Днес преместихме колата в гаража който смятам да ползвам. Снимките са с кофти качество, но фотоапарата нямаше батерия

Предните спирчки бяха блокирали, похарчихме час и половина на дясната страна и почти без резултатно. Просто й закачихме въжето и без спирачки тръгнахме
Това е кратката почивка за проверка дали лагерите загряват и т.н.



Фиестата ми си свърши чудесно работата (2.0L 16V 136НР

).

Кеф е да имаш такава гледка в огледалото

В Карман-а не съм аз ...



Извън града Фиеста-та вършеше работа, но по кръстовищата и с всичката полиция навсякъде си търсихме белята. Затова един познат ни "извози" с платформа.


Май събрахме доста погледи из кръстовищата

. На един светофар, господина зад мен с лъскав джип гледаше колата с 4 очи.
Утре ще поработим малко - ще свалим каквото можем, стъкла, врати. Лека, полека ще се почне от някъде.
Колата е започната да се реставрира и заебана. Свършената работа е през пръсти! Направо през ръце!!! Много съсипано, много омазано. Тук-там "майстора" си е оставил ръцете до коляното

. Има вложени оригинални части (ламарини) - поне 4 части, предни "бомбета" на фаровете със престилките надолу (ляво и дясно), както и задните долни части на калниците. Подозирам, че една от задните вежди също е оригинална част, но това ще се разбере след като сваля кита.

Вече се очертава много продължителна и всеобхватна реставрация

. Дано запазя ентусиазма си за много време! Благодаря, че пишете в темата - това е много окуражаващо.