2000 мотор от т3 на каефер

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Чет 28 фев 2008 14:08


Не искам да дразна никой, мотор 2000+ ОК :ble:
А със скоростната кутия и спирачките какво става?




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 28 фев 2008 19:12


Абе то тва по лесното май, има части - поръчваш, монтираш - пари да имаш само, обаче купето и шасито и те си искат подсилване за което части няма и трабва сам да си ги правиш... :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 28 фев 2008 21:29


скоростите издържат до 200 к.с. разбира се има какво да се желае от предавателните числа, а за спирачките ...... има проблем, става като леген, трябват тежески отпред и дискове


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Чет 28 фев 2008 22:27


Асене сас скоростите не така,а за спира4ките си има лек! За купето има едно книжле с баги отпред и там е моказано как се усилва купето и каде. За скоростите има зна4ение и пинион корона,и диаметара на гумите(ваншниа)+ предавателните 4исла на кутиата.


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Чет 28 фев 2008 23:02


До 200 к.с. ок, лошото е че няма 5-та да разтовари мотора.
В сащ може и да са направили нещо по въпроса, както има различни ск. кутии за драг, бъги и т.н.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 28 фев 2008 23:22


В САЩ не съм видял, обаче преди Руснаците имаха обява за кит за 5-та скорост, като знам горе-долу устройството на кутията не ми е ясно много как, но мога да проверя за повече инфо, ако някой се интересува...


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Пет 29 фев 2008 2:10


Цакаите с предавките сштото е много скапо да се слага 5 скорост.Американ4етата си смениат предавателните 4исла и с пиньон корона 8/33 става супер 4/12 слагат за такива дето карат всеки ден колата,другото е за реп4ене.Аз слагам сега от 914.Издарйа на мотори 2.7 /2.9 !! Гарантирано!!! Като иа заслагаме схте коментирам как е полойението.Ама требе малко тарпение!


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Пет 29 фев 2008 20:04


We built a trans for a 2276 turbo car that will have 300hp this trans has dual welded gussets with a close ratio 1-4th gear and a 3;88 ring and pinion.

I would suggest this trans ..

All weddle gears (very strong)

3:88 ring and pinion
4:11 1st gear
2:26 2nd gear
1:48 3rd gear
1:12 4th gear.

dual heavy duty side covers.

This trans will cost $2600.00 including the core.

Shipping to chicago $80.00

enclosed is a picture of the design.

Thanks,

Ken

-------Original Message-------

From: georgi georgiev
Date: 02/05/08 21:22:30
To: CHURNING GEARS
Subject: Re: Re: Deluxe Sand Type 1 Transmission


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Пет 29 фев 2008 20:07


Thank you for contacting us today with regards to a transaxle for your Super Beetle. I think the best trans to use with your 250 HP engine for the street would be a 915 5 speed. We can offer a fully and professionally rebuilt 915 for $3800 built to this specification: (It would look and feel like brand new)

Gears:
Final drive- 8:31 (stronger than 7:31)
1st gear- 11:35
2nd gear- 18:33
3rd gear- 23:29
4th gear- 26:26
5th gear- 28:23
(gear chart attached)

Axle flanges- 110mm with x4 10mm bolts or 100mm with x6 8mm bolts. I am not for sure what size your CV joints are now.

This gearbox would have all new main thrust bearing, synchros, gaskets, seals and hardware. Additionally the gearbox would also have new 1st/2nd shift sleeve and 1st and 2nd dog rings. Open differential is standard.

The 915 is approximately 23.5 inches in overall length (not including shift shaft) and weighs about 125 lbs. Picture attached.

To retrofit to your car, as long as it will fit, you will also need a different clutch (225mm), clutch cable, shifter, linkage (maybe), mount and starter-all of which we can provide.

Please let me know your opinion.

Best Regards,
Roger Brown
California Motorsports

E vi oshte ot moite \E-Maili


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Пет 29 фев 2008 23:06


8х33 - 4,12 това е диференцияла на Тип 3 аз на кабриото съм сложил такава кутия :))


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Съб 01 мар 2008 4:09


Това ти е на популиарната за всекидневно каране! Ако сложиш 8/31 тогава все едно си с 5 скорост.Мотора е доста разтожарен защтото е много по-далга.
http://www.dansperformanceparts.com/bug ... ytran1.htm
Ако го отвориш тожа щте видиш и с полуоските какво може да правиш.Триабва да внимаваш за броиа на шлиците и да вземеш по усилени за да издаржат ако е по силен мотора.
http://www.et-studios.com/motorsports/gears/gears.html с тази таблица можеш да си смиаташ предажателните числа!! Успех!!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 02 мар 2008 20:19


Абе колеги, как е решен въпроса с термостата на турбината тип 911 :roll: ? :wink:


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Пон 03 мар 2008 22:07


Ти щте монтираш ли такова нещто? Щтото аз донесох една сега от Америката за Typ 1! Комплект!! Готова за вграждане с всичко необходимо.Имам и литература,но всичко е вав Варна понеже сега сабират мотор и скорости.Ако те интересува нешто драсни.
п.п. Щте докарвам лятото и за другиа мотор(Typ 4)


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Пон 03 мар 2008 22:38


Колега можеш ли да ме уредиш с една "Т" дръжка за заден капак, че иначе трабва да слагам от УАЗ :D Плащам!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 03 мар 2008 23:28


Колегата се прибрал от Америка ти с дръжки от Зазки ше го занимаваш, ръйш ли - щи дам дръжка и задни спирачки щи дам, ти ми пази секторите и си действай по колата... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта