като дойде вчера-щеше да изскочи от коша...
бяха го въртяли много майстори...
оправих делкото, което между другото е електронно конторлирано трябва да е на белег-няма предварение. оправих малко други разправии, поразвъртях дебитомера, тук-там и се поукроти. обаче се скопи яко.
във високите изчиства. но от ниски се форсира като на 2 цилиндъра...
тъттръттътърръъъъъътттттти изчисти.
оказа се че до акумулатора идват 12 волта. алтернатора прави 14. опънах му допълнителен кабел, изчистих буксата на бендикса-дойдоха 13.8-9. почна да се държи още малко по добре...
най странното беше че щом откачих ламбдата и температурния и го изпекох на 4к почна да редува яко пушене с изчистване, пак яко пушене, пак изчистване-на едни и същи обороти...
свещите не бяха неговите-пратих го до фолксваген-взе шампионки за него.
кабели са добре. електрически не мога да го тествам-няма диагностична букса.
къде му е проклетия компир?!? него най вече подозирам...
накрая го позакрепих малко но изобщо не ми харесва как работи! тресе се и то на порции... палиш го-укроти се! после след малко почне да тресе, после пак се укроти...
на 1ви (срещу него-горе вдясно) и на 4ти (по диагонал долу вляво) свещите излязоха малко по различни от 2ти и 3ти. пак не са зле, но са по иначе работили. 2ри и 3ти бяха чисто бели а 1ви и 4ти излязоха сивкави, доста по тъмни. без масло по тях и без нищо, но различни...
адски странно поведение!
цял ден си убих с него вчера... и като нямам по конкретно инфо-затъвам в догадки...
