Нека всички въздухари покажем колите си, заедно с малка информа-
ция за купе мотор и т.н. и т.н.
Каферчето ми е модел 1300, моторчето е F-че, май по него нищо не съм пипал, защото не виждам смисъл...

не ми отказва никога. Единствено маслото му е синтетика, при тази работна температура не е хубаво маслото да си мени характеристиките... Годината на производство е трудно да се определи

Шасито е 1968, купето е 1970... Всичко е напълно рециклирано и филмирано, ако някой проявява интерес... Правил съм си я по мой вкус, изчистена, без лайсни и мигачи, купе с ушички, заден капак с отвори... В интериора обичайното, Recaro седалки от Corrado, спортен волан, къс скоростен лост /топката tuning на Engelmann за Golf Gti/, арматурно табло от Porsche 924, общо взето това и скромна музика Clarion CD + 6 бр. колони Alpine, в комбинация от 180W Subwoofer + стъпало разбира се... Не можеш да не пипнеш и от вън

)) Фарове H4 Hella стъкла и рефлектори на Golf, стоповете са бразилски ментета дето яко матират

), ама отива на сивото... тръбичките на ауспуха поръчка неръждавейка, огледалца пак Engelmann и разбира се джантите... магнезиеви Fuchs 8 x 15 Porsche, задължително с гуми за тях 195/45/15 Mishelin Pilot Exalto... Най-накрая като екстри ще прибавя и аларма с централно заключване и най-стряскащото

)) дистанционно запалване на двигателя...
