2000 куб.
- bokoboxer
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 11 окт 2008 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
2000 куб.
търся информация за 2000 куб. 2 карбуратора 70 конски сили както и мнения
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Доста общ въпрос, ако толкова ти трябва информация за всичко търси из нета, иначе се сещам да отбележа, че при монтаж на костенурка стандартбото оглаждане не се побира, освен, ако не изрежеш част от капака, за да стане без това ти трябва друго охлаждане, барабар с алтернатора и кой знай какво още (да казват тея дето са ги купили
), което трябва да закупиш от вън, другото нещо е, че въртящият момент на двигателя е максимален в прекалено ниски обороти, за да го промениш ти трябва поръчка на минимум разпределителен вал, което отново оскъпява сиситемата и в предвид, че мотора е по тежък от 1600 тип1, ниския въртящ момент, тежкия вал, маховик, бутала, биели, маслените повдигачи ме карат да не съм му кой знае какъв фен, кефи ме, че маховика се затяга с болтове и, че главите могат да "земат" по-големи клапани... ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2000 куб.
А главите и цилиндрите от 2000куб. дали могат да се монтират на блок АВ 1300?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2000 куб.
всичко може, но е "инжинерна мисъл" и не съм сигурен за главите ... а и защо да го правиш... при вяльо от варна има калъпи за горна турбина, сега прави моя мотор
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 2000 куб.
gogom написа:А главите и цилиндрите от 2000куб. дали могат да се монтират на блок АВ 1300?
За цилиндрите няма да е кой-знай къв проблем, но при ниската цена на готовите за 69 ход или друг за тип1 моторът не си струва заниманието, освен заради шоуто...
![banana :banana](./images/smilies/banana.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2000 куб.
всъщност незнам какво искаш, какво целиш и колко пари имаш?
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2000 куб.
Искам да използвам главите карбураторите и калориферите от CU мотор.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2000 куб.
абе не си го мисли .... ползвай само клапаните от 1.6 мотор с вал примерно W110, и централен вебер ще скокнеш на 90 к.с. и мотора ще лети, ако сложиш 2 карба отиваш над 100
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта