Може да се каже, че вече влизам в час с въздухарите

Поне що се отнася до към външни контруктивни особености

.
Вече притежавам показаният по-горе Тип4 двигател и днес го разглобих до по-удобен за оглед вид:











До тук добре... Няколко интернет часа по-късно разбрах и какво е нужно за да влезе в Карманн-а. Незнам дали ще искам да си готов кит (ХХХ евро) или ще си правя сам кожух, но за момента оставям всичко така както е на снимките.
Нещо интересно забелязах при разглобяването и идентифиирането му:

Някои е заличил номера, след което е набил нов номер и КАТ са ударили печат

. Това не се вижда много добре от снимката, но на ръка са отнети около 2 мм след което са набити цифрите. По-интересното е, че има ударен VW печат със стрелки около емблемата, което ми ми е малко странно

Емблемета изглежда оригинална... Самата емблема може да я видите на горната снимка,след едвам отбелязалате се буква С, преди надписа CU, като кръгче със жълто зацапване върху него. Съжалявам , че не я снимах след като почистих по-добре мястото. Въпреки това вмешателство двигателя е с код CU, или 2 литра - 70НР (познава се по затворената, горе до дистрибутора маслена кутия). Върти се свободно на ръка и мисля е добро начало

Карбураторите ще изчезнат завинаги, делкото остава и се очаква Megasquirt да поеме управлението на целия цирк

.
П.С.: Останаха всички неща от нормалното за този двигател охлаждане части + генератор, карбуратори, топлообменници, скоростна кутия и т.н. и т.н. - ако на някой му трябва нещо да се обажда

Готов съм да бартеросам всичко за двете горни ламарини около главите от тип4.