Ще го регистрират,но няма да го пуснат в движение,ще се наложи на платформа да го превозваш до КАТ и обратно.След като го реставрираш и е технически изправен,ще го пуснеш в движение пак в КАТ.Правил съм го няколко пъти дори съм плащал такса служителя от техническите прегледи да го гледа у нас в гаража,тъи като автомобила беше само купе.Успех в начинанието.
Собственика по талон с двете стари табели и 50лв.право в кат,за да извади нови номера,а после си правиш преглед и гражданска където си искаш.После данак и нотариус и пак с талоните в кат за прехвърляне на собственос.И така буса няма да ходи до кат.Моя го заведох до кат ,защото му бяха откраднати табелите и трябваше да вадя нови и искаха да проверят номерата по рама и двигател на канала. Тази снимка ми е точно от кат.
Ей, аз се чудя къде ми е темата и я търся из Air Cooled.. а аз съм я пуснал при Transporterите. :D Да разбутам малко темата от калта. На скоро реших да си поиграя малко с буса и почнах с оглеждане на наличните неща по него. НИКОГА, казвам никога не вярвайте на всичко което Ви каже предишният собственик за колата. Винаги проверявайте всичко. В моят случай знаеше се че двигателя е сменян и е монтиран 1300. Е да ама не. Проверих го и се оказа 1600 с код AD. С този двигател си е излязъл от завода. :) Много се зарадвах когато видях това. Факта че е с ориг. двигател ме надъхва още повече.
След това реших да го поизкъпя малко..
Сега си играя с карбуратора. Нещо никва центровка. Избяга от зимата на сам и само гасне и не пали без да му сипя бензин в карба. Ще се пробвам да нагодя няква що годе центровка. Ако ли не ще сваля карба за профилактика и направо ще се поизмъча и резервоара да го извадя като поразчистя малко нещата върху двигателя.
Това е проверено. Бензин, да ме удави. Това още в началото го отстраних. Подмених маркучите, филтъра и продухах тръбичката. Бензин отива към карба. Когато тръгна да вадя маркуча м/у карба и помпата от там има много яко налягане. След като го запаля и пробвах със шише. Смуче си доста бензин. Не си поиграх да видя колко време и трябва за да издърпа литър бензин.
Записвам се и аз да следя темата.Искам да поздравя всички вие които се заемате с реставрацията на подобен бус,кола и прочие.Пожелавам на колегата огромен успех с реставрацията на бусчето
Поиграх си с клаксона че някой беше скъсал кабела на ръба на пръта и не го достигах за да го удължа. Сега вече когато сглобявам всичко, ще мога да си изрежа точната дължина кабел.
Свалих карбуратора и помпата и ще ги нося към Златен Меркурий да видим какво ще успеем да направим. Ако не стане при тях, ще трябва поръчка и чакане.
Свалих и броните да видя какво е положението под тях.
Поздравление за ентусиазма в начинанието с което си се захванал. Интересува ме как върви реставрацията на въпросния Vw T2 и мислил ли си евентуално да го продадеш.