



Колекция
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
g.georgiev-jossy написа:batetony67 dai da potegnem BAJA-ta 4e sramota.Izrovih oshte jeleza pri Valio:edni kapatzi za motora i razni drugi raboti. Gotova rabota ,a i dvamata sme za boi.. Nashta stana:" Sgovorna drujina slepi gi rajda".
трябва ви жена в екипа, да ви сритва Дъ-тата, че май само се помотвате. А сега отпрашвай да помпаш гуми!

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Поздравления за новата кола в колекцията
, започвате да се ориентирате
, като сте зели да копувате костенурки земете си една 25
, 30
или 34
коня да видите къде е чара на Костенурския Боксер и въобще да усетите чара на костенурката, тоя за който се е борил и постигнал Фери, обаче престанете да спасявате на Англичаните колите, тука има достатъчно коли все още за прибиране
, аре със здраве... 







- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
BuGmaN написа:Поздравления за новата кола в колекцията, започвате да се ориентирате
, като сте зели да копувате костенурки земете си една 25
, 30
или 34
коня да видите къде е чара на Костенурския Боксер и въобще да усетите чара на костенурката, тоя за който се е борил и постигнал Фери, обаче престанете да спасявате на Англичаните колите, тука има достатъчно коли все още за прибиране
, аре със здраве...
Thanks Bugs, между другото другият ни бийтъл е с двигател 1200/ 34кс, отборът ни е интернационален (BG/GB), пък и там The vw cult е уникален. Ако знаеш някоя кола в кома тука давай инфо и ще мислим.
В Англия,, ако си имаш стара колица можеш да си я държиш със старите номера, даже стойността и е по висока. А В България е много
pathetic, кола от 69 да е с тъпи табели с европ.знаменце. Е това как е възможно, не е истина , големи смешници ни измислят закончетата!
Миташки :)))
Миташки
))
То хубаво да се събират но после кой ще ги възтановява?
За възстановяване имам предвид качествено както се прави в ес, сащ и т.н.!

То хубаво да се събират но после кой ще ги възтановява?
За възстановяване имам предвид качествено както се прави в ес, сащ и т.н.!
Nosia oshte knijleta! Stilove,vastanoviavanka,kak se slagat porschovi skorostni kutii,spira4ki i tem podobni. Mejdodrugoto v USA sa razvili Motora Typ 1 i ima vsi4ko za nego na narodni tzeni,dokato german4etata se fargat po Typ 4 shtoto bil po taka.Nashte motoredki sa masovo Typ 1 i ako se razberem,moje sas skromni paritzi da se napraviat chudesa. Asencho i Battony znait ot kolko godini ra4kam za charkuliak navanka .
A ako se chudite koi da sabirate eto vi malko info:
http://www.tunacan.net/t4/index.shtml
Vsi4ko si e napisal choveka!!
http://www.tunacan.net/t4/index.shtml
Vsi4ko si e napisal choveka!!

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Аз съм си фен на Тип1 моторите: фанал съм им цаката, имал съм с тях всички възможни проблеми, постигал съм задоволителни резултати, по-леки са, икономични и т.н. - ще си тунинговам отново такъв, но със спортни части, на тип 4 ме кефят само охлаждането тип Порше, но като го има и за Тип1 - само пара да имаш
, мисля, че Тип1 до 2300 винаги ще даде по-добри резултати от Тип4
, аре да му стегнат на Асен неговото моторче и аз да сложа Вебърите и ще тестваме "типовете"... 



Купих си сега един комплект за 1300 долара.
http://www.bergmannvw.net/index.htm Мотор4ето щте стане 250 кон4ета.по каталог го дават от 0-100 км. 3.9 сек.?????
И все пак еласти4носта на 4етворката е по добра.Ем го сабирам сас наи доброто и пак си ме4таиа за една 4-ка
Асен4о ако не преместиат НДК-то пак може да тракнеме гуми

http://www.bergmannvw.net/index.htm Мотор4ето щте стане 250 кон4ета.по каталог го дават от 0-100 км. 3.9 сек.?????
И все пак еласти4носта на 4етворката е по добра.Ем го сабирам сас наи доброто и пак си ме4таиа за една 4-ка
Асен4о ако не преместиат НДК-то пак може да тракнеме гуми



- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Еййй най-после, честито, чакаме с нетърпение да го докараш и да му теглим калъпа
. Тип4 мое да зима много големи клапани и бутала, обаче чаркалъците са по тежки, затова си мисля, че се конкурира с Тип1-то. Ти тая кола колко мислиш, че ще искара с тоя двигател
, ако не е подсилена поне кат за кабрио
. И аз мисля да инвестирам в една инжекция че ми се турбинира нещо, обаче турбото е голямо и ще иска голям мотор да го завърти
, а за охлаждане имам перка по-голяма от на Поршетата
, почти като на 917
... 








Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта