ст мотор

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

ст мотор

Мнениеот vurjil » Вто 18 мар 2008 19:55


пичове продават ми мотор от транспртер ст,казаха че бил въздухар но после бил преработен на воден-възможно ли е и какъв е мотора




Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ст мотор

Мнениеот sashoskiora » Вто 18 мар 2008 19:56


vurjil написа:пичове продават ми мотор от транспртер ст,казаха че бил въздухар но после бил преработен на воден-възможно ли е и какъв е мотора


Не е възможно!


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

ре

Мнениеот vurjil » Вто 18 мар 2008 20:05


и аз така мисля но какъв е мотора


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 18 мар 2008 20:08


Най-вероятно 1,9, а може и 2,1 воден боксер... :wink:


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

re

Мнениеот vurjil » Вто 18 мар 2008 20:22


ако е така значи не ми върши работа


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

RE

Мнениеот vurjil » Вто 18 мар 2008 21:00


1,6 E


Потребителски аватар
Krasi Stojanow
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ja pa ti!!!!

Мнениеот Krasi Stojanow » Вто 18 мар 2008 21:39


Kak go ustanowi??????????


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Вто 18 мар 2008 21:50


Май е поредната легенда. Кой те облъчва така, направо те прави на глупак, да ти обяснява, че има въздушен двигател преправен на вода. Дай да го видим тоя гений на техническата мисъл и най-вече сръчност. Баси ентусиастите. ТНТМ-то се завръща. :twisted:


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

re

Мнениеот vurjil » Сря 19 мар 2008 6:36


по един ремонтен каталог разбрах че е 1,6 ,няма начин да е преправян това е ясно!Просто човека с които говорих ми ги наговори едни


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 19 мар 2008 9:03


принципа на ФВ е такъв че водното охлаждане охлажда само главите и цилиндрите /изпуснах ги /.... вал, биели и бутала съвпадат ...проблема е в цилиндрите...за блока не съм сигурен дали е еднакъв ...но съм виждал въздухар с чаркове на воден.
Ето какво дава таблицата за буквите :

E 1300 Type 1 8/65 - 7/70
AE 1600 Type 1 8/70 - 7/71 (USA)
From Aug. '70 AE 5 degrees after* това е аванса на запалването

Последна промяна от asentm на Сря 19 мар 2008 13:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 19 мар 2008 10:33


Като стана въпрос блока на водното има доста разлики, няма как да се направи току-тъй,
водата охлажда не само главите, а и цилиндрите, дори едно от най слабите им места е, че шпилките плуват във охлаждащата течност и корозират и се късат(PACH знае как е :lol: ), но когато е с антифриз не е толкова зле... :wink:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Сря 19 мар 2008 14:30


BuGmaN написа:Като стана въпрос блока на водното има доста разлики, няма как да се направи току-тъй,
водата охлажда не само главите, а и цилиндрите, дори едно от най слабите им места е, че шпилките плуват във охлаждащата течност и корозират и се късат(PACH знае как е :lol: ), но когато е с антифриз не е толкова зле... :wink:


Знам аз знам...ама нали смених водния боксер на буса с дизел 1.9 ТД, от тогава няма проблеми с шпилки, сега има пробеми с турбото и цената на нафтата :)

ПП
Чудя се дали да не го сменя ама този път в някой 2.0 16V....ама само се чудя ;)


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

re

Мнениеот vurjil » Сря 19 мар 2008 20:37


Асене как да проверя по буквите в нета какъв е мотора!знам че е 85г.,1,6? по някакъв каталог!?!дажат го с 1 карб


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: re

Мнениеот PACH » Сря 19 мар 2008 20:43


vurjil написа:Асене как да проверя по буквите в нета какъв е мотора!знам че е 85г.,1,6? по някакъв каталог!?!дажат го с 1 карб


Дай снимка и ще ти кажа веднага :)


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

re

Мнениеот vurjil » Сря 19 мар 2008 21:17


а само ако я имах



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта