Typ4-тунинг части

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Typ4-тунинг части

Мнениеот jossy » Чет 08 май 2008 23:59






Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Пет 09 май 2008 10:15


Готини снимки това пак ли са ваши изобретения или са сваляни снимки :?: :)


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Пет 09 май 2008 10:20


mix!! :heavymetal:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 09 май 2008 23:37


Изкъртих се с тия снимки, само предполагах, колко са вманячени Германиците на тип 4 мотора, сега вече знам, ма и ваще извращения с главите са много яки, дано дадът добри резултати и поне няколко десетки хиляди км. живот на мотора, ако имате проблеми с охлаждането мога да ви заема за лятото моята турбинка "дубъл 911" и без това моя мотор още не съм го доизмислил, а и не му е време още... :wink:


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Съб 10 май 2008 11:05


ами става! мерси за предложението.тъкмо щтяхме да порачваме нова турбина,но ако не успеем с доставката щте се обадя.
Изроди са тия Typ4,А? :bishop А дано почнат и БГ-то да се правят такива моторетки.


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Съб 10 май 2008 11:21


А относно главите щте се порачват 2 броя от "REMMELE" за проба. Неса много наточени(за всекидневно каране.Клапаните са A48 /E38,пак са големички, ама не са като изродите за състезания.Така щте можем да видим как щте работят.(не за мен така че щте гледам мача отстрани) :lupe


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Съб 10 май 2008 13:07


май мача ще го играя аз, но първо ще пробвам на старите глави на турна други водачи и клапани
пружини и тарелки требат само


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Съб 10 май 2008 23:20


Прибирам се утре от Румъния и ти нося вала да сабираш!
Ако не ме утрепа Японеца щте имаш вал :lol:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 10 май 2008 23:40


Асене и полувината коне дето очакваш от тоя мотор пак ще са достатъчни да се изпокъсат слабите места по купето на Кармана, по добре до сложи на нещо друго, че иначе кармана като Bugsy ще влезне дълбоко в бокса за подсилване и реставрация, което нямаше да знам как става, ако си карах с 34-те коня... Сетих се как стана всичко, една гореща юлска сутрин преди 10-тина и повече години (кога минаха бре :roll: ) в 6 прибирайки се от Съни една жигулка ми се направи по средата на пътя, на 10км. преди Бургас двигателя на Жигулата умря :yeaha: , на 5 моя :banghead: . - победих я, но реших повече да не позволявам на такива автомобили да си помислят да се състезават :twisted: и големите жеги да не правя състезания ... :wink:


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Вто 13 май 2008 17:22


За големи жеги,големи охладители(радиатори)! Макар че и аз може да го изям :hmmmm ,както е трагналоо.... все едно откриваме топлата вода наново. :banghead: Мноого капани бе д.......а м.аааау.sorry :oops:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 13 май 2008 22:59


Един мотор, когато всичко части са правилно подбрани и обработени, всичко му е пресметнато, кара се с оборотите за които е смятан и с горивото за което е правен и му се дава достатъчно от него, не би трябвало да има детонации и да грее, все пак аз за следващия си спортен мотор съм се запасил блокове, бутала, глави, турбини и малки и големи имам къде да ми направят и по поръчка ко се наложи, та се надявам и някоя перка със изгорелите газове да завърти някой от боксьорите ми :headbang ... :wink:


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Вто 13 май 2008 23:35


:bishop


kafer
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kafer » Сря 14 май 2008 13:56


ТУК освен Jossy и и 2-3 ма, 3ма даже са много само си мечтаем и фантазираме. Тези коли СПОРТНИТЕ се правят не с ПАРИ а с много евра и ако ще и по 10 блока и глави да имаме на склад се тая те са за скрап :(


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 14 май 2008 16:17


Като саберем тенекето щте видим какво е станало.А,колкото до парите, писах някаде и с малко парици как става, ама май никой не го про4ете.Кво да пра :??? иш.


kafer
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kafer » Чет 15 май 2008 1:05


jossy написа:Като саберем тенекето щте видим какво е станало.А,колкото до парите, писах някаде и с малко парици как става, ама май никой не го про4ете.Кво да пра :??? иш.
ДА ма НЕ с малко пари нищо не става



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта