подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Чет 24 юни 2010 11:13


Остават и главите - те са най-важни, най-много се работи по тях и са най-скъпи, трябва да са с двойни пружини и неръждаеми клапани и легла, другото е временна сглобка, а преработката на старите не може и няма да даде това, кието ще дадат новите спортни глави и пак е доста пари... :wink:




martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот martinfrit » Чет 24 юни 2010 20:09


87мм бутала бърз вал и едно карбораторче по големичко мисля че става доста приятно за карене и доста хора с голфчета и астрички започват да плачат mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Пет 25 юни 2010 10:39


Те тези трябва да плачат и от стандартен 1600 събран както трябва, все пак наще коли са по 6-700 кила и дори с 50-60 коня си наемат сериозно ... heavy metal zork


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Пет 25 юни 2010 16:49


аз за сега съм на тема тип 4 с вал и карбове, като го направи вальо ще споделя мнение


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот batbobo » Пет 25 юни 2010 17:22


asentm написа:аз за сега съм на тема тип 4 с вал и карбове, като го направи вальо ще споделя мнение

И аз съм на тази тема ама не мога да си намеря тип 4 или е 2000сс с хидравлични повдигачи или ме изпревари някой и го вземе или нещо друго....

За съжаление, ще се купуват и валове и бутала и цилиндри за тип1 май както е тръгнало.

АКО НЯКОЙ ПРОДАВА МОТОР ТИП4 ДА ПУСНЕ ЕДНО ЛИЧНО


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот daka » Пет 25 юни 2010 20:37


Ха сега, почва да става интересно, абе вие всичко ще си кажете ама трябва да ви ръчка човек. Мене ми е мерак двигател с който да тръгвам на задни гуми но за сега събирам инфо .Я кажете на каква степен на сгъстяване ги карате тези мотори и какво претоварване издържат, накой знае ли колко градуса са стандатрните валове и какви валове слагате?


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот batbobo » Пет 25 юни 2010 20:59


НА ВСИЧКИ НИ Е МЕРАК ДА ТРЪГВАМЕ НА ЗАДНИ....
Това се получава след 110-120 конски сили, ако ти е празен багажника mhihi


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот daka » Пет 25 юни 2010 21:13


В багажника два бръмбара ама напръскани с райд :screwy mhihi


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот batbobo » Пет 25 юни 2010 22:18


Ето един примерен мотор даден от Асен преди години...
Относно багажника аз имах предвид БАГАЖНИКА НА КОЛАТА..... :D

обем : 1776 сс
диаметър бутало : 90.5 мм
колянов вал : стандартен
глави и клапани : стандартни 37 на 35.5 ако не се лъжа ... може и 40 смукателни
разпределителен вал : 276 или 282 гр.
олекотен маховик
маслено охлаждане : нормално , но с изнесен маслен радиатор
Карбуратор : централен прогресивен 40/32 или 36/32
приблизителна мощност около :D

И ако добавим - помпа за гориво спортна и два двойни вебера или делорто става :олелеее :олелеее :олелеее :олелеее :олелеее


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот daka » Пет 25 юни 2010 22:28


За сега ще наблегна на 1600 защото другите са редки и почти не могат да се намерят. С вал 280/290 градуса може да се кара с 11/1 степен на згъстяване, с дросели и електроника ще го въртя на 7000 оборота без да се задъхва /така си мисля аз но може и да греша/ но издържа ли карантията?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Съб 26 юни 2010 10:45


За да го въртиш на 7000 без да се задъхва, от 1600 можеш да ползваш само блока, всичко останало се сменя, но ще е яко, ако успееш да направиш 7000 само със спортен вал, за да видим колко часа или минути ще изкарат частите :Mr Green Fun , а - с 280-290 градуса валче, няма да станат тия обороти... :)


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот batbobo » Съб 26 юни 2010 11:47


Какви са тези 7000 - оборота от 1600 без подобрения
Олекотен маховик задължително, иначе орГиналния 200мм ще излезе някъде около задния прозорец на колата....
Буталата ще са около гумите.....
Предлагам ти при тази компресия 11/1 да пробваш вместо с бенДЗин да я подкараш с нитрометан....
Силата на този тип мотори според мен не е във високите обороти

Електроника на боксера - Ф.Ппорше ще се обърне 7000 пъти в гроба за минута

По-добре сложи 2,0 Турбо мотор от субару и там вече може и да стане това за което говориш и ще е по-евтино


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Съб 26 юни 2010 16:45


daka написа:Х
накой знае ли колко градуса са стандатрните валове и какви валове слагате?

оригиналните са 150 гр., от модела ТЛ 156 гр.


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот daka » Съб 26 юни 2010 22:31


Абе кое е странното, с електроника с мап сензор и аванс процесор надухме стандартен мотор на 0,9 с турбо т3 лагерно с степен 10,5към1 изкарахме 10 състезания на пълна газ , нали тоя мотор е мега здрав , със степен 11/1, бензин 100 октана и октан бустер ще върви и песен ще пее но задължително с вал поне 260 градуса /мое мнение/поправете ме ако греша.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Нед 27 юни 2010 10:53


Стандартните глави на 1600 са леко кекави към високи натоварвания и температури, ако въобще намериш здрави едва ли ще издържат много, стандартните от 1500 и 1600 - едносмукателните са по-здрави(много ме впечатлиха наскоро), от 1600СТ също са корави, но всички са с меки чогунени клапани и гнезда... :banghead: С турбо на 0.9 и 11:1 и с 1300 ще дигнеш предните гуми, но колко пъти :roll: . Спортните валове са десетки модели на няколко фирми, атмосферните са мисля от 270' има си специални и за турбо - по агресивни и не толкова, бе части бол, цените вече са добри, само стинки да има... :drinking:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта