Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот disc » Нед 22 апр 2012 15:35


Ако хромираните детайли са истинки VW, то те са хромирани по правилната технология - мед, никел, хром. Хрома се маха най-лесно, поставя се в сярна киселина и хрома изчезва за много кратко време! Никела обаче е друга история! Много твърд метал, точно за това е избран в технологията за хромиране. С песъкоструене ще има доста добър резултат - повърхността ще стане достатъчно груба за да се боядиса и боята да хване добре! Ако детайлите са репродукция, то там качеството е отвратително, не знам каква точно технология ползват, но мисля че пропускат никела, а може би и медта. Броните и ринговете на фаровете направо ги песъкоструйте, но дръжките на вратите няма смисъл - на много добра цена продават репродукция, която е прахово боядисана! Когато боядисате вашите дръжки ще си имате проблем с патрона :wink: .




olymat
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот olymat » Нед 22 апр 2012 20:08


заедно с песъкоструя е нужно и някакъв "wash primer", който е за голи ламарини или цветни метали.На матирана с фин пясък броня, тънък слой уош праймър за основа, след това шприцове, китове,шприцове, боя...


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот asentm » Нед 22 апр 2012 20:20


що не вземеш и ги облечеш в карбон и да ги опечеш :idea:
едно време правих такъв детайл и стана доста добре


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот BuGmaN » Пон 23 апр 2012 21:49


Да, с фолио-молио, няма да стане, пясъкоструя със ситен кварц е сигурен, праховото го изключваме - заради дръжките и отчасти лайсните, аз бих препоръчал, епоксиден и мат боя - ако са прави детайлите, или еп. грунд, кит, еп. грунд, боя - тези, дето няма да се китват - всичко да е мокро-в мокро ръснато, само с качествена химия, най-трудното ще е намирането на качествен мат - това от мен... :wink:


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Съб 28 апр 2012 21:14


Здравейте колеги. Днес правих (последни ?) донастройки и малък тест на динамиката на зверчето (нали ще правим клип иииии ... нема да се излагаме). В общи линии за следното иде реч.

Ускорение от 0-130км/ч за около 15/16 сек.
Ускорение от 70-130 км/ч - за около 10/11 сек.

PS. Горните времена са с калориферите и без да вадя буталата на мотора - на втора до около 75км/ч и на 3та до 120км/ч. Ясно е, че калориферите малко или много "душат" мотора и са несъвместими с какъвто и да е приличен силов тунинг и е въпрос на немного време да ги махна. В добавка настройката на карбураторите с уреди и едни наистина хубави пърформанс свещи (с NGKта, купени от ВG съм в момента), кабели и истинска високоволтова бубина вероятно ще се усетят.

Оказа се, че тези времена са повече от прилични!? Ето до какви машини сме близо като динамика.









И би трябвало да дърпаме по-добре от ето тези машини (първата е 1835 кубика с W110 вал, но еднокамерни Солекси/Кадрони, а втората машина е с двойка еднокамерни Вебери 34ки). Една от основните причини е, че при мен двойката двойни Вебери просто храни по-добре :D .





Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Нед 29 апр 2012 12:51


Ето ни и на светло. Мисля, че и с все хрома джантите стоят повече от прилично. А клипове се очертава да направя в другата седмица heavy metal zork :beer .
PS. Преди време беше засегната темата за бензина и кой мотор с колко октана трябва да се кара. Ще ви кажа само, че от 1-2 седмици карам отново със 100 октана и вървенето и звукът на мотора са съвсем други :D.

IMAG0104.jpg


IMAG0124.jpg


IMAG0125.jpg


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот bai vicho » Нед 29 апр 2012 21:52


:да: Доработените двигатели си искат и добър бензин.
За стандартните може и оловен ,силен кон плява не яде,мое мнение.
С греенето как си?


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Нед 29 апр 2012 21:59


bai vicho написа::да: Доработените двигатели си искат и добър бензин.
За стандартните може и оловен ,силен кон плява не яде,мое мнение.
С греенето как си?


Засега е ОК (греенето). На кантар съм при много здраво каране над 33-34 градуса жега и отгоре. Но смятам да отворя и това лято капака отгоре и няма да има ядове. Най-много да пера малко по-често филтрите или да купя още един комплект. То и със затворен капак пак си влиза мръсотия така, че heavy metal zork :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот BuGmaN » Пон 30 апр 2012 9:40


Ники, не разбирам, какъв е смисълът от сравненията с клиповете, във Варна има дино 8) , качваш се и виждаш за какво става въпрос, ако имаш проблеми вероятно ще си проличи и ще имаш възможност да ги елиминираш, навреме, преди, примерно да си строшил мотора, ако нямаш, ще знаеш, просто, какво и колко си получил от тунинга ти. :idea:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот asentm » Вто 01 май 2012 21:12


Колега, вземи да свалиш тази предница, че нещо много ми стърчиш scare :lol:


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Пет 04 май 2012 20:28


Все ми струва, че нямам проблеми, още по-малко пък нужда да ходя на дино. Звукът на Веберите ...в движение ... ето го и клипът :) PS. Когато не се опитваме да откриваме топлата вода (особено в БГ вариант) обикновено нещата се получават.



Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот bai vicho » Пет 04 май 2012 21:11


Ники от дино не знам ама от УБАВ бензин има голяма нужда, особенно лятото.
:да:


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот nik1302 » Пет 04 май 2012 21:18


bai vicho написа:Ники от дино не знам ама от УБАВ бензин има голяма нужда, особенно лятото.
:да:


Вичо, това с бензина е ясно, ама ти вземи, че ги слагай по-скоро Веберите :), че то като няма какво да храниш нали се сещаш :)


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот bai vicho » Съб 05 май 2012 19:28


Сложени са.Добре се форсира,само паленето и е трудно.
Казаха че пали трудно заради тромпетите,влизало много въздух без филтри.
Мотора го паля на земята не знам как ще се държи на колата.
Трябва да зглобя другата скоростна кутия и да я монтирам пък тогава ще я пробвам.
Но звука от вебери с тромпети е музика за ухото. :mrgreen:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно

Мнениеот asentm » Съб 05 май 2012 23:09


аз пък вчера държах 10 км. един кисел гъзар със 140 км/ч :lol:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта