За двойка вебери 36 IDF и 1600 - 1800 кубика въздухар:
Дифузьори - 28/30
Емулсионни тръби - F11
Жигльори:
главни - 125/130 (евентуално 135 за нещо към 1800сс)
за празен ход - 55
въздушни компенсационни - 200
ускорителна помпа - 33/40/50
иглен клапан - 175/150
Карам вече 5 месеца 1600cc с по-горните настройки (30ки дифузьори, 130 главни, ускорителна помпа 33 и 175 игли) и всичко е на 6! На 2а - 80, на 3 - 130, на 4 - 170+ (до толкова отчита километража) и то без да съм махнал все още калориферите!!!... но те просто са аут още тези дни ...на място развъртам над 7000-7500 оборота ...в движение над 6000...без "чадъри" "заслони" и квото се сетиш... с чисто центробежен дистрибутор 009 съм и електронно ...100октана и газ ...много газ....Разходът - повече от добър...но въобще и не ме интересува...камо ли газово...не искам и да чуя...е колата не е вече дейли драйвър...просто ми е жал да я троша из града...а и е много по-приятна за каране извън града.
ПС. Жигльори има навън, както и в София в Златен Меркурий и не са скъпи ...но най-скъпото удоволствие са емулсионните тръби F11 - не съм убеден, че у нас ги има и излизат към 80-100 лв четирите. Ако успееш да ги подкараш с алфаджийските ще е успех.
Ето настройките на един куп Вебери и Делорто, които се монтират на въздухари. Този човек по-долу разбира от карбуратори и продава най-добрите такива в ибей. Разбира се аз съм ползвал и един куп други източници за да реша да карам точно с по-горните настройки. И като резултат - всичко стана от раз и си спестих откриването на ...топлата вода.
http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?V ... d=alfa1750Ето ги и смукателните колектори за тези карбуратори...
http://www.vwheritage.com/vw_spares_Man ... tartRow=26