Beetle с табло на порше 944
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Beetle с табло на порше 944
Не знам дали са най-евтини, при "BBT" целта е идеалното съотношение цена/качество, сигурно затова зареждат предимно от Америка, сигурно и затова работя именно с тях, пък и пълна гаранция за всичо кой друг дава ...
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Beetle с табло на порше 944
Ето и малко подробности за веберите с които се сдобих.
На единия пише 36 IDF 59 5D на другия 36 IDF 44 A 4G.
На 44ката дифузьора е 30
на 59ката е 32.
Други разлики няма като изключим че 44ката е пробиван за газ.
Човките на ускорителната помпа са 33
Главните жгльори са135 а трабичките са F50
Има още едни пишурки на тях пише F7 и други 47.
А сега нека знаещите се произнесат,кое да ползвам и кое да сменям.
Снимах ама снимките големи и компа не ги ще.
На единия пише 36 IDF 59 5D на другия 36 IDF 44 A 4G.
На 44ката дифузьора е 30
на 59ката е 32.
Други разлики няма като изключим че 44ката е пробиван за газ.
Човките на ускорителната помпа са 33
Главните жгльори са135 а трабичките са F50
Има още едни пишурки на тях пише F7 и други 47.
А сега нека знаещите се произнесат,кое да ползвам и кое да сменям.
Снимах ама снимките големи и компа не ги ще.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Beetle с табло на порше 944
Тия карбове са си просто различни серии, тоест няма смисъл да ги обслужваш или да се мъчиш да ги синхронизираш. Направо търси други...
Последна промяна от BuGmaN на Пон 17 окт 2011 9:39, променено общо 1 път.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Beetle с табло на порше 944
A с еднакви бурета 32ки.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Beetle с табло на порше 944
Се тая, просто имат вътрешни промени по тялото, ако погледнеш над дросела, малките дупчици, вероятно ще откриеш една от тях. Тия дифузьори 32 са големи, така или иначе не ти вършат работа. Ако обаче ще караш на газ и дроселите нямат разлика и луфтове - ще вършат работа...
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Beetle с табло на порше 944
Че ще се кара с газ ще се кара ама с мръсна гас.
Модела е 36IDF а другите букви и цифри са за кои модел двг е предназначен карба.
Разликата е в жигльорите разпрасквачите и дифозьора,корпусите са еднакви.
Мене ми е за карантията вътре каква трябва за 1.7 човъркан мотор ако знае някои да помага.
Модела е 36IDF а другите букви и цифри са за кои модел двг е предназначен карба.
Разликата е в жигльорите разпрасквачите и дифозьора,корпусите са еднакви.
Мене ми е за карантията вътре каква трябва за 1.7 човъркан мотор ако знае някои да помага.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Beetle с табло на порше 944
Обади се на Николай от Варна - nik1302
Той вече мина по този път с два Вебера от Алфа.
Да не те плаша, но е почти задължително да смениш емулсионните тръби, а както казва Бъгмана, няма да е лошо да търсиш по -малки дифузьори (за 1600 препоръчват 28 мм, при теб може би 30 мм, също ще свършат работа).
Успех!
Той вече мина по този път с два Вебера от Алфа.
Да не те плаша, но е почти задължително да смениш емулсионните тръби, а както казва Бъгмана, няма да е лошо да търсиш по -малки дифузьори (за 1600 препоръчват 28 мм, при теб може би 30 мм, също ще свършат работа).
Успех!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Beetle с табло на порше 944
По горният пост го бях написал неточно и си го поправях, тоест не моделът е различен, а серията, а от серия до серия има големи разлики и разликите не са само в жигльорите, специално разликата в сериите на твойте не знам каква е и колко е голяма, ако умееш да намираш информация ще разбереш прав ли съм или не...
Колкото до жигльорите за 1600-1800 взимаш за база дифузьор 28, смесител F11, ниски 55, въздух 210, гориво 140 - после, чрез измервания, тестове и т.н. донагласяш последните 2-3 жигльора според атмосферните, смукателните, изпускателните и горивните условия при които си работи твоят двигател, като имаш в предвид, че въздушните варират с 10, а другите с 0,5...
Колкото до жигльорите за 1600-1800 взимаш за база дифузьор 28, смесител F11, ниски 55, въздух 210, гориво 140 - после, чрез измервания, тестове и т.н. донагласяш последните 2-3 жигльора според атмосферните, смукателните, изпускателните и горивните условия при които си работи твоят двигател, като имаш в предвид, че въздушните варират с 10, а другите с 0,5...
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Beetle с табло на порше 944
За двойка вебери 36 IDF и 1600 - 1800 кубика въздухар:
Дифузьори - 28/30
Емулсионни тръби - F11
Жигльори:
главни - 125/130 (евентуално 135 за нещо към 1800сс)
за празен ход - 55
въздушни компенсационни - 200
ускорителна помпа - 33/40/50
иглен клапан - 175/150
Карам вече 5 месеца 1600cc с по-горните настройки (30ки дифузьори, 130 главни, ускорителна помпа 33 и 175 игли) и всичко е на 6! На 2а - 80, на 3 - 130, на 4 - 170+ (до толкова отчита километража) и то без да съм махнал все още калориферите!!!... но те просто са аут още тези дни ...на място развъртам над 7000-7500 оборота ...в движение над 6000...без "чадъри" "заслони" и квото се сетиш... с чисто центробежен дистрибутор 009 съм и електронно ...100октана и газ ...много газ....Разходът - повече от добър...но въобще и не ме интересува...камо ли газово...не искам и да чуя...е колата не е вече дейли драйвър...просто ми е жал да я троша из града...а и е много по-приятна за каране извън града.
ПС. Жигльори има навън, както и в София в Златен Меркурий и не са скъпи ...но най-скъпото удоволствие са емулсионните тръби F11 - не съм убеден, че у нас ги има и излизат към 80-100 лв четирите. Ако успееш да ги подкараш с алфаджийските ще е успех.
Ето настройките на един куп Вебери и Делорто, които се монтират на въздухари. Този човек по-долу разбира от карбуратори и продава най-добрите такива в ибей. Разбира се аз съм ползвал и един куп други източници за да реша да карам точно с по-горните настройки. И като резултат - всичко стана от раз и си спестих откриването на ...топлата вода.
http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?V ... d=alfa1750
Ето ги и смукателните колектори за тези карбуратори...
http://www.vwheritage.com/vw_spares_Man ... tartRow=26
Дифузьори - 28/30
Емулсионни тръби - F11
Жигльори:
главни - 125/130 (евентуално 135 за нещо към 1800сс)
за празен ход - 55
въздушни компенсационни - 200
ускорителна помпа - 33/40/50
иглен клапан - 175/150
Карам вече 5 месеца 1600cc с по-горните настройки (30ки дифузьори, 130 главни, ускорителна помпа 33 и 175 игли) и всичко е на 6! На 2а - 80, на 3 - 130, на 4 - 170+ (до толкова отчита километража) и то без да съм махнал все още калориферите!!!... но те просто са аут още тези дни ...на място развъртам над 7000-7500 оборота ...в движение над 6000...без "чадъри" "заслони" и квото се сетиш... с чисто центробежен дистрибутор 009 съм и електронно ...100октана и газ ...много газ....Разходът - повече от добър...но въобще и не ме интересува...камо ли газово...не искам и да чуя...е колата не е вече дейли драйвър...просто ми е жал да я троша из града...а и е много по-приятна за каране извън града.
ПС. Жигльори има навън, както и в София в Златен Меркурий и не са скъпи ...но най-скъпото удоволствие са емулсионните тръби F11 - не съм убеден, че у нас ги има и излизат към 80-100 лв четирите. Ако успееш да ги подкараш с алфаджийските ще е успех.
Ето настройките на един куп Вебери и Делорто, които се монтират на въздухари. Този човек по-долу разбира от карбуратори и продава най-добрите такива в ибей. Разбира се аз съм ползвал и един куп други източници за да реша да карам точно с по-горните настройки. И като резултат - всичко стана от раз и си спестих откриването на ...топлата вода.
http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?V ... d=alfa1750
Ето ги и смукателните колектори за тези карбуратори...
http://www.vwheritage.com/vw_spares_Man ... tartRow=26
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Beetle с табло на порше 944
Мерси Ники за рядко срещаната ценна информация.
Ще пробвам твоите настроики на 100% пък Гошо карбуратора ще донастроива и осещам че ши са трошат ск. кутий.
От смукателни колектори мисля да спестя,ще направя метален ще му направя ндлъжен разрез и по него калъп и в леярната за масово производство.
Ще пробвам твоите настроики на 100% пък Гошо карбуратора ще донастроива и осещам че ши са трошат ск. кутий.
От смукателни колектори мисля да спестя,ще направя метален ще му направя ндлъжен разрез и по него калъп и в леярната за масово производство.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Beetle с табло на порше 944
Имайки отговорност към хората които приемат всичко написано за чиста монета и писано от хора с достатъчен опит в материята бих искал да повторя, че жигльори смятани чрез формула или от таблица могат да се ползват за първоначално вграждане и е малко вероятно и по скоро чист късмет да ни паснат. Другото интересно нещо, което се получава, особено при наще големи бутала и допуски е, че при новите части и тяхното напасване (разработване) вакума и налягането в цилиндрите се изменя значително поне до първите 1500км., та най-малкото за правилното разработване, тоест за поддържането на оптималното съотношение гориво/въздух ни трябват различни жигльори.
bai vicho поинтересувай се от цените на колекторите и тогава се захващай с това, щото според мен не си заслужава нито времето, нито труда, нито парите да им се правят отливки, на готови, а камо ли да ги правиш от 0 и тогава калъпи...
bai vicho поинтересувай се от цените на колекторите и тогава се захващай с това, щото според мен не си заслужава нито времето, нито труда, нито парите да им се правят отливки, на готови, а камо ли да ги правиш от 0 и тогава калъпи...
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Beetle с табло на порше 944
Че може да трябват донастройки е ясно. Но тази "база" с дифузьори 28ци и главни горивни жигльори 140ки със сигурност ще даде богата смес. Със или без формула главният горивен жигльор се избира в зависимост от размера на дифузьора и обикновено е нещо от порядъка на 4.1-4.3 x размера на дифузьора. При 28 дифузьор главните жигльори следва да са от порядъка на 115 - 120 и от порядъка на 130 (+/- 5) при 30ци дифузьори. Между другото и новите испански Вебери 40 IDF при 28ца дифузьор идват със 115 главни горивни жигльори. И не е толкова "страшно" да се кара с 30ци 1600 кубика въздухар (камо ли нещо по-голямо) ...ама никак даже. Ако някой има пробелеми то те не са в дифузьорите, ами от това, че е спестил откъм ремонтни комплекти, емулсионни тръби и/или жигльори и т.н. Между другото когато запалихме първоначално мотора имах проблеми с ниските (много богата смес) и един варненски майстор (който е направил десетки мотори) ми каза, че имал такъв проблем със същия мотор и Вебери на една триколка и...след като сложил 100ци главни жигльори проблемът се оправил. Интересно какво общо има празния ход с главните горивни жигльори и как изобщо може да си помисли да се сложат 100ци главни при 30ки дифузьори. Надявам се да се е шегувал все пак ..а ако този колега с триколката все още кара с тези 100ци да се обади да му кажа къде може да му е проблема.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Beetle с табло на порше 944
Ако дойде сместа леко богата е по-добре, отколкото бедна, щото от бедната смес стават големите бели и може още първите няколкостотин километра да прецакаш нещата, при богатата най-много да разработиш сегментите преждевременно...
Разликата в дифузьорите е съществена, не случайно някой прибягват към тромпетки, сложи 28ци и ще видиш как се променят смесите и настройките... Жигльори за ниски, горивни и въздушни, дифузьори, дросели, филтри, гърнета и т.н. са взаимно свързани още от ниските, жигльорите за ниски подават просто допълнителното гориво нужно на двигателя в ниските обороти, но не са единствените, които работят при ниски, нито пък спират да работят при високи обороти...
Разликата в дифузьорите е съществена, не случайно някой прибягват към тромпетки, сложи 28ци и ще видиш как се променят смесите и настройките... Жигльори за ниски, горивни и въздушни, дифузьори, дросели, филтри, гърнета и т.н. са взаимно свързани още от ниските, жигльорите за ниски подават просто допълнителното гориво нужно на двигателя в ниските обороти, но не са единствените, които работят при ниски, нито пък спират да работят при високи обороти...
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Beetle с табло на порше 944
Мите, тази таблица по-долу я знам от доста години и много добре показва кой жигльор колко и в кои оброти работи. Проблемът при мен беше,че аз НЯМАХ ВЪОБЩЕ НИСКИ/ПРАЗЕН ХОД и имах ДОСТА ПРИЛИЧНИ СРЕДНИ И ВИСОКИ ОБОРОТИ! И същият този майстор при точно тази ситуация ме посъветва да сложа 100ци главни жигльори. По нататък смятам какъвто и да е коментар за излишен. И ако все пак представлява интерес къде беше проблемът - в четири липсващи отвора от порядъка на 2мм (касаещи директно образуването на горивната смес на жигльорите за ПРАЗЕН ХОД) на иначе новите италиянски гарнитури за Веберите А това е адски далече от главните жигльори, нали. А за 100ците - много ми е интересно на какъв въздухарски карбуратор могат да се сложат, че даже и 1200 кубиковия боксер се кара с по-големи.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Beetle с табло на порше 944
А какво се прави с буталцата на смукачите ,махатсе и се затапва или се оставят и само отвън се затваря с капаче.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта