Двигател

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Двигател

Мнениеот desso » Пон 11 фев 2008 15:16


Колеги имам питане по отношение на СТ 1600. Под цилиндрите има метални гривни дебели около 1 мм. Ще има ли някакви проблеми ако ги махна.




Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Вто 12 фев 2008 9:23


Те не са там случайно.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 12 фев 2008 10:25


Има вероятност са счупиш сегмент, защото буталата ще започнат да ходят по-нагоре, тия шайби можеш да смениш при нови или шлайфни цилиндри... :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 12 фев 2008 10:37


BuGmaN написа:Има вероятност са счупиш сегмент, защото буталата ще започнат да ходят по-нагоре, тия шайби можеш да смениш при нови или шлайфни цилиндри... :wink:


прав е


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Вто 12 фев 2008 11:16


Благодаря ви за бързия отговор, значи пръстените ги слагам обратно, а какъв е начина да се повиши малко степента на сгъстяване тябва да се шлайфат цилиндрите ли?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 12 фев 2008 11:36


Да махнеш пръстените и да фрезоваш главите, в твоя случай само 2-рото, но не е за всеки фрезист, а и сам нема да свърши работата качествено, щото се мери с течност обема на цилиндъра при всяко стъргане, по няколко пъти на всеки цилиндър... :wink:


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Сря 20 фев 2008 11:21


Колеги отново имам нужда от помощ, колко трябва да е аксиалния луфт на коляновия вал на 1600? При мен в момента е около 1 - 1,5 мм, като имам 3 големи шайби на коляновия вал и не съм слагал подложки под маховика. Трябва ли да слагам добълнителни пръстени на вала за да намаля още хлабината? Благодаря.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 20 фев 2008 12:53


Луфта требва да е 0.04 - 0.16мм. , но, ако тоя луфт не е на нови лагери най-вероятно мърда и аксиалният лагер, което се оправя с нови лагери и шлайф (борщанга) на блока :? ... :wink:


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Сря 20 фев 2008 13:14


Лагерите са нови обаче си има сериозен луфт, какво ще ме посъветвате да направя


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 20 фев 2008 16:24


Блока шлафан ли е, щото ако не е - нови лагери и шлайф...


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Чет 21 фев 2008 11:09


Не знам дали е шлайфан блока, лагерите са чисто нови, мотора сега е сглобен. Ако го оставя при това положение опастно ли е?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 21 фев 2008 12:59


да
блока също трябва да се провери, който ти е сглобявал мотора е задължен да го знае, ако си ти и не знаеш ти е простено, но ако е майстор ебаго у майстора.
стената на блока при опорния лагер или аксиалния 8от към маховика, се разбива и се шлайфа, и затова има различни размери на ролката на този лагер, за да несбъркаш взимаш най -тесния и го отваряш колкото е нужно


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Чет 21 фев 2008 14:38


Сам си правя мотора и до сега съм се занимавал само със вартбургови мотори а с този е далеч по трудно. Значи луфта в момента е между лагера и блока предполагам. Лагерите ги купих доста отдавна и бяха само един размер.


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

хе хе...

Мнениеот Perso » Чет 21 фев 2008 15:17


.... па то има и усилени задни лагери!
Помагай на Асен той стега варТбург :))))


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 21 фев 2008 16:59


кармана не е варбург :idea: :lol:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта