Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Ако хромираните детайли са истинки VW, то те са хромирани по правилната технология - мед, никел, хром. Хрома се маха най-лесно, поставя се в сярна киселина и хрома изчезва за много кратко време! Никела обаче е друга история! Много твърд метал, точно за това е избран в технологията за хромиране. С песъкоструене ще има доста добър резултат - повърхността ще стане достатъчно груба за да се боядиса и боята да хване добре! Ако детайлите са репродукция, то там качеството е отвратително, не знам каква точно технология ползват, но мисля че пропускат никела, а може би и медта. Броните и ринговете на фаровете направо ги песъкоструйте, но дръжките на вратите няма смисъл - на много добра цена продават репродукция, която е прахово боядисана! Когато боядисате вашите дръжки ще си имате проблем с патрона .
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
заедно с песъкоструя е нужно и някакъв "wash primer", който е за голи ламарини или цветни метали.На матирана с фин пясък броня, тънък слой уош праймър за основа, след това шприцове, китове,шприцове, боя...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
що не вземеш и ги облечеш в карбон и да ги опечеш
едно време правих такъв детайл и стана доста добре
едно време правих такъв детайл и стана доста добре
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Да, с фолио-молио, няма да стане, пясъкоструя със ситен кварц е сигурен, праховото го изключваме - заради дръжките и отчасти лайсните, аз бих препоръчал, епоксиден и мат боя - ако са прави детайлите, или еп. грунд, кит, еп. грунд, боя - тези, дето няма да се китват - всичко да е мокро-в мокро ръснато, само с качествена химия, най-трудното ще е намирането на качествен мат - това от мен...
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Здравейте колеги. Днес правих (последни ?) донастройки и малък тест на динамиката на зверчето (нали ще правим клип иииии ... нема да се излагаме). В общи линии за следното иде реч.
Ускорение от 0-130км/ч за около 15/16 сек.
Ускорение от 70-130 км/ч - за около 10/11 сек.
PS. Горните времена са с калориферите и без да вадя буталата на мотора - на втора до около 75км/ч и на 3та до 120км/ч. Ясно е, че калориферите малко или много "душат" мотора и са несъвместими с какъвто и да е приличен силов тунинг и е въпрос на немного време да ги махна. В добавка настройката на карбураторите с уреди и едни наистина хубави пърформанс свещи (с NGKта, купени от ВG съм в момента), кабели и истинска високоволтова бубина вероятно ще се усетят.
Оказа се, че тези времена са повече от прилични!? Ето до какви машини сме близо като динамика.
И би трябвало да дърпаме по-добре от ето тези машини (първата е 1835 кубика с W110 вал, но еднокамерни Солекси/Кадрони, а втората машина е с двойка еднокамерни Вебери 34ки). Една от основните причини е, че при мен двойката двойни Вебери просто храни по-добре .
Ускорение от 0-130км/ч за около 15/16 сек.
Ускорение от 70-130 км/ч - за около 10/11 сек.
PS. Горните времена са с калориферите и без да вадя буталата на мотора - на втора до около 75км/ч и на 3та до 120км/ч. Ясно е, че калориферите малко или много "душат" мотора и са несъвместими с какъвто и да е приличен силов тунинг и е въпрос на немного време да ги махна. В добавка настройката на карбураторите с уреди и едни наистина хубави пърформанс свещи (с NGKта, купени от ВG съм в момента), кабели и истинска високоволтова бубина вероятно ще се усетят.
Оказа се, че тези времена са повече от прилични!? Ето до какви машини сме близо като динамика.
И би трябвало да дърпаме по-добре от ето тези машини (първата е 1835 кубика с W110 вал, но еднокамерни Солекси/Кадрони, а втората машина е с двойка еднокамерни Вебери 34ки). Една от основните причини е, че при мен двойката двойни Вебери просто храни по-добре .
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Ето ни и на светло. Мисля, че и с все хрома джантите стоят повече от прилично. А клипове се очертава да направя в другата седмица .
PS. Преди време беше засегната темата за бензина и кой мотор с колко октана трябва да се кара. Ще ви кажа само, че от 1-2 седмици карам отново със 100 октана и вървенето и звукът на мотора са съвсем други .
PS. Преди време беше засегната темата за бензина и кой мотор с колко октана трябва да се кара. Ще ви кажа само, че от 1-2 седмици карам отново със 100 октана и вървенето и звукът на мотора са съвсем други .
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Доработените двигатели си искат и добър бензин.
За стандартните може и оловен ,силен кон плява не яде,мое мнение.
С греенето как си?
За стандартните може и оловен ,силен кон плява не яде,мое мнение.
С греенето как си?
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
bai vicho написа::да: Доработените двигатели си искат и добър бензин.
За стандартните може и оловен ,силен кон плява не яде,мое мнение.
С греенето как си?
Засега е ОК (греенето). На кантар съм при много здраво каране над 33-34 градуса жега и отгоре. Но смятам да отворя и това лято капака отгоре и няма да има ядове. Най-много да пера малко по-често филтрите или да купя още един комплект. То и със затворен капак пак си влиза мръсотия така, че
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Ники, не разбирам, какъв е смисълът от сравненията с клиповете, във Варна има дино , качваш се и виждаш за какво става въпрос, ако имаш проблеми вероятно ще си проличи и ще имаш възможност да ги елиминираш, навреме, преди, примерно да си строшил мотора, ако нямаш, ще знаеш, просто, какво и колко си получил от тунинга ти.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Колега, вземи да свалиш тази предница, че нещо много ми стърчиш
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Все ми струва, че нямам проблеми, още по-малко пък нужда да ходя на дино. Звукът на Веберите ...в движение ... ето го и клипът PS. Когато не се опитваме да откриваме топлата вода (особено в БГ вариант) обикновено нещата се получават.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Ники от дино не знам ама от УБАВ бензин има голяма нужда, особенно лятото.
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
bai vicho написа:Ники от дино не знам ама от УБАВ бензин има голяма нужда, особенно лятото.
Вичо, това с бензина е ясно, ама ти вземи, че ги слагай по-скоро Веберите , че то като няма какво да храниш нали се сещаш
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Сложени са.Добре се форсира,само паленето и е трудно.
Казаха че пали трудно заради тромпетите,влизало много въздух без филтри.
Мотора го паля на земята не знам как ще се държи на колата.
Трябва да зглобя другата скоростна кутия и да я монтирам пък тогава ще я пробвам.
Но звука от вебери с тромпети е музика за ухото.
Казаха че пали трудно заради тромпетите,влизало много въздух без филтри.
Мотора го паля на земята не знам как ще се държи на колата.
Трябва да зглобя другата скоростна кутия и да я монтирам пък тогава ще я пробвам.
Но звука от вебери с тромпети е музика за ухото.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
аз пък вчера държах 10 км. един кисел гъзар със 140 км/ч
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта