Знам, че въздухарската мания не се дава лесно, ама времената са такива, че трудно се поддържа...
Нали не сте си помислили, че съм се отказал???
Добреееее...
Нищо не съм писал по темета, щото беше малко безпредметно, но да направя рекапитулация на свършеното през паузата.
Първо - направихме тенекиите около цилиндрите и връзката към "колибката". После - всмукателни колектори и монтаж на дроселите:








Снимките са с кофти качество... знам. Няколко десетки лева за фланци, колена. Още нялко десетки лева за фрезова работа и горе-долу работата заприлича:





Направо двъхновяващо, а? Да ама не! От последната снимка до работещ модел имаше още 300-400 лв. работа/части (монтаж на горивни рейки, механизъм за жилото за газта, регулатор на налягането на горивото...)... а цената вече надвишаваше 400. Това са дросели от GSXR нещо си... Бяха 40 и нещо си милиметра, което направо щеше да омаже цялата динамика на двигателя... Задрасках ги (разбирай продадох ги успешно в Ebay.de!) и почнах отначало. Контраразузнаването докладва, че последната мода в USA са дросели от друга марка, които са много по-добре в отношение на дизайна, защото са от V-образен мотор! Набързо напазарувах няколко комплекта, ей така да има! И пак - фланци на лазер, колена, заварки, фреза...







Днес довършиха фрезовата работа, до края на седмицата ще е готов и маркуча за горивото. Надявам се да пристигнат и жилата за да оправя подаването на газ. Ще снимам пак към края на седмицата.
Остава още работа и най-голямото харчене - бутала и цилиндри, разпределителен вал, лагери, повдигачи, пружини, водачи и каквото още се сети човек. Надявам се да финализирам донякъде харчовете ПРЕДИ Новата година.
Снимките са повечко, но всички обичат снимки!!