Иначе съм го карал повече от собственикът, помня, че не щеше да вдига предни гуми, само щото съединителят 215мм. дойде слабичък и боксува, боксува...


Ама то е срамота да имаш подобен двигател и да го жалиш, а и е много-трудно - той си го търси, постоянно...
Този двигател съм запомнил, така: На 2-ра скорост ускорението е, такова, че както подаваш гас - така ускорява, ако се чудеше нещо - търсих проблем, всеки може да опита схемата - дори на 1-ва предавка, малко двигатели го могат... Колегата се оплаква, че под 20/100 не падал и както се кара само със 100 октана, дебеличко идва... Аз съм го докарвал и на 40/100 (верно с прекъсвач на 6800, а при него е на 5500 за да до-разработва
) и то на проходът, който водят най-тежкият: Бургас-Варна, което стандартният 1600, който преправях - не го може. При нормално, извън-градско ще подне още. Все пак проектът беше - оптималният - идеалният двигател за Т2... И мисля, че се получи, като изключим, че е прекалено пъргав и лесно се окопава в пясъци и калища...
Само там май Тип4 го превъзхожда: заради по-късият ход на коляновият е по-тежките части - въртящият момент е по "нисък"... 

nokiangage написа:Здравейте колеги, дали тази обява е реална. 2090 лева?![]()








PeshoVW написа:http://olx.bg/prodavam-folksvagen-1200-kostenurka-i49820779
продавам фолксваген 1200 "костенурка"
Марка : Volkswagen Модел : 1200
Двигател : Бензин Скоростна кутия : Ръчна
Година на производство : 1965 Пробег : 35,000 км.
в движение с документи голям и малък талон
Град: гр. Русе
Телефон: 0889250368
georgi72 написа:Здравейте момчета! Някой нещо чувал ли е, виждал ли е какво се случи с тия Т1???

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта