кондензатор, както е при Т3...:wink:


olymat
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот olymat » Вто 24 мар 2009 12:33


Що така бе хора, аз всичко 12 в. го кормя и изхвърлям и връщам 6-те волта, предварително готов с динама, релета и крушки.
Дружко си е, когато не запали от раз да ти падне аку-то и да трябва да го зареждаш, да го сваляш, кабели, панаири...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот BuGmaN » Вто 24 мар 2009 23:33


Първия път си направих кола от 6 на 12в. заради музиката и фаровете(то с 6в. лампи не се караше вечер), че и 2-те ги обичам силни, иначе, ако се налага е добре, да се направи така, че всичко да е възстановимо по старо му...


olymat
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Преработка на ел. инсталация от 6 на 12 V

Мнениеот olymat » Сря 25 мар 2009 14:16


Така е , понявгаж на човек му се приисква музика в ретрото. От 6 на 12 за костенур- никакъв проблем, всичко може да изглежда като по старому и в даден момент пак да се върне на 6. Има ретро радиа, работещи на 6 и 12, а в жабката нещо съвременно може да се скрие.На 99,99% никой не пипа стартерите, те са си 6, затова и въртят по-бързо, клаксони, моторчета на чистачки също...Останалото- цялото осветление, всички релета и динамото се сменят и става без да си личи.При други ретраци става мазало, чистачките полудяват, стартера и моторчето за парното също, а динамото и релето- там е върхът, слагат алтернатор на планки, присадки, въобще 1 тон ръждив винкел.
С костенура е лесно да намериш 12в-тов чарк.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта