VW Transporter ENGINE(ДВИГАТЕЛ)
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
...
Имам един двулитров, свалян е от работещ транспортер, окомплектован, колектори, печки, карбуратори, вече не помня всички чаркала, седи в четири кашона... Спомням си, че свалихме главите и ризите, може да се монтира без да се правят ремонти. Имах мераци да го слагам на една от калинките, обаче си взех бърз автомобил и нещо не ми се занимава... Ако някой има интерес цената е 300лв примерно, за Typ4 мотор мисля че е добре...
Re: ...
за него ти трябва и скоростна кутия ,не мже да се смени само маховика с 5 болта е не с една гаикаpavko написа:Имам един двулитров, свалян е от работещ транспортер, окомплектован, колектори, печки, карбуратори, вече не помня всички чаркала, седи в четири кашона... Спомням си, че свалихме главите и ризите, може да се монтира без да се правят ремонти. Имах мераци да го слагам на една от калинките, обаче си взех бърз автомобил и нещо не ми се занимава... Ако някой има интерес цената е 300лв примерно, за Typ4 мотор мисля че е добре...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
asentm написа:на СТ трябва да му сложиж механични повдигачи и да му смениш вала за да тръгне
Маслените повдигачи си имат лекарство, а валче от СТ (и за него има лекарство) съм сложил на Bugsy и прави пергели на 3-та с 205, колата започва да дърпа още от 2000, а сега с 2-та карба още от 1500, което за кола, която се движи предимно градско и късо извънградско, където не се кара повече от 140 ме устройва напълно, дори сериозно се замислям да пипам повече по мотора, защото прекалено-добри резултати е показал и е достатъчно надежден и издържлив, а да започна нов проект в съвсем различен стил, да видим каква динамика ще излезе... На връщане от събора прелитайки 400км за доста прилично време с 30-те коня мотора ми, реших да търся неговата динамика, но умножена по 4 или 5 от което има вероятност да излезе перфектният атмосферен за костенурка и за мен мотор, а високите обороти ще ги потърся в друг проект... Ейййй, че се размечтах...

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
прав си, че СТ тръгва от ниски .... аз имах такъм бус ....още повече ако си с 2 карбуратора, защото колкото е по-къс смукателния колектор толкова повече тръгва от ниски, колкото е по-дълъг , толкова повече има високи .... за вала на СТ е перфектната комбинация с един прогресивен /примерно самаров, щото е 85 лв. нов карбуратор/ или централен от алфа 33 с променени жигльори и мотора върви ...само дето му умекват повдигачите на високи и им трябват подложки, което пак е гадория защото ги разбиват ...може да се сложат механични от тип 4 , късоходовите мотори 1700-1800 сс са с такива слагат се на моделите 411,412, бус Т2 и ФВ-Порше 914/4
аз сега ще сглобявам такъв за кармана па да видим що ще стане
аз сега ще сглобявам такъв за кармана па да видим що ще стане
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Да не земе да стане като при мене, здраво дъно и колконки 2- годинки с 1600 и 1 със спортно окачване и сега всичко е за смяна, аз бих сложил стандартен 1600 със 180мм. съединител, само и само да няма поражения по колата като се ръчка...asentm написа:аз сега ще сглобявам такъв за кармана па да видим що ще стане

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта