Със купето историята продължава по следният начин.
Усилване на купето със няколко напречни, че задницата почва да клюмва:


Споменах вече, че един Карман донорствува ето и какво:


Оригиналният детайл на Кифъра е доста прогнил, кърпен и пак е като сито

"Новият" стар детайл на място:

Както и другите части около задницата на купето, всичко е сложено провизорно, с няколко заварки тук и там, колкото да не се разпадне:





Днес сутринта сложихме купето върху шасито за по-нататъчни офанзивни действия:






По-късно през деня. Долните ламарини под задната седалка са хванати към шасито:


Усилващите ламарини на подкалниците са хванати към шасито и заварени първоначално към купето:




В общи линии задницата се заформя, като се има предвид, че вчера отзад почти нямаше ламарина, докато сега има и то здрава или нова

. Има още какво да се дооформи, дозавари след което сваляме купето от шасито за да се режат праговете

. Имаме нова ламарина за там:



За днес толкова, повече следващият път.
Митак, внимателската - няма за къде чак толкова да бързаш
