

И започваме разглобяването на праговете, забелязва се интересен стил на опит за тяхното възтановяване, като долните им части са "обшити" с ламарина, само причукана по ръбовете, колкото да пази завет






И странично облечени с ламаринка, тоя път поне прекапвано тук-там:


Става ясно, че няма кой-знай кво останало от праговете



Започвам първа ръка бластиране, но с фин пясък, отдалеч, свалайки 2-та пласта боя, ако отдолу има дори малки ръждички те се открояват на светлите чветове и задържаме струята пясък само там, на здравите места се опитвам да останем на оригиналните антикорозионни защити:


ето как се виждат петната наченала ръждица:

Краят на бластирането на задната час започва да се заформя, задната престилка е претърпяла няколко удъра и е "явна" и просто я заобикаляме...



Я тука има дозаваряване с бронз...

... което ме кара да се сетя, че при 1200, то е 10-15мм. и често там ламарината и скъсана.
Тия лайснички изчиствам с телена четка на дрелка или флекс, тоест и с 2-те с по няколко вида четки за да не излизам извън необходимото:

Мацам критичните места, като застъпването на панелите и заварките с Цинк, а отворилите се малки дупчици, където е била изтънялата ламарина - заварявам и шлайфам:


Междувременно продължавам с пясъка и, ако някоя ръждичка не е изчистена тотално вече се е показала за да я убием тотално:


Налагат се и някой "кърпежи" в движение изпълнени по технологията, която използваме:





И накрая затварям всичко с грунд, който оцветявам защото цвета му е прекалено близък до пясъкоструеното и поцинкованото и има голяма вероятност да останат не-добре грундирани детайли...

Тука забелязвам, че съм пропуснал да опаковам кабеляците


Ама го докарах на свеж чвят еииии,...






Ей вече няма и следа от "кърпежите"...


Ето и изодзадзе:

Повдигам задницата за да нанеса полиуретана на местата, където не трябва да попада никаква влага:

Карам пак на минимум 2 ръце и за да бъдат сигурни, работя с 2 цвята полиуретан, примерно първо черен и после отгоре с бял, докато скрием черния:



Има места на които съм оставил и част от оригиналният и мажа частично....

И белият...




Има и места, където от VW не са сложили, че е голяма игра и бави производството, но ние гоним качества, не количества и уплътняваме и лайсните за монтажа на гумените уплътнения:


