Пак за двигателите от АЛФА 33

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Пет 05 яну 2007 19:39


А бе сега се сетих че има ситроени боксери - 1,3 / 70-80коня, пък и въздушни на всичкото отгоре. Някой замислял ли се е за такъв. Един приятел наскоро изхвърли 2 за скрап




Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Пет 05 яну 2007 19:55


70 КОНЯ СЕ ПОСТИГАТ ЛЕСНО за над 100 говрим


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пет 05 яну 2007 20:51


Няма такъв Ситроен с такива кубици и такива коне.В интерес на истината този двигател също е проектиран от Фердинанд Порше докато е под арест във Франция непосредствено след войната.Но тй е двуцилиндров и слабичък, монтира се предимно но на Ситроен 2CV, така наречения Дьо шево, също култов автомобил и най-интересното е, че е произвеждан до началото на 90-те.


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Пет 05 яну 2007 22:14


Може би колегата има предвид тези двигатели ---> http://www.mattysk.dds.nl/specification ... gines.html


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 05 яну 2007 23:07


защо не се замислите върху Н2О боксера на ФВ ?.... всъщност може да се сложи всичко ...и не трябва кой знае колко "военен" да е стругаря просто трябва да си разбира от занаята ...да не закусва с 200 гр. ракия и като му кажеш какво искаш да го направи, а не като всички при които ходим с батеви Тони да им кажем какво, после да им обясним как ...остава и машините да си включим и да си го направим ...а забравих и да им платим скъпо щото това било Ентелектуалет труб .... да им го туря в ................ шапката


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 06 яну 2007 11:59


batetony67 има такъв мотор, не е от 2CV, а от GS има 2 - 1222 мотора, боксери - въздухари от 60 и 65 коня и 1 1900 от 107коня :shock - 2- цилиндров :shock, виждал съм такъв 1222 и дори и да пасне посоката на въртене малко трудно ще се намери място за шантавата му турбина, иначе карбуратора му мисля, че е добър(2-камерен), мотора е пуснат на повече обороти и от там май дърпа конете... :roll: :wink:


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))))

Мнениеот Perso » Съб 06 яну 2007 13:55


Не се занимавайте с глупости!
Дънхила да събира пари да си купи едно Порше и готово!


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Съб 06 яну 2007 17:14


Точно за GSA говорех. И посоката на въртене съвпада, ама верно че е бая големичък... А за 2 CV - първата ми кола - гениална машина, обаче никога не трябва да бързаш за никъде :)


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Съб 06 яну 2007 19:14


Изображение

Изображение


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Нед 07 яну 2007 11:02


Хех хееее Персо аз вече имам такова (PORSCHE 914 2.5) ма нема как да се опраа с документите.... А не само двигател а и скоростите и целия заден мост. Даже мисля че съм ти го показвал 8) Сега още един наболял проблем. Скорстната кутия може ли да работи с "главата надолу". Като как се осъществява мазането и превключването на скоростите? Вижте тук какво намерих. Така се постига доста балансиран център на тежеста и май такава схема щ правя.
Изображение

Изображение

Ако забелязвате, по този начин двигателя е в центъпа на шасито и скоростите са обърнати, интересно как правят да не карат на задна със 120.... Пише, че това е стандартна скоростна кутия. Как ли обръщат посоката на движение, без да а врътнат с главата надолу. Много любопитно е и как става превключването. Егати извратената лостова система трябва


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)))

Мнениеот Perso » Нед 07 яну 2007 16:05


Обръща се короната на диференцияла. Капаците всичко останало е симетрично! Само слагаш короната от др. страна и можеш да обърнеш кутията. Това важи и ако някой прави скорости да запомни от къде е короната за да няма .... извинявай!


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Нед 07 яну 2007 16:55


Павка, да не би и ти да присаждаш Алфа, я разкажи нещо интересно.


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Нед 07 яну 2007 17:35


Евала, безценно инфо. ПОЧВАМ ДА РАЗГЛОБЯВАМ :heavymetal:

Последна промяна от dunhill1680 на Нед 07 яну 2007 17:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Нед 07 яну 2007 17:36


И аз съм на вълна присаждане,само че на Бус Каравел Т3 ще махам боксера и ще слагам 1.9 ТД който днес спазарих,чудя се колко по-бавно ще върви с дизела защотото кутията ми е 5скоростна бензинова.Другото което може да ми кажете е дали ще мога да ползвам гредичките по окачването на 1.6 дизел при моя 1.9, и дали картера е същия че намерих един бусов "легнал" картер от 1.6 и се чудя дали ще се напасне на 1.9 ? Ако има някой с опит да сподели :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 07 яну 2007 17:51


греди4ките и картера пасват;но маслената помпа е друга за легналия картер



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта