за мотора

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

за мотора

Мнениеот vurjil » Нед 09 мар 2008 21:20


здравеите,като купувах колата я взех с ясната мисъл,че ште сменям мотора с по голям!Тогава мислех за субаро после за Алфа,сега съм толкова объркан и почти съм се отказал и от двата варианта!мисля за бусов мотор от т3 като му изнеса охлаждането пред турбината,там ште имам много място-колата трябва да стане спеедстар!Даите някакъв съвет,че толкова изчетох и не знам ве4е какво искам




Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Нед 09 мар 2008 21:56


Напили си един оригинален и не си давай парите за глупости!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 09 мар 2008 21:56


Щом си решил да слагаш мотор с водно :rocketwhore , аз преппръчвам 2,1i от Транспортер - 113 коня и доста голям въртящ момент и много икономичен на буса, а на костенура ще харчи колкото 1200-1300, в същото време достатъчно малък за да заспи в мястото си, обаче сериозен недостатък е, че е рядък и е труден за намиране и поради голямото търсене скъп, все пак мисля, че мога да намеря... :wink:


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Нед 09 мар 2008 22:18


Колега едно нещо ще те питам - с кого ще се надбягваш?
За това е писано много пъти.
Ти нямаш 5-та какво и да сложиш от 140 нагоре ще ти е много тегаво.


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

re

Мнениеот vurjil » Пон 10 мар 2008 7:13


точно това беше при4ината да се размисля,по скоро си мислех за 1,6 вуздухар от бус с преместен маслен радиатор и пипнат малко


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 10 мар 2008 10:25


Ха така, добре си се насочил :) , но защо искаш да местиш радиатора? ... :wink:


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

re

Мнениеот vurjil » Пон 10 мар 2008 21:16


заштото не се събирал в турбината!Какво може да се о4аква от тоя мотор?Та търся мотор ако някои знае,без значение в какво състояние е заштото ште се разглабя и ремонтира,но с "лична карта" и егн да си има


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

ре

Мнениеот vurjil » Пон 10 мар 2008 21:19


а и видях един радятор с перка, :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 11 мар 2008 13:03


Доколкото си спомням до 100 коня и 6000об.мин., няма проблеми оригиналния, освен това на негово място с леки подобрения можеш да сложиш радиятор от тип4 мотор, който е малко по-дълаг... :wink:


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

re

Мнениеот vurjil » Вто 11 мар 2008 19:55


а тип 4 мотор направо


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Вто 11 мар 2008 20:06


Е тожа е истината -Typ 4 !!
http://www.tunacan.net/t4/
Aз си сабирам един 2276 (еденица) ама еласти4носта на 4етворката е страхотна. От 60 до 160 на 3 скорост :heeeavy metal



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта