Пак за двигателите от АЛФА 33
- dunhill1680
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма такъв Ситроен с такива кубици и такива коне.В интерес на истината този двигател също е проектиран от Фердинанд Порше докато е под арест във Франция непосредствено след войната.Но тй е двуцилиндров и слабичък, монтира се предимно но на Ситроен 2CV, така наречения Дьо шево, също култов автомобил и най-интересното е, че е произвеждан до началото на 90-те.
- KokoBoxer
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979
Може би колегата има предвид тези двигатели ---> http://www.mattysk.dds.nl/specification ... gines.html
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
защо не се замислите върху Н2О боксера на ФВ ?.... всъщност може да се сложи всичко ...и не трябва кой знае колко "военен" да е стругаря просто трябва да си разбира от занаята ...да не закусва с 200 гр. ракия и като му кажеш какво искаш да го направи, а не като всички при които ходим с батеви Тони да им кажем какво, после да им обясним как ...остава и машините да си включим и да си го направим ...а забравих и да им платим скъпо щото това било Ентелектуалет труб .... да им го туря в ................ шапката
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
batetony67 има такъв мотор, не е от 2CV, а от GS има 2 - 1222 мотора, боксери - въздухари от 60 и 65 коня и 1 1900 от 107коня
- 2- цилиндров
, виждал съм такъв 1222 и дори и да пасне посоката на въртене малко трудно ще се намери място за шантавата му турбина, иначе карбуратора му мисля, че е добър(2-камерен), мотора е пуснат на повече обороти и от там май дърпа конете...





- dunhill1680
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хех хееее Персо аз вече имам такова (PORSCHE 914 2.5) ма нема как да се опраа с документите.... А не само двигател а и скоростите и целия заден мост. Даже мисля че съм ти го показвал
Сега още един наболял проблем. Скорстната кутия може ли да работи с "главата надолу". Като как се осъществява мазането и превключването на скоростите? Вижте тук какво намерих. Така се постига доста балансиран център на тежеста и май такава схема щ правя.
Ако забелязвате, по този начин двигателя е в центъпа на шасито и скоростите са обърнати, интересно как правят да не карат на задна със 120.... Пише, че това е стандартна скоростна кутия. Как ли обръщат посоката на движение, без да а врътнат с главата надолу. Много любопитно е и как става превключването. Егати извратената лостова система трябва


Ако забелязвате, по този начин двигателя е в центъпа на шасито и скоростите са обърнати, интересно как правят да не карат на задна със 120.... Пише, че това е стандартна скоростна кутия. Как ли обръщат посоката на движение, без да а врътнат с главата надолу. Много любопитно е и как става превключването. Егати извратената лостова система трябва
:)))
Обръща се короната на диференцияла. Капаците всичко останало е симетрично! Само слагаш короната от др. страна и можеш да обърнеш кутията. Това важи и ако някой прави скорости да запомни от къде е короната за да няма .... извинявай!
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- dunhill1680
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Евала, безценно инфо. ПОЧВАМ ДА РАЗГЛОБЯВАМ 

Последна промяна от dunhill1680 на Нед 07 яну 2007 17:42, променено общо 1 път.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
И аз съм на вълна присаждане,само че на Бус Каравел Т3 ще махам боксера и ще слагам 1.9 ТД който днес спазарих,чудя се колко по-бавно ще върви с дизела защотото кутията ми е 5скоростна бензинова.Другото което може да ми кажете е дали ще мога да ползвам гредичките по окачването на 1.6 дизел при моя 1.9, и дали картера е същия че намерих един бусов "легнал" картер от 1.6 и се чудя дали ще се напасне на 1.9 ? Ако има някой с опит да сподели 

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта