Двигател
Двигател
Колеги имам питане по отношение на СТ 1600. Под цилиндрите има метални гривни дебели около 1 мм. Ще има ли някакви проблеми ако ги махна.
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги отново имам нужда от помощ, колко трябва да е аксиалния луфт на коляновия вал на 1600? При мен в момента е около 1 - 1,5 мм, като имам 3 големи шайби на коляновия вал и не съм слагал подложки под маховика. Трябва ли да слагам добълнителни пръстени на вала за да намаля още хлабината? Благодаря.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да
блока също трябва да се провери, който ти е сглобявал мотора е задължен да го знае, ако си ти и не знаеш ти е простено, но ако е майстор ебаго у майстора.
стената на блока при опорния лагер или аксиалния 8от към маховика, се разбива и се шлайфа, и затова има различни размери на ролката на този лагер, за да несбъркаш взимаш най -тесния и го отваряш колкото е нужно
блока също трябва да се провери, който ти е сглобявал мотора е задължен да го знае, ако си ти и не знаеш ти е простено, но ако е майстор ебаго у майстора.
стената на блока при опорния лагер или аксиалния 8от към маховика, се разбива и се шлайфа, и затова има различни размери на ролката на този лагер, за да несбъркаш взимаш най -тесния и го отваряш колкото е нужно
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта