Още един проект: Keffer by Porshe

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот BuGmaN » Пон 18 окт 2010 10:32


Според мен е трябвало да смъкнеш и от цилиндрите малко, недохода на тези мотори е много-голям... Подложките 3мм. не са достатъчни, толкова слагам на сток - моторите, трябват ти двойни пружини - 100 и нещо лв. са и да стискаме палци на биелите... Надявам се си разпробил за датчик - температура масло, хубаво е и да смениш и пружините с клапаните на блока - вдигат налягането прилично и са без пари... :да:




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот BuGmaN » Пон 18 окт 2010 10:32


Според мен е трябвало да смъкнеш и от цилиндрите малко, недохода на тези мотори е много-голям... Подложките 3мм. не са достатъчни, толкова слагам на сток - моторите, трябват ти двойни пружини - 100 и нещо лв. са и да стискаме палци на биелите... Надявам се си разпробил за датчик - температура масло, хубаво е и да смениш и пружините с клапаните на блока - вдигат налягането прилично и са без пари... :да:


oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот oryxster » Пон 18 окт 2010 16:53


Така и не можах да разбера, защо се ползва СТ двигател за тунинговане.
За плюс се приема обикновено разпределителния вал, който би трябвало да е
от воден боксер, но в същото време се очаква двигателя работил на бус да е
по-зле от 1600 на кола.
Дайте малко разяснение, защото и аз имам един излишен блок от СТ. :deal


Потребителски аватар
zar4eto
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот zar4eto » Пон 18 окт 2010 20:42


СТ мотора е поне с маслен филтър


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот BuGmaN » Пон 18 окт 2010 22:01


Кой го ползва за туниговане CT? Иначе, ако ще се ползват оригиналните глави - неговите са подсилени и с дълга резба, блока е с тънките шпилки, маслената помпа е по-мощна, масленият филтър можеби е в +, макар, че точно в тия мотори незнам дали има смисъл от него. Минуса е, че радиаторът е на друго място и за тип1 охлаждане иска преправяне, някой реват и от хидравличните повдигачи, но нямам лични впечатления засега... :wink:


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот daka » Пон 18 окт 2010 22:43


Поздравления ,проекта е много хубав. Единствената грешка която аз виждам е различната дължина на изпускателната тръба на колектора /освен ако гърнетата ти не са специални/ при по дългата газовете текът инертно и това помага за по добро очистване на цилндрите, при по късата е обратно- създават се пулсации и изпускането се влошава . При един разрез на оригинално гърне това се вижда нагледно, там всички тръби са с еднаква дължина.


oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот oryxster » Вто 19 окт 2010 13:56


Добре, че има един вече завършен проект, за да прочетем
интересни мнения. :)

Сигурен съм, че Zar4eto е наясно с дължините и диаметъра
на изпускателните тръби, преди и след гърнетата и има определени
съображения за използването на този вид гърнета и свързването точно
на въпросните цилиндри два по два.

Предполагам, че и на другите би било любопитно да разберат за идеята
на ползваната изпускателна система, както и какво се очаква от двигателя
като мощност, обороти и разход.

Освен това съм на мнение, че тъй като много от колегите са ремонтирали,
доработвали своите двигатели, би било полезно да разберем, кой какво е
получил като краен резултат - мощност, скорост и разход и по какъв начин,
за да си спестим бъдещи главоболия или пък с по-малко средства да постигнем повече...

Ако модератора прецени, може и като отделна тема, независимо, че има подобна
(например за разхода на 1300)някъде във форума.
:)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот asentm » Вто 19 окт 2010 19:26


теми има, но трябва ровене


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот daka » Вто 19 окт 2010 21:03


Мое мнение е че няма нужда от подсилени пружини и вдигане на налягането в маслената магистрала, освен ако този боксер не се върти на много големи обороти.Аз лично ползвам при тунинговани мотори рейсингови масла на мотул 20 W 60 /не искам да звучи като реклама/ издържат при смесване с гориво и на високи температури.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот stingray » Вто 19 окт 2010 21:29


Аз си мисля на водния боксер да правя такива ауспуси зимата...Някакви съвети ?(извинявам се че пиша в темата на колегата)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот BuGmaN » Сря 20 окт 2010 0:44


Дака не сравнявай водното с наще мотори, редовака също - разликите са значителни :horror: ... Да не говорим, че при нас повечето рейсърски мотори не са дори в клас Street в белите държави. С тоя рапределител ще се влиза в 7000-7500, може и повече, не знам нито марка нито модел, та тоя мотор от 4500 заводски има да прави още 3000 отгоре, с неговите си каратии, може и да стане, но колко пъти? Щом иска да е с маслен филтър, едва ли го прави за 2 обиколки или състезания. Не дей да съдиш за нещо, дето не си пробвал, давам пресен пример (и повод да почерпя :drunk ) - вчера на газ-анализатор при тестове на 4000, 5000 и 6000 (за 7000 нямах палец, а и ще го спирам на 6500), при стоково гърне на 1835, дадох изгаряне недостижимо за повечето инжекционни системи, в пъти по-добро от нормите за тоя мотор, хранейки с 2 прости Вебъра, верно не е само от двойните спортни пружини, но без тях няма как да стане това... :beer
oryxster, ако се вкараш във филма ще помагам, както и на всеки друг, въпреки, че съм твърдо против тези мотори да се пипат от аматьори, щото познавам доста хора дето ги правят от 20-30 години и още не могат да съберат правилно стандартен, а как да ви поощтрявам да правите спортни, това са скъпи игрички, един пропуск или грешка и заминаваш и какво после аз ли да съм виновен, но ако мога да дам съвет го давам. Ще ви пусна теми и за стандартен основен ремонт, за неско-бюджетен тунинг и за средно-бюджетен, но винаги ще предупреждавам: Не правете това в къщи!!! :да:


martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот martinfrit » Чет 21 окт 2010 15:11


абе и с големи маистори сме се сблъсквали не аматиори няма да споменавам имена и моторът не можа да изкара и 1000 км...а мотор направен от човек които не прави всеки ден това вече го карам 5000 хил км и само му давам газ...а относно разхода видях един колега че е засегнал темата и мога да кажа че моята кола е 1641 със бърз вал и един двоен вебер 32/34 ми гори между 7и12 литра зависи как се настъпва...един съвет за по наченаещитете..колеги деистваите смело четете повече и резултатът ще е на лице..успех на всички :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот BuGmaN » Чет 21 окт 2010 23:04


Мартине ти като си много отворен да даваш такива акъли, що не си правиш сам моторите, а ходиш по майстори, още повече, че си патил от тия мотори не-веднъж, имай отговорност към хората дето четат и дето пишат, тук ние се опитвами да помагаме, не да ги надъхваме да си чупят моторите... :smackbum
Разход ли искаш, мислех, че само на мен ми пука :deal , обаче имам проблем с десния крак и се е голям - хващал съм се 30/100 извънградско, ма как ти звучи 9 на 100 на трасето Варна-Бургас със бус Т2, с гореспоменатият 1835 с 2 двойни Вебъра, и 17-ки с 245/40, тогава с жената и детето, само на правите с 100-120, че детето спеше, и нямаше кой да вика - настъпи газта :Mr Green Fun , но мотора от тогава доста се промени, а и вече е на 2000км., ако идвам за дино или да черпя Вальо за успешния проект, щото и той помагаше, ще подобря 9-ката, въпреки, че ме устройва. Къде се хвалиш с разход 7 с 1600 моторче при 700кг. кола, ми ко ти дам 17-кете? трябва да е под 5 поне, за да се хвалиш... :да: Благодаря за съвета за четенето ще го уважа, надявам се и останалите... :beer


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот asentm » Пет 22 окт 2010 6:10


абе вие уважавате ли ме или не :beer
:beat_butt2


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: Още един проект: Keffer by Porshe

Мнениеот batetony67 » Пет 22 окт 2010 14:16


asentm написа:абе вие уважавате ли ме или не :beer
:beat_butt2

Надупи се, де. :mrgreen:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта