


1303...2...1...GO!
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
А стартер от бус пробвал ли си?
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Пробвах ама зъбчатката неще да стигне маховика!
по къса е от на 1300
и на 1303S 1600 стартера е къс като на бус
ето разликата:
по къса е от на 1300
и на 1303S 1600 стартера е къс като на бус
ето разликата:
Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:28, променено общо 1 път.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Щом върти с 1300 стартерът, спрятай него, вероятно втулките са за смяна или стартерът ти е за ремонт нещо... От Т3 стартер, така и няма да стане заради различното полужение на електромагнитът и разликите в оста на роторът. Нали пробва да въртиш маховикът на ръка и няма проблеми в блока нещо?
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Маховика се върти на ръка на крак на каквото ти сърце иска...
само не и на стартер
направо ще потърся нов стартер от воден да се знае!
само не и на стартер

направо ще потърся нов стартер от воден да се знае!
Re: 1303...2...1...GO!
Стартера от 1300 го разглоби и го измий от вътре с разредител /МРТ, АМВ но не и коресилин или ацетон!/ особено четкодържателя. С течение на времето там се полепва значително количество графит и меден прах и бъркат работата му. Просто като идея. 

Re: 1303...2...1...GO!
най-вероятната причина за твоят проблем е че маховика опира в кожуха на кутията.
- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: 1303...2...1...GO!
И аз като идея само да напомня за кабелите
Откак пуснах директни кабели(+ към стартер и - към болта на стартера)показтелите бая се промениха.!
Успех!!!
Откак пуснах директни кабели(+ към стартер и - към болта на стартера)показтелите бая се промениха.!
Успех!!!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
SoCal написа:най-вероятната причина за твоят проблем е че маховика опира в кожуха на кутията.
при оригиналната кутия може ама съм с бусова и нямя шанс

Проблема е решен!

разглобих и двата,размених им зъбчатките и роторите и сега върти здраво

стана по елементарно отколкото си мислех,то всичко било съвместимо като лего

добре че роторите са с еднакви намотки...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Щях да ти го предлагам, тоя вариант, ама, нали писа, че с "1300" въртяло
и се отказах... 
Много си се разбързал - по внимателската...


Много си се разбързал - по внимателската...

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
BuGmaN написа:Много си се разбързал - по внимателската...
няма време...кара ми се

а и трябва да я приключвам по бързо че ме чака и един полузавършен New Beetle

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Не мисли на "New-Бръмбара", щото, когато подкараш ретрото ще ти стане тъп и ще се чудиш кво да го правиш...
Имам идея: пази го за горещите летни дни, поне, докато не сложиш климатик и на битъла...

Имам идея: пази го за горещите летни дни, поне, докато не сложиш климатик и на битъла...

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Леко да охладиме темата с новото охлаждане
много е грозно
...но надявам се да работи

много е грозно

Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:33, променено общо 3 пъти.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Само да отбележа, че ню битъла си дава мноого голям кеф като го караш...обратното може да се твърди от човек който не е имал много достъп до него. Като собственик на 2000 г. 2.0 115 к.с го твърдя най-отговорно!!!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
rough написа:Леко да охладиме темата с новото охлаждане![]()
много е грозно...но надявам се да работи !
Неееее! Без да се сърдиш, това да го махаш, не само, че е грозно, а и ме съмнява да работи, много си си играл - вярно, добре си се справил - вижда се, но просто идеята ти е била грешна. Звънни, ако искаш да ти дам няколко от моите идеи, да ги доразвиеш и да пооправиш полужението, та да ни покажеш, нещо в тон с предишната работа...

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
stingray написа:Само да отбележа, че ню битъла си дава мноого голям кеф като го караш...обратното може да се твърди от човек който не е имал много достъп до него. Като собственик на 2000 г. 2.0 115 к.с го твърдя най-отговорно!!!
Бля, бля, бля..., ама, вероятно ще разбереш за какво говоря, когато покараш, толкова, където и както съм покарал - аз


Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта