подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bai vicho » Пет 02 мар 2012 7:48


Охлаждането ми е добре с нормален бензин,но с обогатен нещата по друг начич.
Мисля да пробвам с по малък ремак.
Тогава ще разбера дали е проблема в бензина щото е към 160 октана.
Може ли да грее от центровката. scare




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот rough » Пет 02 мар 2012 8:25


bai vicho написа:Тогава ще разбера дали е проблема в бензина щото е към 160 октана.


с какво гориво управляваш твоята сувалка...
може би някоя домашна рецепта на баба...

сподели наистина защото по бензиностанцийте 100 октановите са реално 95-96 и няма по устоичиви за масова употреба
даже състезателните горива са 110-120!?

кажи ни тайната на твоята загадка :да:


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот ztdmp » Пет 02 мар 2012 9:56


Някой пробвал ли е на смлени донбаски въглища смесени с мазут? :lol:


Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 22 авг 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот DEYAN IYI » Пет 02 мар 2012 10:57


Всъщност ти се опитваш да нагодиш двигателя спрямо горивото, а би трябвало да е обратното, според нуждите му. Не знам 160 октана на каква степен на сгъстяване (динамична) отговаря и може ли да се достигне, ама нещо на дизел отиват нещата :D По-високият от необходимото октан единствено може да доведе до понижаване на мощността (най-ефективното гориво е това, което гори най-бързо) и прегряване, защото горивото изгаря прекалено бавно дори и през изпускателната фаза. Оптималното октаново число е възможно най-ниското, при което няма детонационно горене и/или с 1-2 единици нагоре толеранс. Друг е въпросът с калоричността на горивото(което няма връзка с октановото число)и, ако е по-висока, е нормално да се отделя повече енергия, следователно да се отделя по-висока температура.

Дано уцелиш алхимията :) И настройките.

Бай Вичо, можеш ли да кажеш какво точно правят тулолът, етерът и метанолът в твоята комбинация? Тулолът ми се мержелее, че беше ускорител на горенето, но не знам в каква връзка е с октана или просто компенсира забавянето на горенето при висок октан.

За турбината да добавя, че до определени обороти духа, а след тях се върти, но боксува, т.е. върти се, но не духа. При ФИАТ 500/126 тенекиените турбини (каквито има и на костенурките, но не знам дали страдат по подобен начин) се случва да се разпадат при високи обороти и лопатките се забиват де-що могат. За спортни цели се увеличава съотношението на шайби 1:1, както и перки лети от алуминче.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Пет 02 мар 2012 11:48


Стандартният двигател ще върви най-добре и съотвенто грее най-малко с нискооктанов бензин, просто щото си е изчислен за такъв, тоест ако направиш бензина към 75-80 октана. За 160 октана ще ти трябва най-малкото сгъстяване 16-17:1, което при конструкцията на главите ще е доста трудно за постигане. :012:


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bai vicho » Пет 02 мар 2012 19:40


Някой мераклия да пробва? :Mr Green Fun
9л бензин супер 1.200мл метанол 900мл тулол 3флакона етер по450мл като предварително филтрира бензина през 1кг нафталин още 1-2 добавки ще си ги спестя :mrgreen: то и тъи е достатачно да изгори боята на теникята и да побелеят буталата :heeeavy metal
Турбината ако я презаваря каде мога да я балансирам качественно.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Пет 02 мар 2012 21:51


колега, нямаш двигател за такива смеси.
подкрепям Митака за бензин 95 октана.
от опита в картинга ще ви кажа, че най-устойчивия бензин е 95Н.
нашите мотори са разредени, за това си направете сместа и центровката за този бензин


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bai vicho » Съб 03 мар 2012 8:52


Мисля утре да опитам с победна смес.
Като сложа веберите ще опитам пак.
А турбината?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Съб 03 мар 2012 11:39


Турбината можеш да ми я пратиш - ще я сложа на някой ротор и ще я дам на баланс... :)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот rough » Съб 03 мар 2012 16:49


bai vicho написа:3флакона етер по450мл


аз ако имам толкова етер така ще се подредя че няма да ми пука хич за октана на бензина mhihi
етера е за дишане не го хабете за безмислени каузи scare
:да:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Нед 04 мар 2012 0:46


Затова ли, като малък ми бе много-забавно да се опитвам да паля едно самолетно двигателче, което работеше на газ, рециново масло и етер и, така и не можах... :lol:


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Пет 30 мар 2012 20:32


Колеги мога ли да сложа по голяма маслена помпа защото видях на една снимка са показани 26,30 и 32 мм помпи (незнам колко е оригиналната)и ще има ли проблем ако сложа по-голяма от оригиналната. Надявам се че това ще подобри мазането но незнам дали няма да сбъркам нещо в смисъл да претоваря системата ?
Прикачени файлове
t1oilpumps.jpg


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Пон 02 апр 2012 21:44


Колеги, никой ли незнае нищо за тези маслени помпи, до колко примерно по-голяма може да се сложи на оригинален двигател безпроблемно ?


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот desso » Вто 03 апр 2012 10:47


Помпата 21 мм се слага на 1200. Избора на маслена помпа зависи от разпределителния вал по скоро от зъбното му колело, т.е. дали е с плоско чело /с три болта/- 26 мм или вдлъбнато чело /четири болта/ - 30 мм.


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Вто 03 апр 2012 19:57


Благодаря колега, малко ми е мътно защото непознавам в подробности двигателя но в общи линий се сещам за какво става въпрос и все пак БЛАГОДАРЯ :D



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта