
Още един проект: Keffer by Porshe
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Според мен е трябвало да смъкнеш и от цилиндрите малко, недохода на тези мотори е много-голям... Подложките 3мм. не са достатъчни, толкова слагам на сток - моторите, трябват ти двойни пружини - 100 и нещо лв. са и да стискаме палци на биелите... Надявам се си разпробил за датчик - температура масло, хубаво е и да смениш и пружините с клапаните на блока - вдигат налягането прилично и са без пари... 

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Според мен е трябвало да смъкнеш и от цилиндрите малко, недохода на тези мотори е много-голям... Подложките 3мм. не са достатъчни, толкова слагам на сток - моторите, трябват ти двойни пружини - 100 и нещо лв. са и да стискаме палци на биелите... Надявам се си разпробил за датчик - температура масло, хубаво е и да смениш и пружините с клапаните на блока - вдигат налягането прилично и са без пари... 

-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Така и не можах да разбера, защо се ползва СТ двигател за тунинговане.
За плюс се приема обикновено разпределителния вал, който би трябвало да е
от воден боксер, но в същото време се очаква двигателя работил на бус да е
по-зле от 1600 на кола.
Дайте малко разяснение, защото и аз имам един излишен блок от СТ.
За плюс се приема обикновено разпределителния вал, който би трябвало да е
от воден боксер, но в същото време се очаква двигателя работил на бус да е
по-зле от 1600 на кола.
Дайте малко разяснение, защото и аз имам един излишен блок от СТ.

- zar4eto
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
СТ мотора е поне с маслен филтър
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Кой го ползва за туниговане CT? Иначе, ако ще се ползват оригиналните глави - неговите са подсилени и с дълга резба, блока е с тънките шпилки, маслената помпа е по-мощна, масленият филтър можеби е в +, макар, че точно в тия мотори незнам дали има смисъл от него. Минуса е, че радиаторът е на друго място и за тип1 охлаждане иска преправяне, някой реват и от хидравличните повдигачи, но нямам лични впечатления засега... 

Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Поздравления ,проекта е много хубав. Единствената грешка която аз виждам е различната дължина на изпускателната тръба на колектора /освен ако гърнетата ти не са специални/ при по дългата газовете текът инертно и това помага за по добро очистване на цилндрите, при по късата е обратно- създават се пулсации и изпускането се влошава . При един разрез на оригинално гърне това се вижда нагледно, там всички тръби са с еднаква дължина.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Добре, че има един вече завършен проект, за да прочетем
интересни мнения.
Сигурен съм, че Zar4eto е наясно с дължините и диаметъра
на изпускателните тръби, преди и след гърнетата и има определени
съображения за използването на този вид гърнета и свързването точно
на въпросните цилиндри два по два.
Предполагам, че и на другите би било любопитно да разберат за идеята
на ползваната изпускателна система, както и какво се очаква от двигателя
като мощност, обороти и разход.
Освен това съм на мнение, че тъй като много от колегите са ремонтирали,
доработвали своите двигатели, би било полезно да разберем, кой какво е
получил като краен резултат - мощност, скорост и разход и по какъв начин,
за да си спестим бъдещи главоболия или пък с по-малко средства да постигнем повече...
Ако модератора прецени, може и като отделна тема, независимо, че има подобна
(например за разхода на 1300)някъде във форума.

интересни мнения.

Сигурен съм, че Zar4eto е наясно с дължините и диаметъра
на изпускателните тръби, преди и след гърнетата и има определени
съображения за използването на този вид гърнета и свързването точно
на въпросните цилиндри два по два.
Предполагам, че и на другите би било любопитно да разберат за идеята
на ползваната изпускателна система, както и какво се очаква от двигателя
като мощност, обороти и разход.
Освен това съм на мнение, че тъй като много от колегите са ремонтирали,
доработвали своите двигатели, би било полезно да разберем, кой какво е
получил като краен резултат - мощност, скорост и разход и по какъв начин,
за да си спестим бъдещи главоболия или пък с по-малко средства да постигнем повече...
Ако модератора прецени, може и като отделна тема, независимо, че има подобна
(например за разхода на 1300)някъде във форума.

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
теми има, но трябва ровене
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Мое мнение е че няма нужда от подсилени пружини и вдигане на налягането в маслената магистрала, освен ако този боксер не се върти на много големи обороти.Аз лично ползвам при тунинговани мотори рейсингови масла на мотул 20 W 60 /не искам да звучи като реклама/ издържат при смесване с гориво и на високи температури.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Аз си мисля на водния боксер да правя такива ауспуси зимата...Някакви съвети ?(извинявам се че пиша в темата на колегата)
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Дака не сравнявай водното с наще мотори, редовака също - разликите са значителни
... Да не говорим, че при нас повечето рейсърски мотори не са дори в клас Street в белите държави. С тоя рапределител ще се влиза в 7000-7500, може и повече, не знам нито марка нито модел, та тоя мотор от 4500 заводски има да прави още 3000 отгоре, с неговите си каратии, може и да стане, но колко пъти? Щом иска да е с маслен филтър, едва ли го прави за 2 обиколки или състезания. Не дей да съдиш за нещо, дето не си пробвал, давам пресен пример (и повод да почерпя
) - вчера на газ-анализатор при тестове на 4000, 5000 и 6000 (за 7000 нямах палец, а и ще го спирам на 6500), при стоково гърне на 1835, дадох изгаряне недостижимо за повечето инжекционни системи, в пъти по-добро от нормите за тоя мотор, хранейки с 2 прости Вебъра, верно не е само от двойните спортни пружини, но без тях няма как да стане това... 
oryxster, ако се вкараш във филма ще помагам, както и на всеки друг, въпреки, че съм твърдо против тези мотори да се пипат от аматьори, щото познавам доста хора дето ги правят от 20-30 години и още не могат да съберат правилно стандартен, а как да ви поощтрявам да правите спортни, това са скъпи игрички, един пропуск или грешка и заминаваш и какво после аз ли да съм виновен, но ако мога да дам съвет го давам. Ще ви пусна теми и за стандартен основен ремонт, за неско-бюджетен тунинг и за средно-бюджетен, но винаги ще предупреждавам: Не правете това в къщи!!!



oryxster, ако се вкараш във филма ще помагам, както и на всеки друг, въпреки, че съм твърдо против тези мотори да се пипат от аматьори, щото познавам доста хора дето ги правят от 20-30 години и още не могат да съберат правилно стандартен, а как да ви поощтрявам да правите спортни, това са скъпи игрички, един пропуск или грешка и заминаваш и какво после аз ли да съм виновен, но ако мога да дам съвет го давам. Ще ви пусна теми и за стандартен основен ремонт, за неско-бюджетен тунинг и за средно-бюджетен, но винаги ще предупреждавам: Не правете това в къщи!!!

-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
абе и с големи маистори сме се сблъсквали не аматиори няма да споменавам имена и моторът не можа да изкара и 1000 км...а мотор направен от човек които не прави всеки ден това вече го карам 5000 хил км и само му давам газ...а относно разхода видях един колега че е засегнал темата и мога да кажа че моята кола е 1641 със бърз вал и един двоен вебер 32/34 ми гори между 7и12 литра зависи как се настъпва...един съвет за по наченаещитете..колеги деистваите смело четете повече и резултатът ще е на лице..успех на всички 

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
Мартине ти като си много отворен да даваш такива акъли, що не си правиш сам моторите, а ходиш по майстори, още повече, че си патил от тия мотори не-веднъж, имай отговорност към хората дето четат и дето пишат, тук ние се опитвами да помагаме, не да ги надъхваме да си чупят моторите...
Разход ли искаш, мислех, че само на мен ми пука
, обаче имам проблем с десния крак и се е голям - хващал съм се 30/100 извънградско, ма как ти звучи 9 на 100 на трасето Варна-Бургас със бус Т2, с гореспоменатият 1835 с 2 двойни Вебъра, и 17-ки с 245/40, тогава с жената и детето, само на правите с 100-120, че детето спеше, и нямаше кой да вика - настъпи газта
, но мотора от тогава доста се промени, а и вече е на 2000км., ако идвам за дино или да черпя Вальо за успешния проект, щото и той помагаше, ще подобря 9-ката, въпреки, че ме устройва. Къде се хвалиш с разход 7 с 1600 моторче при 700кг. кола, ми ко ти дам 17-кете? трябва да е под 5 поне, за да се хвалиш...
Благодаря за съвета за четенето ще го уважа, надявам се и останалите... 

Разход ли искаш, мислех, че само на мен ми пука




- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
абе вие уважавате ли ме или не



- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Още един проект: Keffer by Porshe
asentm написа:абе вие уважавате ли ме или не![]()
Надупи се, де.

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта