Това е може-би твоята главна цел, затова разсъждаваш така. Аз целя улекотяване и същевременно запазване на инерционните сили, смятам, че при Боксерът са важни. Виждал ли си как са олекотявани, тези маховици от инженерите на VW или Порше, както при теб ли, май не, играли си за кеф, като мене да променят цалото чело, влесто да махнат само ръбчето...

Обичам двигатели, работещи добре в голям-диапазон обороти и се стремя да правя, такива...
Принципно - в който и форум да се чете, трябва да умееш да отсяваш мнения, затова се изисква и знания и практика. Тези които знаят и имат опит, са единици от хилядите и всъщност или рядко пишат или хич, че им е омръзнало да спорят със "вятърни мелници". Има практици, има и теоретици, понякога и 2 в 1

, но те биха ти дали идея не 100% решение, а повод за проучване, експеримент и т.н. Искам да кажа да, че не е добре да се доверяваш сляпо на който и да е, но и да не подценяваш никой.
Теориите за тунинг на двигателите с вътрешно горене, колкото и странно да звучи се променят все още и спрямо, тези от преди, само 10г., могат да се открият доста, противоположности, тоест излиза, че в повечето литература има подвеждащи неща... Има и друго: понякога и въпросните хора с авторитет могат да те подведът, затова най-важен си остава личният опит... Или просто залагаш на някаква/ви теория и прилагаш на практика, тогава разбираш, колко правилна е била тя...
