Смяна на маслото на 1300

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на маслото на 1300

Мнениеот sastezatelya » Чет 15 яну 2009 14:35


Колеги ако вместо въпросните гарнитурки (на малсения филтър) се сложи автомобилен силикон проблем ли ще е,защото няма от къде да намеря оригинални,а ако е кингирит ще прегори най-вероятно :?

П.П Някой карал ли е с Приста 15 w 50 и какво ще ми кажете за това масло струва ли си или да търся нещо по-качествено :roll: :?:

Благодаря Ви предварително :beer




Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Re: Смяна на маслото на 1300

Мнениеот KokoBoxer » Чет 15 яну 2009 17:39


не слагай силикон че на следващата смяна може да се окажеш в приключение ..
гарнитурките са си от картон - виж само дебелината - налагаш, чертаеш, режеш


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Смяна на маслото на 1300

Мнениеот BuGmaN » Чет 15 яну 2009 21:38


Слагал съм силикон, когато не съм имал здрави гарнитури не веднъж и не съм имал проблеми, освен свалянето после както казва колегата, затова не обезмаслявам блока и после лесно излиза, дори и с некачествен силикон ще стане, но ползвай марков за да няма проблем и не карай поне час след мазането. Гарнитурата там е трудна за правене на ръка и има голяма вероятност после да текне, освен това филтъра е свалян и намачкан н може да не успее да уплътни, за теб май най-добре е силикона... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта