И аз да се похваля :)

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот BuGmaN » Пон 20 авг 2012 10:44


То това си беше ясно, ама как не го чувахте, че дрънчи на умряло, та да не му се мъчите, толкова време?
Трябва да свалиш маховика, ремъчната шайба и заедно със свалените биели да ги закараш в някоя ремонтна работилница за да ги замерят, щото валът може да е крив, а биелите с елипса...




Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот Prodriver » Вто 21 авг 2012 21:35


Мерси Митак,така и ще направя. :)
А някой да препоръча някоя проверена шлайф база?


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот Prodriver » Съб 25 авг 2012 0:11


Сваля ли се ангренажната зъбчатка като се носи вала за шлайф?
И въпрос две(отново):ще може ли някой все пак да ми каже какви точно са разликите между 1200 и 1300/1600? Хайде знам,че знаете,но поради някаква причина не казвате...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот BuGmaN » Съб 25 авг 2012 0:35


Сваля се разбира се, как ще извадиш лагерът, иначе? Ама със специална скоба или на преса със специална приставка, щото с обикновенна скоба за лагери ще нараниш зъбчатката.
Толкова са много разликите, че вероятно, на никой от знаещите не му се пишат, още повече, че в дадената ситуация, могат при пропуск да те заблудят... :wink:


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот Prodriver » Вто 11 сеп 2012 18:13


Коляновия вал от 1200 пасва ли на 1300?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот BuGmaN » Вто 11 сеп 2012 22:07


:no-no


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот Prodriver » Сря 16 яну 2013 1:45


Някой да знае къде в София мога да дам да ми оправят 6 волтов стартер?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот asentm » Сря 16 яну 2013 20:50


на раковски между Сливница и Козлодуй има много майсторчета.
Аз съм доволен от един, но ще ти го обясня къде е ....вървиш посока Козлодуй и май бе предпоследната пряка в ляво...на около 30 метла в ляво е до магазин за авто части


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот Prodriver » Вто 22 яну 2013 0:07


Асене, мерси много,човека е много точен и ми свърши работа. :beer Улицата е "Родопи" - последната в ляво преди Козлодуй.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот asentm » Вто 22 яну 2013 6:40


Prodriver написа:Асене, мерси много,човека е много точен и ми свърши работа. :beer Улицата е "Родопи" - последната в ляво преди Козлодуй.

А добре, че си го намерил. Аз съм с много добро впечатление от него. Носих му последно да ми прави контактният ключ. попита ме защо не си купя нов, аз му казах, че си искам старият железен немски куплонг, а не нов пласмасов тайвански. Той се разхили и каза - Абе вие сте луди, ама си прав!


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот Prodriver » Вто 13 май 2014 16:21


Малко да си изтупам темата от прахта с въпроса за обиране на аксиялния луфт на коляновия вал.Гледам тука в няколко пдф-а протвиоречиви схеми в едната схема шайбите за обиране на луфта са между маховика и семеринга, а в друг пдф шайбите са между вала и семеринга където според мен им е мястото.Та въпроса е къде им е правилното място според вас и колко шайби е допустимо да се сложат според измерения луфт освен 3те които ги дават навсякъде?


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот ztdmp » Сря 14 май 2014 0:24


Между лагера и маховика.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот Prodriver » Сря 14 май 2014 8:17


:th_up
Открих го и нагледно :

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=3332736


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот Prodriver » Пон 21 юли 2014 16:10


Дайте малко акъл за размера на семеринга на коляновия вал кой да е.Маховика е 60 мм, имам 2 семеринга единия е 58 х 80 х 10 а другия е 60 х 80 х 10.Кой от 2та да сложа? 60ката ми се струва хлабава а 58 стегнат.59 няма такова животно :question :undecided


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален

Мнениеот bai vicho » Сря 23 юли 2014 20:38


За какъв мотор е,преди седмица стягах един СТ неговия семеринг е А70*90*10LF вала е тип1



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта