ПОМОЩ ЗА КАРБУРАТОР

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Чет 07 дек 2006 21:48


Колеги,помогнете да намерим един карбуратор за буса ми че имам големи проблеми ;(
Буса е VW Caravele 1.9 боксер DG motor 1986 г. , двукамерен карбуратор.Ако някой има оферта да ми пише че работата е спешна.




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Нед 10 дек 2006 12:26


КОЛЕГА ПРОБВАЙ С НОВ ОТ ЛАДА НИВА 1700 ... КАРБУРАТОРИТЕ СА ЛИЦЕНЗНИ НА СОЛЕКС И СТРУВА 85 ЛВ. ЧИСТО НОВ ...ПРАВИШ МУ ФЛАНЕЦ И СИ ПЕЙ СЪРЦЕ ...НАЙ МНОГО ДА ТИ ПОИГРАЕШ С НЯКОЙ ЖИГЛЬОР


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Пон 11 дек 2006 4:17


OK,ще проверя дали има такъв в Бургас,ако няма ще те помоля да ми купиш от Сф и да го пратиш с наложен платеж,че ми побеля главата ;(


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 11 дек 2006 9:34


срещу новата поща има магазин за авто части - Лада ако случайно няма жената ще ти го достави за дни


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Нед 24 дек 2006 12:30


Бат' Асене я помогни с малко инфо за скоростните кутии и предавателните числа за бус Т3 че нещо взе да ми писва от този воден боксер и май ще сложа един дизел 1.9. Само се чудя как ще върви с моята 5-степенна бензинова кутия, дали имат разлики предавателните числа ?


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Нед 24 дек 2006 23:23


Разбира се, че имат.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Сря 27 дек 2006 16:01


batetony67 написа:Разбира се, че имат.


Ами дайте малко цифри де ;)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 27 дек 2006 22:06


Само реваш тука, земи се разтърси малко, ма добре, че съм стара къща 8) - на ти малко цифри, копирай ги и си ги подреди в таблица ако не ги разбираш. :wink:


#Code #Type#Vehicle# Engine #Production# period# 1.G. #2.G.# 3.G. #4.G. #5.G. #Gel.-G. #R-G.# Diff #Anti-slip# 4 Wheel Drive #Notes #

2D 4 T3 -31.7.82 3.78 2.06 1.23 . --- --- . . . --- .
3H 5 T3 1.6 l TD - 1.85 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 --- --- .
3P 5 T3 57/66 kW Petrol. 12.83 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.86 . --- .
4D 4 T3 44kW Petrol. - 7.84 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 4.57 . --- .
4W 4 T3 . . 3.78 2.06 1.23 . --- --- . . . --- .
5D 4 T3 57/60 kW Petrol - 7.84 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 4.86 . --- .
6D 4 T3 1.6 l D 10.82 - 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 5.86 (?) . --- .
6P 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.2.85 - 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 5.43 Lock Viscous-coupling .
6PA 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.8.87 - 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 5.43 Lock Viscous-coupling .
6ZA 4+G T3 Syncro 1.9 l Petrol. 1.2.85 - 31.8.89 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 5.43 Lock Lock .
7D 5 T3 44kW Petrol. - 11.83 4.11 2.33 1.48 1.02 0.78 --- . 4.86 . --- .
8D 5 T3 58 kW Petrol. - 11.83 4.11 2.33 1.48 1.02 0.78 --- . 4.86 . --- .
8E 5 T3 57/66 kW Petrol. 12.83 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.86 . --- .
8F 5 T3 44kW Petrol. 12.83 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.86 . --- .
8H 5 T3 44kW Petrol. 12.83 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.86 . --- .
8K 5 T3 1.6 l D 12.83 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 5.43 . --- .
8L 5 T3 1.6 l D 12.83 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 5.43 . --- .
8P 5 T3 . . 4.11 2.33 1.48 1.02 ? --- . ? . --- .
9D 5 T3 1.6 l D - 11.83 4.11 2.33 1.48 1.02 0.78 --- . 5.43 . --- .
AAK 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.2.85 - 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 4.86 --- Viscous-coupling .
AAN 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 4.86 Lock Viscous-coupling .
AAP 5 T3 70/82 kW Petrol. . 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.57 --- --- .
AAR 5 T3 82 kW Petrol. . 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.57 40% Lim-slip --- .
AAS 5 T3 1.6 l TD . 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 40% Lim-slip --- .
ABB 4 T3 44kW Petrol. 8.84 - 3.78 2.06 1.23 0.85 --- --- . 4.57 --- --- .
ABD 4 T3 57 kW Petrol 8.84 - 3.78 2.06 1.23 0.85 --- --- . 4.83 --- --- .
ABE 4 T3 54/57 kW Petrol 8.84 - 3.78 2.06 1.23 0.85 --- --- . 4.83 --- --- .
ABF 4 T3 Petrol. 8.84 - 3.78 2.06 1.23 ? --- --- . 5.83 --- --- .
ABH 4 T3 1.6 l TD 1.85 - 3.78 2.06 1.23 0.78 --- --- . 5.43 --- --- .
ABK 5 T3 44 kW Petrol. - 16.7.89 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.82 40% Lim-slip . .
ABL 5 T3 44kW Petrol. 8.84 - 16.7.89 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 --- --- .
ABM 5 T3 54/57/66 kW Petrol. 8.84 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 40% Lim-slip --- .
ABN 5 T3 54/57/66 kW Petrol. 8.84 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 --- --- .
ABP 5 T3 1.6 l + 1.7 l D 8.84 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 5.50 40% Lim-slip --- .
ABR 5 T3 1.6 l + 1.7 l D 8.84 - 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 5.50 --- --- .
ABS 4 T3 1.6 l TD . 3.78 2.06 1.23 0.78 --- --- . 5.43 40% Lim-slip --- .
ABW 4 T3 D . 3.78 2.06 1.23 . --- --- . ? . --- .
ACP 4 T3 1.6 l D 3.84 - 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 5.83 . --- .
ACR 4 T3 1.6 l D 3.84 - 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 5.83 . --- .
ACW 4 T3 70/82 kW Petrol. 2.85 - 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 4.83 --- --- also 3.2 l Wbx (South African.)
AFJ 5 T3 2.5 / 2.6 l 5 Zyl. . 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 . --- South African
AGT 5 T3 64/70 kW Petrol. . 4.11 2.33 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 --- . .
AGZ 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 2.4.86 - 31.8.89 3.78 2.06 1.23 ? --- 6.03 6.03 5.43 --- Viscous-coupling .
AHA 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 1.9.89 - 3.78 2.06 1.23 0.78 --- 6.03 6.03 5.83 Lock Viscous-coupling .
AHF 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 5.3.86 - 31.8.89 3.78 2.06 1.23 0.78 --- 6.03 6.03 5.43 Lock Viscous-coupling .
AKE 4+G T3 Syncro 2.1 l Petrol. 1.1.87 - 31.8.89 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 4.57 --- Viscous-coupling .
AKG 4+G T3 Syncro 2.1 l Petrol. 10.11.86 - 31.8.89 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 4.57 Lock Viscous-coupling .
AKK 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 1.4.89 - 31.8.89 3.78 2.06 1.23 0.78 --- 6.03 6.03 5.83 --- Viscous-coupling .
ALD 4 T3 1.7 l D 23.6.86 - 3.78 2.06 1.23 0.78 --- --- . 5.50 --- --- .
ALE 4+G T3 Syncro 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 5.83 Lock Viscous-coupling .
ALK 4+G T3 Syncro 2.1 l Petrol. 1.8.87 - 31.8.89 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 5.43 Lock Lock .
AND 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 1.1.88 - 31.8.89 3.78 2.06 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 6.17 Lock Viscous-coupling Syncro 16" only
AOJ 4 T3 1.8 l Petrol. . 3.78 2.06 1.23 0.85 --- --- . 4.83 . --- South African
APF 4 T3 1.7 l D 30.6.87 - 31.7.89 3.78 2.06 1.23 0.85 --- --- . 5.50 --- --- .
ASL 5 T3 64/68/70 kW Petrol. . 4.11 2.13 1.48 1.02 0.85 --- . 4.57 --- --- .
ASM 5 T3 44/57 kW Petrol. 17.7.89 - 4.11 2.13 1.48 1.02 0.85 --- . ? --- --- .
ASN 5 T3 1.7 l D 17.7.89 - 4.11 2.13 1.48 1.02 0.82 --- . 5.50 40% Lim-slip --- .
ASP 5 T3 1.7 l D 17.7.89 - 4.11 2.13 1.48 1.02 0.82 --- . 5.50 --- --- .
ASR 5 T3 1.6 l TD 17.7.89 - 4.11 2.13 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 40% Lim-slip --- .
ASS 5 T3 1.6 l TD 17.7.89 - 4.11 2.13 1.48 1.02 0.82 --- . 4.83 --- . .
AST 5 T3 44 - 70 kW Petrol. . 4.11 2.13 1.48 1.02 0.85 --- . 4.57 ? . .
AVF 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 ? --- 6.03 6.03 5.83 --- Viscous-coupling .
AVH 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 5.43 --- Viscous-coupling .
AVJ 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 ? --- 6.03 6.03 5.43 --- Viscous-coupling .
AVK 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 0.78 --- 6.03 6.03 5.43 Lock Viscous-coupling .
AVL 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 ? --- 6.03 6.03 5.43 Lock Viscous-coupling .
AVM 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 ? --- 6.03 6.03 5.83 Lock Viscous-coupling .
AVN 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 4.86 Lock Viscous-coupling .
AVR 4+G T3 Syncro 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 5.83 Lock Viscous-coupling .
AVS 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 0.78 --- 6.03 6.03 5.83 Lock Viscous-coupling .
AVU 4+G T3 Syncro 1.6 l TD 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 6.17 Lock Lock Syncro 16" only
AVV 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 4.86 --- Viscous-coupling .
AVV 4+G T3 Syncro 1.9 l + 2.1 l Petrol. 1.9.89 - 3.78 1.88 1.23 0.85 --- 6.03 6.03 4.86 --- Viscous-coupling .
DH 4 T3 . -31.7.82 3.78 2.06 1.23 . --- --- . . . --- .
DK 4 T3 . -31.7.82 3.78 2.06 1.23 . --- --- . . . --- .
DM 4 T3 1.6 l D -31.7.82 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 5.43 . --- .
DS 4 T3 1.6 l D -31.7.82 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 5.43 . --- .
DT 4 T3 44kW Petrol. - 7.84 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 4.57 . --- .
DU 4 T3 57/60 kW Petrol - 7.84 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 4.86 . --- .
DV 5 T3 44kW Petrol. - 11.83 4.11 2.33 1.48 1.02 0.78 --- . 4.86 . --- .
DW 5 T3 57 kW Petrol. - 11.83 4.11 2.33 1.48 1.02 0.78 --- . 4.86 . --- .
DX 5 T3 1.6 l D - 11.83 4.11 2.33 1.48 1.02 0.78 --- . 5.43 . --- .
DY 4 T3 1.6 l D 10.82 - 3.78 2.06 1.26 0.85 --- --- . 5.86 (?) . --- .
DZ 4 T3 . -31.7.82 3.78 2.06 1.23 . --- --- . . . --- .


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 27 дек 2006 22:38


Е, ти ме утепа.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 28 дек 2006 10:40


скоросните кутии имат № ... има 48 варианта ...бензиновите скорости са по къси ...за да слижиш дизел трябва да смениш камбаната на скоростите ...можешда сложиш и бензинов пак с дизелова камбана ... и дизелов картер и маслена помпа

АКО ПРОДАВАШ Н20 БОКСЕРА ...ДАЙ МИ ОФЕРТА


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Пет 29 дек 2006 10:53


За камбаната го знам,чудя се само дали да си оставя старата 5-степенна кутия или да търся дизелова пак 5-степенна.Пък и да търся дали ще намеря.Гледам в мобиле.бг един продава дизелова кутия, иска и 700 лв.Това реална цена ли е ? Иначе за оферти винаги съм навит,двигателя е пушка,като изключим карбуратора :(
Всеки от цилиндрите показва над 10 атмосфери компресия,миналата година му смених блока с нови шпилки,само с антифриз го карам.Цена към 900 лв. добре ли е ?Може да го спазарим направо с кутията,дай оферта ?Двигателя е DG.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 29 дек 2006 11:44


цената ми се струва висока за кутия ...за мотора ...да ти кажа чесно също мисля че е височка ...всъщност само си мисля ... примерно ако искам на сложа воден мотор най-евтино е алфа или ФВ редови мотор ...дори и субарото излиза по-евтино
ще помисля и ще ти пусна ЛС



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта