Въпрос за Газ + Air Cooled
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
А така не е ли по шумна най-малкото и не е ли опасно да не стопи нещо. Постни някоя снимка да видя какво представлява, имам и СО и инструменти под ръка!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Колегата има в предвид да се направи копие на системата, която затопля смукателният колектор, както предложих в началото на темата - от едната страна влизат горещите газове - там се монтира единия край на тръбичката, насочен стещу посоката на газовете, а другия край е на другия колектор - по посока на газовете, така се получава циркулация на горещите газове в тръбата...
По интересния въпрос е защо колегата не препоръчва да се занимаваме с газ, а да слагаме метан ...
По интересния въпрос е защо колегата не препоръчва да се занимаваме с газ, а да слагаме метан ...
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Колеги,от 3г.карам на метан ,а колата ми е за всеки ден.Както си пали през лятото,така и през зимата.Изпарител аз НЕ топля,защото нищо не се изпарява!Не съм имал абсолютно никакви проблеми,докато при проп.бутана зимата са мъки неземни..На бензин,та на газ, прекъсва и гърми...Докато аз отдавна съм си изхвърлил резервоара и съм сложил трета-малка ботилка на неговото место.А и багажника ми стана по-голям.Като заредя за 11лв.забравям кога съм заредил(над 200 км.изв.градско) .А и пак намалят цената на прир.газ.Монтажа е много по-лесен,системата и газта е много по-безопасна и всеки на който не са му наврени ръцете отзад,може да си я направи.Метана е мазен,(а не сух като пр.бутана)и не амортизирва двигателя.От както сложих метан се"родих",защото бензина е за богатите!
Ако имате някакви въпроси,ще се радвам ако мога да помагам!
Поздрави.
Ако имате някакви въпроси,ще се радвам ако мога да помагам!
Поздрави.
Последна промяна от Todi на Чет 18 юни 2009 23:10, променено общо 1 път.
- vurjil
- Мнения: 256
- Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Deutschland
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Аз не сум точно на това мнение!Минах с метан над 250000км за 3години около 4 пъти сменях гарнитура на глава!Като цяло сум много доволен но не бих сложил на костенур!И без това е доста слаб!Това е изнасилване и е малко извратено-не искам да те обидя с това!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Метана е за такива(като мен)които са решили да си ги карат,а не само да ги ремонтират.Моите километри за година са повече от всички костенурки в БГ,взети заедно!Така съм си нагласил системата,че разликата от каране на бензин е малка.Центренето е много по-лесно от на съвременните автомобили.И в Зарата има сумати нови метанки-таксита,които се влачат със 50км.Мойта с лекота си вдига 100км.,а макс. е 120-130км.ч.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Колега недей така се изхвърля, че леко се дразним, тея дето имаме коли за правене, нали първо трябва да се направят колите, а после да се карат, и на повечето тук манията ни е да караме, не да ги правим (макар, че и тва си е мания). Не само ти караш "въздухар" много - Фастбека който боядисвах миналата седмица кара на газ със системата "патрон" в гърнето и кара София-Бургас-Поморие и обратно на 2 седмици, отделно има доста сериозни обиколки из България, а в София останалите дни е в задръстванията, аз карам буса си всеки ден, освен мен го ползват и други хора за каручка, костенурката ми от 65-та преди да влезе в бокса за ламарини кара 5-6 години всеки ден, като лятото правеше по над 80000 на месец., има и много други коли който въртят яко, ма мился ти е достатъчно да не се чувстваш, че караш само ти всеки ден.
Обаче тва:
Аре накрая да ти пожелая да сменяш и ти маслото всеки месец без да пипаш нищо по колата...
Обаче тва:
зе да ме отказва, да слагам метан на буса - то излиза макс 90км., ми то задръствания ще правим извънградско, аз 57-мицата ми с 30-те коня мотор я карам 120 извънградско , при газтта може да се "нахрани" доста добре мотора, при метана няма ли начин малко жега в системата, че караш така ?Todi написа:а макс. е 120-130км.ч.
Аре накрая да ти пожелая да сменяш и ти маслото всеки месец без да пипаш нищо по колата...
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Подкрепям изцяло Бугман в казаното по-горе и желая да добавя, че целта на форума, поне според мен, е да споделяме опит и си помагаме, когато това е възможно, а не да си ги мерим. Освен това не съм съгласен, че не изпаряваш метана, защото едва ли някой е успял с лекота да прескочи 40 години технологична еволюция и точно на твойта кола да монтира газов инжекцион с впръскване на течна фаза. Спирам дотук, защото съм сигурен, че ако продължа едва ли ще ме разбереш! Поздрави на всички от форума и по-полека по пътищата, че лятото всякакви джигити бръмчат!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Колеги по Хоби. .Тук за мерене дума и лаф не може да става!Просто се опитвам да бъда полезен на някой с моя опит.Това,че до сега не съм вземал отношение във Вашите дискусии и имам малко постове,не означава че съм новобранка.
Колега pool,с цялото си уважение към Вас и въобще към всеки тук,ще си позволя да Ви напомня факта,че метана си е ГАЗ а не течност(втечнява се на много високо налягане или ниска температура) и няма нужда от изпаряване,а само от редоциране и затопляне за по-добра и икономична работа на двигателя.
Поздрави,Тодор
Колега pool,с цялото си уважение към Вас и въобще към всеки тук,ще си позволя да Ви напомня факта,че метана си е ГАЗ а не течност(втечнява се на много високо налягане или ниска температура) и няма нужда от изпаряване,а само от редоциране и затопляне за по-добра и икономична работа на двигателя.
Поздрави,Тодор
- vurjil
- Мнения: 256
- Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Deutschland
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
при цена на метановата уредба от 1200 мин. и метан от 1.44 колко трябва да караш че да има смисъл?и какво се слу4ва с бутилките?къде ги монтираме?една на мястото на резервара а другите?И 3 бутилки средно по 50 кила?и товара в колата
и само40 коня,ма 60 процента от тях и кво стана!по добре тая кола да я карам по малко а ма да ми доставя удоволствие!а и метана е наи слабото гориво-доста е по слаб от гаста!
и само40 коня,ма 60 процента от тях и кво стана!по добре тая кола да я карам по малко а ма да ми доставя удоволствие!а и метана е наи слабото гориво-доста е по слаб от гаста!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
vurjil написа:при цена на метановата уредба от 1200 мин. и метан от 1.44 колко трябва да караш че да има смисъл?и какво се слу4ва с бутилките?къде ги монтираме?една на мястото на резервара а другите?И 3 бутилки средно по 50 кила?и товара в колата
и само40 коня,ма 60 процента от тях и кво стана!по добре тая кола да я карам по малко а ма да ми доставя удоволствие!а и метана е наи слабото гориво-доста е по слаб от гаста!
Метана при нас е 1.12лв. но от 01.07 ще го намалят.-Аз съм монтирал две бутилки по 24л.в багажното в купето и една отпред-16л.Цената за лит.на бут.е 5-6лв.Изпарителите вече са по 40-45лв.,зареждачките са по10-15лв.,стом.тръба е към 25-30лв.Аз съм сложил и клапан-бензинов ,който вече не използвам.Мощността не пада кой знай с колко.Еее ,всеки знае че е най -слабото гориво,но аз съм пък много доволен.
п.п.Никой не искам по никакъв начин да ангажирам с моето мнение и не държа да го налагам - просто споделям ,а и мисля че си е по темата!
- vurjil
- Мнения: 256
- Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Deutschland
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
къде тия цени?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
vurjil написа:къде тия цени?
Цените са за части 2-ра злоупотреба,само тръбите задължително треба да са нови,защото им записват номерата и на тях в док.на уредбата
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Моята е от 1959г. Два пъти съм и слагал газ. Първият път /1998г/ греех изпарителя с масло. С двигател F серия разхода на дълъг път беше 7/100 с беларуска уредба. Втората уредба /2004г/ беше ловато и я греех чрез серпентина в ауспуха и разширител с помпа. Мислил съм и за подгряване на ток - забравете - ресурса на генератора не стига. Сега е на бензин.
- sastezatelya
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Не е по темата,но искам да ти кажа Добре дошъл и ще се радваме да пуснеш снимки на твоята красавица
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Да повдигна една леко позабравена тема. Вижте тея дни какво ми попадна като снимка, идеята е с подгревателни свещи от дизел (или нещо от сорта) да се подрява антифриз в собствена "охладителна" система....
ако някой има по-подробна информация за това извращение нека сподели защото питах в 2 магазина за авточасти и те се пулиха ли пулиха на тая снимка.....
ако някой има по-подробна информация за това извращение нека сподели защото питах в 2 магазина за авточасти и те се пулиха ли пулиха на тая снимка.....
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта