подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
- batbobo
- Мнения: 193
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Някой да каже дали е възможно 5 степенна кутия от Т3 в Бъг да се събере
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
batbobo написа:Някой да каже дали е възможно 5 степенна кутия от Т3 в Бъг да се събере
Може и 6 степенна . Това зверче по-долу би трябвало да е с Т1 мотор (поне така пишеше в нета)! Къса нерви из Латинска Америка (и се пуска в GT2 състезания!).
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Ще се събере, що да не се събере, ама ще иска бая рязане и преправяне, което не знам дали ще си струва труда и средствата, при полужение, че има толкова части за нашите кутии и можещ да си сменяш дифове и предавки според нуждите, включително и кит за 5 предавки...
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Момчета някой може ли да качи размерите на разпределителните валове за TYPE 4 и по-точно първите 2-3 размера ме интересуват които са най-близки до стоковия, така или иначе ще сменям вал поне мъничко да му "отпуша" гърдите да диша по свободно двигателчето става въпрос за 2000 CU мотор и ако мога да попитам за мнение: дали има разлика във валовете за хидравлични и твърди повдигачи, за карбураторни и инжекционни мотори или не ?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
моя е 186 градуса
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Твоя добре е 186 градуса ама въпроса ми е друг, дай списък на валовете та да видя какво да правя с моя
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Аааааааа това е вече нещо друго, едно огромно БЛАГОДАРЯ колега и весело посрещане на Нова Година . А някой може ли да каже има ли разлика между валовете за твърди и хидравлични повдигачи, евентуално междо инжекциони и карбуратори
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Колегата не казва на какво ще кара CU-моторът, щото, ако е за Т3 - незнам дали не е по-добре стоковият, щото 2000 кубика са малко за развъртян мотор на бус с масата на Т3...
Забравил съм характеристиките на оригиналният разпределител, но, който иска ще ги открие лесно... Бих казал, че най-близкият до стоковият вал е на Порше 914 (цената също е сравнително-добра), обаче, дори, той иска премахване на хидравличните повдигачи и заместването им с механични, от-там и преправяне или подменяне най-малко на повдигачите. При по-големи градуси и съответно, по-високи гърбици рабатата става още по-дебела, там се налага замяна или обработка на почти, всички части по двигателят, както и бюджетът става - сериозен и вече не знам дали си струва да го обсъждаме, щото, съвсем излизаме от графата "направи си сам" и опитите от хора с недостатъчен опит, струват маса пари за части, хвърлени на вятъра...
Забравил съм характеристиките на оригиналният разпределител, но, който иска ще ги открие лесно... Бих казал, че най-близкият до стоковият вал е на Порше 914 (цената също е сравнително-добра), обаче, дори, той иска премахване на хидравличните повдигачи и заместването им с механични, от-там и преправяне или подменяне най-малко на повдигачите. При по-големи градуси и съответно, по-високи гърбици рабатата става още по-дебела, там се налага замяна или обработка на почти, всички части по двигателят, както и бюджетът става - сериозен и вече не знам дали си струва да го обсъждаме, щото, съвсем излизаме от графата "направи си сам" и опитите от хора с недостатъчен опит, струват маса пари за части, хвърлени на вятъра...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
asentm написа:моя е 186 градуса
Да не беше 286...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
аха, сори не гледам кво пиша
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Първо изкам да честитя новата година на всички които посещават форума с пожелания за много здраве, повече завършени проекти и изминати километри и второ да отговоря на колегата BuGmaN, моторчето дето ще събирам ще бута една машина коята тежи 500 кг. за това искам малко да я "отпуша" и не се натискам за спортни показатели а да я събера ама не със стоковия вал ей така заради тръпката да променя нещо и надявам се да се порадвам на резултатите в бъдеще
- ivo teneketo
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
колега да нее някое бьги,машинката. аааааа?
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Неееее, една триколка е и искам да и събера друг двигател че сегашния вече се изчерпа от много зор по пътищата
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Триколката, ще вземе едно, доста палаво валче с кеф, не знам, дали няма да е опасна за каране, обаче ще иска и повече манджа и
трябва да помислиш и за това, а и като писах по-горе - има и куб неща, дето ще се подменят и обработват за да е ефективен, такъв вал. Мажеш и просто да му сложиш един гърбушко и да се пробваш да изкараш сезона, частите на тоя мотор са достатъчно груби, ама не знам, колко ще изкара и дали си заслужава...
трябва да помислиш и за това, а и като писах по-горе - има и куб неща, дето ще се подменят и обработват за да е ефективен, такъв вал. Мажеш и просто да му сложиш един гърбушко и да се пробваш да изкараш сезона, частите на тоя мотор са достатъчно груби, ама не знам, колко ще изкара и дали си заслужава...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта