Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 22 авг 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот DEYAN IYI » Съб 18 фев 2012 3:04


Ники, интересно ми е при колко оборота започва да измества ъгъла.

Вакуума на старото ти делко преди или след клапата беше?

Поздрав! :)




Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Нед 19 фев 2012 9:16


DEYAN IYI написа:Ники, интересно ми е при колко оборота започва да измества ъгъла.

Вакуума на старото ти делко преди или след клапата беше?

Поздрав! :)


Поздрави от Варна! На разпределителния ми вал му дават ефективна работа от 1500 оборота нагоре, като имам перфекен "празен" ход на 900 оборота. Стандартното делко на костенурките е с двоен аванс (вакуумен и центробежен) и тези делка са извистни като Single Vacuum Dual Advance (SVDA) делка. Вакуума се взема над дроселната клапа. При това делко вакуумът дава едни (до) 10на грададуса допълнително предварение в целия диапазон на ниските и докъм 3800-4000 оборота. Пробвах с такова и не се получи по най-добрия начин. В момента, в който сложих чисто центробежно делко 009ка с електронно нещата заспаха. Попадал съм и на криви на аванса на доста делка, които се монтират на костенурки (SVDA, 009, 010, 050 и други) и сигурно имам някъде на компа, но не ми се рови. Продават и делка за костенурки с програмируема крива на аванса. Ето линк. Има за доста (ретро) машини, включително и...за Fiat 500 and Fiat 126 :D !

http://www.123ignition.nl/products.php

123-tune-4-rv.jpg
123-tune-4-rv.jpg (17.49 KиБ) Видяна 2251 пъти


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот asentm » Нед 19 фев 2012 10:42


подкрепям nik1302 за избора на делко!
аз карам вече 2 години с тайванско 009 купено от Жоро. Центровката ми е предверение 35 гр. на 3000 оборота и мотора пее :beer


Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 22 авг 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот DEYAN IYI » Нед 19 фев 2012 23:35


Здравейте! :)

Това с избираемата крива на 123 нещо, поне при 500/126, се оказва калпаво. По чужбинските форуми доста се оплакват, като се има предвид и цената... После минават на "електронно чукче" и са доволни, всъщност за него отрицателни отзиви няма, включително и при други дърти кошници. С такова се сдобих вече вдъхновен от Ники :D

Има две възможности, от първия модел 0-18гр. между 1400-3000об., и от по-късните 0-21гр. между 1400-3900об. Да видим кое от двете ще има по зъл нрав :) Май 009 се явява нещо средно на тези двете. Имам и вариант 1 с вакуум 15гр, който има къде да хвана преди и след клапата, но, като гледам, няма да се заигравам, а ще се придържам към костенурската традиция при двойните карбуратори.

heavy metal zork :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот BuGmaN » Нед 19 фев 2012 23:47


Нещо ме объркахте с, тези делка, можи-би, все пак 009 с Пловдивко електронно си остава лидера в съотношението цена/съвместимост/качество... :screwy


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Вто 03 апр 2012 15:37


Привет колеги! Моите "терзания" по въпроса за летите джанти приключиха. От няколко месеца не бях влизал в сайта на Midland Wheels и...ето приятна изненада. Точно моделът, който си бях харесал е на промоция и с отлично ЕТ - на практика същото, като на оригиналните джанти, с които карам в момента (4 1/2J / ET 34). Просто минавам от 4.5 инча на 5.5 инча джанта и никакви проблеми с евентуално рязане на калници и т.н. Да не говорим, че правенето на фланци/болтове + рязане и боядисване на калници + някакви лети джанти секънд хенд и т.н. ще стъпи отгоре (особено, ако джантите и фланците са наистина читави).
Чакаме ги в БГ :D .
ПС. Скоро ще направя и приличен клип на магистрала Хемус как дърпа/ускорява зверчето на 3та и 4та. На 1ва и 2ра му "вадя" буталата само по изключение, а и при тази конфигурация на мотора определено на 3та и 4та от 2500-3000 оборота нагоре е по-интересно :D .

JBW.JPG


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Чет 19 апр 2012 21:13


Вече са на зверчето heavy metal zork :beer .

IMAG0095.jpg


IMAG0096.jpg


IMAG0102.jpg


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот BuGmaN » Чет 19 апр 2012 21:49


Страхотни джанти, добър избор - може би най-красивите с 4 отвора. Мисля си, обаче, че не отиват на стила на твоята кола и за да изглеждат нейни трябва да промениш или колата или джантите, ама може и да си въобразявам - завиждайки... :wink:


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Чет 19 апр 2012 21:56


BuGmaN написа:Страхотни джанти, добър избор - може би най-красивите с 4 отвора. Мисля си, обаче, че не отиват на стила на твоята кола и за да изглеждат нейни трябва да промениш или колата или джантите, ама може и да си въобразявам - завиждайки... :wink:


Прав си Митко...имам някакви идеи по въпроса...определено смятам да намаля хрома и да променя малко визията и мисля, че нещата ще си дойдат на мястото ... но наистина и мен ми харесват много...снимките са с джиесем, но мисля че се вижда за какво иде реч...


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот batbobo » Пет 20 апр 2012 11:49


Супер е !
Една черна боя на броните с по една ивица в цвета на канта на джантата и ще заспи


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот stingray » Пет 20 апр 2012 13:15


Честито, джантите са ти прекрасни :)


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот bai vicho » Пет 20 апр 2012 19:21


:да:


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот vucata » Пет 20 апр 2012 19:24


Аз пък чакам клипа да видя дяволчето как се представя :twisted:


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Нед 22 апр 2012 13:54


Визията отива към нещо такова. Въпросът е някой пробвал ли е да махне хрома и боядиса кадърно броните и евентуално малките детайли (т.е. гривните на предните фарове, дръжките, лайсните и т.н.). Предполагам иде реч за пясъкоструене и прахово боядисване с изпичане. Може ли да има проблеми и някой пробвал ли е!?
PS. Баданарката я пропускаме :D .

GL123.JPG


IMG_5378.jpg


rs2.jpg


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот stingray » Нед 22 апр 2012 13:58


И мен силно ме вълнува въпросът с боядисване на никелирените детайли по колите...идеята ми за последната кола е такава като на колегата...



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта