подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Остават и главите - те са най-важни, най-много се работи по тях и са най-скъпи, трябва да са с двойни пружини и неръждаеми клапани и легла, другото е временна сглобка, а преработката на старите не може и няма да даде това, кието ще дадат новите спортни глави и пак е доста пари...
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
87мм бутала бърз вал и едно карбораторче по големичко мисля че става доста приятно за карене и доста хора с голфчета и астрички започват да плачат
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Те тези трябва да плачат и от стандартен 1600 събран както трябва, все пак наще коли са по 6-700 кила и дори с 50-60 коня си наемат сериозно ...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
аз за сега съм на тема тип 4 с вал и карбове, като го направи вальо ще споделя мнение
- batbobo
- Мнения: 193
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
asentm написа:аз за сега съм на тема тип 4 с вал и карбове, като го направи вальо ще споделя мнение
И аз съм на тази тема ама не мога да си намеря тип 4 или е 2000сс с хидравлични повдигачи или ме изпревари някой и го вземе или нещо друго....
За съжаление, ще се купуват и валове и бутала и цилиндри за тип1 май както е тръгнало.
АКО НЯКОЙ ПРОДАВА МОТОР ТИП4 ДА ПУСНЕ ЕДНО ЛИЧНО
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Ха сега, почва да става интересно, абе вие всичко ще си кажете ама трябва да ви ръчка човек. Мене ми е мерак двигател с който да тръгвам на задни гуми но за сега събирам инфо .Я кажете на каква степен на сгъстяване ги карате тези мотори и какво претоварване издържат, накой знае ли колко градуса са стандатрните валове и какви валове слагате?
- batbobo
- Мнения: 193
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
НА ВСИЧКИ НИ Е МЕРАК ДА ТРЪГВАМЕ НА ЗАДНИ....
Това се получава след 110-120 конски сили, ако ти е празен багажника
Това се получава след 110-120 конски сили, ако ти е празен багажника
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
В багажника два бръмбара ама напръскани с райд
- batbobo
- Мнения: 193
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Ето един примерен мотор даден от Асен преди години...
Относно багажника аз имах предвид БАГАЖНИКА НА КОЛАТА.....
обем : 1776 сс
диаметър бутало : 90.5 мм
колянов вал : стандартен
глави и клапани : стандартни 37 на 35.5 ако не се лъжа ... може и 40 смукателни
разпределителен вал : 276 или 282 гр.
олекотен маховик
маслено охлаждане : нормално , но с изнесен маслен радиатор
Карбуратор : централен прогресивен 40/32 или 36/32
приблизителна мощност около
И ако добавим - помпа за гориво спортна и два двойни вебера или делорто става
Относно багажника аз имах предвид БАГАЖНИКА НА КОЛАТА.....
обем : 1776 сс
диаметър бутало : 90.5 мм
колянов вал : стандартен
глави и клапани : стандартни 37 на 35.5 ако не се лъжа ... може и 40 смукателни
разпределителен вал : 276 или 282 гр.
олекотен маховик
маслено охлаждане : нормално , но с изнесен маслен радиатор
Карбуратор : централен прогресивен 40/32 или 36/32
приблизителна мощност около
И ако добавим - помпа за гориво спортна и два двойни вебера или делорто става
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
За сега ще наблегна на 1600 защото другите са редки и почти не могат да се намерят. С вал 280/290 градуса може да се кара с 11/1 степен на згъстяване, с дросели и електроника ще го въртя на 7000 оборота без да се задъхва /така си мисля аз но може и да греша/ но издържа ли карантията?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
За да го въртиш на 7000 без да се задъхва, от 1600 можеш да ползваш само блока, всичко останало се сменя, но ще е яко, ако успееш да направиш 7000 само със спортен вал, за да видим колко часа или минути ще изкарат частите , а - с 280-290 градуса валче, няма да станат тия обороти...
- batbobo
- Мнения: 193
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Какви са тези 7000 - оборота от 1600 без подобрения
Олекотен маховик задължително, иначе орГиналния 200мм ще излезе някъде около задния прозорец на колата....
Буталата ще са около гумите.....
Предлагам ти при тази компресия 11/1 да пробваш вместо с бенДЗин да я подкараш с нитрометан....
Силата на този тип мотори според мен не е във високите обороти
Електроника на боксера - Ф.Ппорше ще се обърне 7000 пъти в гроба за минута
По-добре сложи 2,0 Турбо мотор от субару и там вече може и да стане това за което говориш и ще е по-евтино
Олекотен маховик задължително, иначе орГиналния 200мм ще излезе някъде около задния прозорец на колата....
Буталата ще са около гумите.....
Предлагам ти при тази компресия 11/1 да пробваш вместо с бенДЗин да я подкараш с нитрометан....
Силата на този тип мотори според мен не е във високите обороти
Електроника на боксера - Ф.Ппорше ще се обърне 7000 пъти в гроба за минута
По-добре сложи 2,0 Турбо мотор от субару и там вече може и да стане това за което говориш и ще е по-евтино
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
daka написа:Х
накой знае ли колко градуса са стандатрните валове и какви валове слагате?
оригиналните са 150 гр., от модела ТЛ 156 гр.
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Абе кое е странното, с електроника с мап сензор и аванс процесор надухме стандартен мотор на 0,9 с турбо т3 лагерно с степен 10,5към1 изкарахме 10 състезания на пълна газ , нали тоя мотор е мега здрав , със степен 11/1, бензин 100 октана и октан бустер ще върви и песен ще пее но задължително с вал поне 260 градуса /мое мнение/поправете ме ако греша.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Стандартните глави на 1600 са леко кекави към високи натоварвания и температури, ако въобще намериш здрави едва ли ще издържат много, стандартните от 1500 и 1600 - едносмукателните са по-здрави(много ме впечатлиха наскоро), от 1600СТ също са корави, но всички са с меки чогунени клапани и гнезда... С турбо на 0.9 и 11:1 и с 1300 ще дигнеш предните гуми, но колко пъти . Спортните валове са десетки модели на няколко фирми, атмосферните са мисля от 270' има си специални и за турбо - по агресивни и не толкова, бе части бол, цените вече са добри, само стинки да има...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта