за една операция

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Kopcap
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

за една операция

Мнениеот Kopcap » Сря 24 окт 2007 9:26


Здравейте, колеги!
Не съм от форума, а карам и друга марка кола. Едно приятелче, обаче, има бус от тези старите, дето им се присаждат ладови двигатели - VW Transporter. Та идеята е, че му подаряват двигател от ауди80, разположението му е същото като на ладовия, а транспортера има проблем с ДВГто. Машината е такава:
Изображение

Може ли на Транспортер да се присади двигател от Ауди 80 и много ли е сложна процедурата. Моля, ако някой го е правил да сподели.
Благодаря! Лека и безаварийна!


mod edit: Vlad777




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 24 окт 2007 9:37


ми има :lol: някои хора се занимават с такива работи :lol: ако двигателя е карбураторен, се први един фланец за карбуратора, за да не е под наклон, щото двигателя на транспортера е почти легнал :wink: също така ти трябват картера и маслената помпа от дизелов транспортеров двигател :wink: ако лапите на мотора са преправяни за ладов, пак трябва да си намериш от лапи от дизелов :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 24 окт 2007 9:51


Бая играчка ще е... ;)


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 24 окт 2007 10:05


Tinko написа:Бая играчка ще е... ;)
не е толкова сложно, колкото изглежда :wink: става за около два-три дена :wink:


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 24 окт 2007 12:39


vladko_g40 написа:ми има :lol: някои хора се занимават с такива работи :lol: ако двигателя е карбураторен, се први един фланец за карбуратора, за да не е под наклон, щото двигателя на транспортера е почти легнал :wink: също така ти трябват картера и маслената помпа от дизелов транспортеров двигател :wink: ако лапите на мотора са преправяни за ладов, пак трябва да си намериш от лапи от дизелов :wink:
Ще ме прощаваш колега, но пишеш малко неточно.Ако двиг. е бензинов, то той е боксер, а самата му конструкция е да е легнал. Ако е дизел наистина е наклонен на около 60 градуса, но този наклон се компенсира от фланеца, който се поставя между двиг. и скоростната кутия. Така не е задължително да бъде само карбураторен. Общо взето темата е обширна и не става само с писане.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 24 окт 2007 12:54


batetony67 написа:
vladko_g40 написа:ми има :lol: някои хора се занимават с такива работи :lol: ако двигателя е карбураторен, се први един фланец за карбуратора, за да не е под наклон, щото двигателя на транспортера е почти легнал :wink: също така ти трябват картера и маслената помпа от дизелов транспортеров двигател :wink: ако лапите на мотора са преправяни за ладов, пак трябва да си намериш от лапи от дизелов :wink:
Ще ме прощаваш колега, но пишеш малко неточно.Ако двиг. е бензинов, то той е боксер, а самата му конструкция е да е легнал. Ако е дизел наистина е наклонен на около 60 градуса, но този наклон се компенсира от фланеца, който се поставя между двиг. и скоростната кутия. Така не е задължително да бъде само карбураторен. Общо взето темата е обширна и не става само с писане.
съгласен съм с теб, аз казвам какво съм правил - преди това транспортера беше с дизелов мотор и му сложих бензинов :wink: не съм слагал фланец, защото двигателя ще стърчи много като се изправи, а си го зацепих директно :wink: пасва без фланец, само трябва да се прехвърли съединителя с маховика от дизеловия :wink: за боксера знам че има доста повече преработки, особено ако е с въздушно охлаждане :roll:


Kopcap
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kopcap » Сря 24 окт 2007 13:33


Ми то и аз съм виновен, защото не съм уточнил. Двигателя от Аудито е бензинов... 1.8

Последна промяна от Kopcap на Сря 24 окт 2007 15:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 24 окт 2007 14:11


На Ауди няма боксерен двигател. Боксер ще рече, че буталата му работят срещуположно, а не в един ред, та и оттам и името му.


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Мнениеот ChronoS » Пон 29 окт 2007 20:11


Пич стаа номера но процедурата е много сложна.Този мой познат сложи двигатела прав ама преправяше планките за двигателя и сложи спец фланец между скоростите и двигателя за да се напаснат и ся карборатора се подаа нагоре и е преправял капака този вариант е по добър.Друг вариант еда го сложиш легнал двигателя ама треа преправяш карборатора щото и той седи легнал в тоз случай освен това треа и картера да сменяш.Парвия вариант е по добър и лесен а иначе с този двигател е значително по добре



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта