му съставна( връщането на работния механизъм - в случая кутията в обратна посока до затихване на трептенията , ако има такива в последствие)
При шкодовата скоростна кутия това е слабо място и при рязко подаване на въртящ момент повече от 130 N.m го отнася пиньона на дифа.Фолцовите и
Порше кутиите носят значително повечe.
Но 2 е повече от 1 и при мен иновацията си каза думата.Успех и на тебе , приятно би било да се видим и запознаем на Класиккардей да речем , виждал
съм ти дзвера именно там.

Ето ти едно клипче за надъхване от Шкода събора , тук в двубой с Митко Ников( 130 коня) аз съм само със 100 , не трепнах на старта и дори
го ,,дръпнах '' на първите 50 метра .
https://www.youtube.com/watch?v=GoqUkEV7f98