
Браво, браво - само това да се чува. И моя патрон-изпарител стана на бая години и съм сменил само единият маркуч, че по време на един станджански оф-роуд, по невероятна случайност някакъв камък, как е хвръкнал, клон ли е било, та удари единият маркуч или го закачи..., но с такава сила, че му отчупи резбата... Понеже нямах друго гориво освен ЛПГ, се наложи да байпасна патрона и много добре разбрах колко е ефективен - в есенната вечер се налагаше да спирам през 3-4км. иначе изпарителят замръзваше и двигателят изгасваше...
Това лято реших да го изкарам от гърнето и да го разглобя за профилактика, ама така е стегнала гайката, че се отказах да напъвам при монтирано гърне, че да не стане фал с някоя шпилка... Явно трябва да се намазва с нещо резбата, преди монтаж, както е при монтажа на Ламда сондите...
