инфо за боксер...

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

инфо за боксер...

Мнениеот vaskoto1 » Чет 02 окт 2008 19:39


момчета, закинах с един шлеп... Т3 с мотор SS. датата не го знае. ЕТКА обаче го знае...
2.1 '90 година воден с диджифант. цял ден ме върте тоя тровник и не мога да го накарам да бачка както искам... :evil: тоя иначе идеално балансиран мотор такова тресене-няма... и не е механично защото тресе и спира, тресе и спира... абе каквото си поиска прави.
всякакво инфо би ми било от полза. схеми, менюъли...каквото.
все на някой нещичко му се намира вярвам... :roll:
хелп...




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 02 окт 2008 19:54


васе звънни утре да го видим и пробвай с центровка на -5 градуса ...







по целзий :lol:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 02 окт 2008 23:20


Тоя боксер SS е 93коня, проблеми правят със шпилките, понеже плуват във водата и ако ня е каран винаги с антифриз ръждясват и се разтягат или късат, от там мотора губи компресия, другото нещо е спичане на хидравличен повдигач, друго, което се сещам е че разбиват(избиват) и втулките където лягат клапаните. PACH много време е карал и патил с воден боксер 1900, който е същия да каже нещо ко съм пропуснал. Но Боксер да прекъсва, така яко, значи повече от 1 цилиндър има проблемен, бе измери му компресията, ако е наред търси проблема в центровката или горивото... :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 окт 2008 9:37


като дойде вчера-щеше да изскочи от коша...
бяха го въртяли много майстори...
оправих делкото, което между другото е електронно конторлирано трябва да е на белег-няма предварение. оправих малко други разправии, поразвъртях дебитомера, тук-там и се поукроти. обаче се скопи яко.
във високите изчиства. но от ниски се форсира като на 2 цилиндъра...
тъттръттътърръъъъъътттттти изчисти.
оказа се че до акумулатора идват 12 волта. алтернатора прави 14. опънах му допълнителен кабел, изчистих буксата на бендикса-дойдоха 13.8-9. почна да се държи още малко по добре...
най странното беше че щом откачих ламбдата и температурния и го изпекох на 4к почна да редува яко пушене с изчистване, пак яко пушене, пак изчистване-на едни и същи обороти... :shock
свещите не бяха неговите-пратих го до фолксваген-взе шампионки за него.
кабели са добре. електрически не мога да го тествам-няма диагностична букса.
къде му е проклетия компир?!? него най вече подозирам... :evil:
накрая го позакрепих малко но изобщо не ми харесва как работи! тресе се и то на порции... палиш го-укроти се! после след малко почне да тресе, после пак се укроти...
на 1ви (срещу него-горе вдясно) и на 4ти (по диагонал долу вляво) свещите излязоха малко по различни от 2ти и 3ти. пак не са зле, но са по иначе работили. 2ри и 3ти бяха чисто бели а 1ви и 4ти излязоха сивкави, доста по тъмни. без масло по тях и без нищо, но различни...
адски странно поведение!
цял ден си убих с него вчера... и като нямам по конкретно инфо-затъвам в догадки... :evil:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 03 окт 2008 13:18


Не каза има ли компресия :roll: ... Хрумна ми как да тестваш центровката и въобще мотора без диджифанта, ако нямаш карб, можеш да удължиш маркуча за газтта на нещо с газово и да му пуснеш газ да видим дали ще работи... Провери дали не засмуква от някой маркуч въздух от смукателите. Според цвета на свещите излиза, че има богата на въздух или бедна на бензин смес, но защо правят проблем точно тия цилиндри, единственото, което ги доближава е разпределителят(но не вярвам да е отвярян и оставен с неправилно зацепен разпред.вал), да не е просто тъпа центровка или объркани кабели на свещи, паленето е 1-4-3-2... :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 03 окт 2008 13:22


Размени на 1-ви - 4-ти местата май е тва :roll: ... :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 окт 2008 13:26


не съм мерил. ама ако няма компресия-няма да кротва и да се втриса по желание... :?
за вакууми ми хрумна, ама на зелената сфера (вакуумен акумулатор) държи доста време-като му вадя маркучето съска-не може да има утечки и да съска... след като съм загасил известно време и съска.
кабелите са правилни и всичките ги има-на изваждане дава ефект. не особено силен но дава-на всички еднакъв.
мотора не е цепен (поне преди е работел перфектно и откакто някъфф му пипнал делкото се скапал), а делкото не можеш нито го обърна, нито го смени. наникъде...
хол датчика бачка добре.
по някой път-без всякаква причина-спира да пали! гасиш и няма палене! искра има, бенз има ама дуки... :?
след малко хоп-все едно нищо не е било... :shock
абе има няква нечиста сила...:036:


kafer
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kafer » Пет 03 окт 2008 13:49


виж графитчето на капачката на делкото


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 окт 2008 13:50


там си е.
капачката и палеца са без забележки...
при палене затягаше... :shock ама после, като оправих заряда на акумулатора-отбразди. и не затяга...
кажете къде му седи компира на тоя тровник... :evil:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 03 окт 2008 19:42


Точно от духане на главата(-те) прави такива магарии боксьорчето, оправя обороти, когато се събере малко неизгоряло гориво и особенно при смукач - богатата смес донякъде компенсира ниската компресия, но за малко... Проверия тая скапана компресия, при тея двидатели от там се почва предимно, щото главите са слабо място и при неправилна експлоатация алуминия раздува прекалено и стават бели, при лоша центовка от детонациите и високата температура разтягат, късат или измъкват и шпилки... :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 03 окт 2008 19:48


Тествай го и с едно делко от нещо си(от Паско май става) поне да се знае, че не е от там проблема... :wink:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пет 03 окт 2008 19:49


Васе гърнето да не е задръстено ве :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 05 окт 2008 23:52


никой нищо ли няма за тоя мотор ве хора?
ще ми се да го оправя-много ми е тегаво като не успея нещо да направя... :cry:
поне да го диагностирам като хората...
дайте няккво инфо... :?


kafer
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kafer » Пон 06 окт 2008 11:48


ами като откриеш от де дърпа въздух и ще го оправиш :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 06 окт 2008 20:45


бе нали ти викам-отникъде не дърпа въздух.
на кутията на въздушния има закачена една зелена сфера-вакуумен акумулатор. гася мотора, изчаквам малко и откачам маркучето. и прави ссссуууп. как мислиш че дърпа въздух и държи вакуум едновременно?



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта