теч на масло...гарнитури

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Пет 02 сеп 2005 12:21


BuGmaN написа:Трябваше да кажеш, че ще тръгваш към морето :wink:

3-4 трябва да ти стигнат, ако не има нещо нередовно. :wink:


Я виж в темата за гумите:)... както и да е, представа си нямах, че може да ми се случи подобно ...

за луфта - ще сложа още 1 шайба и ще го докарам да 0,2
знаеш ли моментите на затягане на биелните болтове и на главите?




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 02 сеп 2005 14:47


главите
1. на 1кг. долните болтове
2. на 2,5 по реда на затягане
3. проверка на 3,5 мах. 3,7 кг.

задължително като направиш 1 манипулация на 1 глава отиваш и на другата, а не да направиш 1та и после другата


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 02 сеп 2005 20:57


Само да добавя реда на стягане 1-во на 1кг.:
7-5-6-8
4-2-1-3
2-ро на 2,5кг за М8 и 3,0кг за М10:
8-2-4-6
5-3-1-7


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Вто 06 сеп 2005 22:03


Мерси, пичове!

двигателя е на 6.
ВСИЧКИ течове спряни.

това за шайбите(че не трябва да са повече от три) май е вярно.
от утре - по пистите :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта