Отделяне дъно от каросерия

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Отделяне дъно от каросерия

Мнениеот sniper » Чет 20 мар 2008 21:34


Колеги помагайте трябва да отделя дъното от каросерията и съм развил някъде около 14 болта който държат каросерията за шасито ( вътрешните 4 болта, двата болта под предния капак, 4 болта под предницата, 2 болта при задните амортисьори), откачил и още някои неща, но купето не ще да помръдва. Кажете ми какво още трябва да развия. Аз си мисля, че трябва и нещо да се свали от кормилната уредба, но вече не ми се пипа без да съм попитал и да ми каже някои който има повече опит в това.

Последна промяна от sniper на Чет 20 мар 2008 21:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Чет 20 мар 2008 21:43


Укрепи купето щтото щте се изкриви.Стабилизирайго отватре.С винкел и смело.


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Чет 20 мар 2008 21:51


Ами да аз утре ще направя едно укрепване с тръби, доста здрави именно от вътре на мястото на задните седалки и зад предните, а и плюс това ще махам тавана за в бъдеще и това ми е задължително, но все пак ме интересува точно още къде трябва да развия болтове за да може да се отделят двете части


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Чет 20 мар 2008 22:43


Нищо нема да се изквиви действай смело.
Болтовете са 34 или 36 броя тъй че имаш още за развиване :D
Отпред имаш 2 х 2 в началото на праговете


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Чет 20 мар 2008 22:52




sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Пет 21 мар 2008 21:29


Благодаря Ви колеги много ми помогнахте, следващия път съм обеден че ще отделя дъното от каросерията, но отзад на задните барабани имам две гайки (с 36 ключ са) с 1 метър рамо се опитах да ги развия е нямат и нямат развиване :cry:


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Пет 21 мар 2008 22:39


тогава метър и половина... напъваш и викаш някой по-якичък с оня големия чук... добре е и някой да натиска спирачките... гайките са с нормални резби


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Пет 21 мар 2008 23:05


Напръскай ги с ВД40 1-2 пъти през 2-3 часа и преди да развърташ с 2 чука един връз друг мелни гайката неколко пъти за да се размърда ръждата!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 22 мар 2008 1:26


Преди няколко дни разделях купе, лесно е, само предварително огледай дали си развил всичко и дали някъде не е заварено (най-често задната част на праговете) от някой, който не е мислил, че някой ще отделя купето, започни да го отлепяш отпед под резервоара, където са болтовете, после до капачките на задните турсиони и там където се вкарва крика. Гайките на задните барабани с дълго рамо, освободена от скорост кола и без спирачки, че мое се чупи нещо, гумата подпряна здарво от двете страни, докато напъваш чукаш по камъка с чука, ако не стане - една щанга някой да държи застопорена на 2 от гайките на главината и така... :wink:


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Пон 24 мар 2008 13:45


Стана развих тъпите гайки, както каза Персо напръсках ги оставих ги около 5 часа и после като не става с един метър рамо взех метър и половина и вече гайките са свалени. Добре че спирачката държеше много здраво :lol: А Bugman дано да не си прав за заварките, че иначе ще ми се отвори повечко работа, тези дни ще проверя това.


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Пон 24 мар 2008 15:31


Ти че поръчваш ли капак или не?



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта