И така колегата Живко се обади преди вереме и се оплака че има проблем със скоростната кутия, който се изразява в един неприятен шум от диференциала при скорости на 60-70 км.Най-после намери време да дойде до Бургас и днес се заехме с ремонта.Свалихме двигателя, кутията и решихме да натегнем задните торсиони, да ама се оказа че отдясно където лежи торсиона е имало удар и ръждата е свършила своето.Естествено помогнах на колегата, като извадих от запасите направо цяла "опашка".Перфектно запазена и грундирана, чакаща да стане на триколка, но уви триколката ще почака. Ето малко снимки
Утре ще сменим опашката и се надявам да натегнем торсионите, да качим кутията и двигателя и да го запалим.След това малко освежаване с нова боя и в неделя това ще е сватбената кола на Живко, естествено пак ще има снимки
Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
Последна промяна от PACH на Нед 14 юни 2009 21:01, променено общо 1 път.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна на скоростна кутия на VW 1600 TL Fastback
И така, монтирахме опашката.Естествено Мърфи не почиваше и постоянно имаше някакви спънки и проблеми.Най-после днес всичко беше качено, двигателя запален и автомобила тестван.Живко обаче има желание и за едно леко освежаващо боядисване, което трябва да стане в рамките на 2 дни Да, не е никак лесно с подобни приятели Естествено, колко ни трябва с Митака, метнахме се и за няколко часа колата изглеждаше така:
Живко търка предния калник:
И аз вземам пример и налягам другия преден калник:
Митко китосва и само се оплаква че не било честно двама да търкат, а той сам да китосва
Утре само с Митко ще работим, защото младоженеца ни още няма обувки за сватбата Надявам се да довършим китосването и да пръснем основата.Очаквайте продължение
Живко търка предния калник:
И аз вземам пример и налягам другия преден калник:
Митко китосва и само се оплаква че не било честно двама да търкат, а той сам да китосва
Утре само с Митко ще работим, защото младоженеца ни още няма обувки за сватбата Надявам се да довършим китосването и да пръснем основата.Очаквайте продължение
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
Охххх, свърши се
Последните няколко дни бяха истинска лудница.От ден на ден работихм до все по-късно.В петък почти до 1 след полунощ, в събота още в 10 часа бяхме в сервиза и пак китосване, търкане... Понеже следобеда бях на сватба оставих Бъгман да облепя и подготви колата за боядисване.
Докато водих сватбата поддържахмне постоянна връзка, и се оказа че основата нещо не е наред. Втвърдява се супер бързо и два пистолета се затлачиха. Митко ако има желание може да разкаже повече за патилата си. Сватбата ми приключи в 2.30 сутринта и в 3 вече бях отново на базата, където заварих следната ситуация:
След няколко дневно ходене по мъките, най-после я видях боядисана
Изпратих Митко да се прибира и аз започнах да я оборудвам, защото това беше сватбения подарък на Живко
Малко след 8 сутринта вече бях монтирал основните неща и тръгнах за Поморие, за да връча подаръка
Навсякъде където минах се обръщаха след мен, много лъскава стана брееее
Всичко това си заслужаваше дори само заради това да видя физиономията, която направи щастливият собственик
Освен този сватбен подарък му направих и едно хубаво сватбено тържество с много танци и забавления.
Уморен и доволен си лягам и ви пожелавам и вие да се радвате на подобни моменти
Последните няколко дни бяха истинска лудница.От ден на ден работихм до все по-късно.В петък почти до 1 след полунощ, в събота още в 10 часа бяхме в сервиза и пак китосване, търкане... Понеже следобеда бях на сватба оставих Бъгман да облепя и подготви колата за боядисване.
Докато водих сватбата поддържахмне постоянна връзка, и се оказа че основата нещо не е наред. Втвърдява се супер бързо и два пистолета се затлачиха. Митко ако има желание може да разкаже повече за патилата си. Сватбата ми приключи в 2.30 сутринта и в 3 вече бях отново на базата, където заварих следната ситуация:
След няколко дневно ходене по мъките, най-после я видях боядисана
Изпратих Митко да се прибира и аз започнах да я оборудвам, защото това беше сватбения подарък на Живко
Малко след 8 сутринта вече бях монтирал основните неща и тръгнах за Поморие, за да връча подаръка
Навсякъде където минах се обръщаха след мен, много лъскава стана брееее
Всичко това си заслужаваше дори само заради това да видя физиономията, която направи щастливият собственик
Освен този сватбен подарък му направих и едно хубаво сватбено тържество с много танци и забавления.
Уморен и доволен си лягам и ви пожелавам и вие да се радвате на подобни моменти
- sastezatelya
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
Поздравления за труда и майсторсвото,което полагате по тези Красиви автомобили И не показвайте само боядисването,а Митака да покаже и някой мощен мотор разглобен до последното болче
П.п аз знаех,че бачкате по този звяр,понеже пак занимавах Митака по телефона с мойте историй
П.п аз знаех,че бачкате по този звяр,понеже пак занимавах Митака по телефона с мойте историй
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
Оф радвам се че всичко свърши (този бърз проект ми изцеди силичките) и то по-добре отколкото очаквахме, защото беше почти невъзможно да се свърши всичката тази работа що-годе качествено за малкото време с което разполагахме, с кола на която доста "майстори" си бяха оставили "майсторлъка". Този проект отново ни доказа че с труд и мерак няма невъзможни неща, въпреки всичките проблеми преследващи ни през целия мини проект, всъщност нямаше нещо, което да стане от първия път или без "клизма". Колкото до грунда вината си я отчасти моя, защото трябваше да кажа на Ванката да вземе грунд, който става за системата "мокро в мокро", която се ползва за печелене не време (е и не само) в подобни ситуации, а и си мислех, че мога да докарам грунда да "легне", така добре, че да няма нужда от шлайфане... Да, ама не - грунда се оказа някакъв адски бърз или некачествн или сгрешен (бърз) втвърдител или просто дефектна химия и задръсти не 2, а 3 пистолета само докато пробвах с кой ще спори най-добре, а той не щеше и нещеше, накрая чат-пат тръгна с един поне 15 годишен бояджийски пистолет (ретрото явно си иска ретро ). А самия грунд - докато минава през цедката само и сместа се стягаше и на дъното оставаха поне 50гр. каша, а в пистолетите само за минути на дъното стана на желе накрая се наложи да го разредя до степен, че рискувах да остана без разредител за боята ... В крайна сметка се наложи да търкам на ръка с шкурка 400 2/3-ти от колата сам през ноща (отдавна разбит), защото грунда беше стегнал прекалено бързо и нямаше достатъчно гладка повърхност, естествено, че нито имаше време да дръпне достатъчно за шкуркане, нито да се шкурка до идеална гладкост и все пак резултата си заслужава, колата грее като слънце (както се казва) и най-важното собственика си я получи навреме и направихме новото семейство щастливи с любимата си кола в сватбения си ден , а ние пък посрещнахме изгрева в базата с един лъскав класически VW-Fastback 67' ...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
sastezatelya написа: И не показвайте само боядисването,а Митака да покаже и някой мощен мотор разглобен до последното болче
:
Нека мине малко време да забрвя последното заиграване с мотор, което пак завършихме в малките часове на ноща, отново по-успешно, от плануваното, но и отново по бавно и трудно от предвидимото, намислил съм да започна един наистина интересен спортен мотор, събран от най-интересните VW-bokser сток части, който може и турбо да отнесе, но сега ми трябва спокойствие за съсредоточваване в започването на нов проект и довършването на старите...
Re: Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
Браво на вас! Ей тва да се чува по-често! Браво! Нека младоженеца да е жив и здрав и много щастлив, а вие още много въздухари да върнете към блясъка, който най-много им приляга! Браво и поздравления за добре свършената работа!
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
Колеги, бъдещият татко ми се обади вчера и каза че Фастбака се продава.Ако някой има интерес може да се свърже с него на тел: 0899 865 521 - Живко. Автомобила се намира в София.
- Vencitu
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на ск.кутия на VW 1600 TL Fastback, и освежаване...
Еее този красавец ми е комшия
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта