И аз да се похваля :)

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Съб 05 май 2012 23:46


Мерси за пожеланията :beer Днес сложихме карбуратора след като го "прахме" няколко пъти в ултразвукова вана в разтвор от меглио и кореселин,придоби доста лъскав вид, но уви пак не може да си задържи ниските :( Направи ми впечатление, че изгорелите газове от левите цилиндри са по - студени :shock Това предполагам, че не е нормално,но от какво може да е :?:




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот asentm » Нед 06 май 2012 7:03


смуче въздух от някъде.
ако се омазнява около оста на дросела е от там. провери и при гумените снатки на смукателните тръби .


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот BuGmaN » Нед 06 май 2012 9:44


Асен е прав, въздухарът смуче въздух :deal само, че, евентуално, смуче повече въздух отколкото би могъл от дросела или снадката на колекторът, по-скоро е от гарнитурата... Другото е пък да "диша" от главата... Цилиндрите от ляво не ти работят добре или хич в ниските, провери реглажа на клапаните и компресията, ако е поне 6-7, търси голямо взимане на въздух... :да:


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Пон 07 май 2012 16:15


Мерси за напътствията Митак :beer Оказаха се клапаните.Като събирахме мотора ги оставихме малко по хлабави - 0.20.А сега след 10 паления без да е карана бяха изпозатегнали почти всичка на по 0.10 и надолу даже :shock Ясно е,че има напасване и нужда от нов реглаж,ама пък толкова бързо?!Поне си имам сега някакъв празен ход който ще се доизкусурява :D


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Сря 13 юни 2012 14:13


Айде и мокета е готов вече,доста ни поизмъчи.
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Съб 16 юни 2012 23:09


Да ама не,след смяна на капачка, палец и кабели левите цилиндри отново не работят както трябва :( След малко донатягане на предния болт на всмукателния колектор обаче поне я накарахме да си заработи сама на празен ход и карбуратора вече реагира адекватно на настройка.Чува се леко и постоянно съскане от лявата страна и съмненията са за 3ти цилиндър че не е както трябва. :( Дайте акъл,че ние общо взето се изчерпахме...глава ли да донатягаме ( стегната е на 3 кг),вал ли не е както трябва,въздух ли тегли от някъде ... :(


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Пет 22 юни 2012 0:14


И пак имаме проблееем... със смученето се преборихме,оказа се че смуче между смукателния колектор и главата.
Сега ново 20...като позагрее след изминаване на 5-6 км почва да губи мощност,да не върви и гасне.След което почва да пали много трудно.Два пъти се кара на това разстояние и два пъти резултата е един и същ :( Дайте акъл в каква насока да гледаме :(


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот bai vicho » Пет 22 юни 2012 7:09


Ако си с обикновенно палене пробвай с подмяна на кондензатор,симптомите са същите. :да:


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Пет 22 юни 2012 12:53


Няма електронно да,обикновенното запалване си е.От бобината може ли да е?


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Пет 27 юли 2012 10:43


Между ризата и главата трябва ли да има метален О-пръстен?Защото след няма и 100 км каране пак съм със свален мотор поради появило се леко чукане.Резултата засега след свалянето само на главата е че буталото е подпирало съвсем леко именно в този о-пръстен,който го нямаше първоначално.Довечера ще се изхлузи и ризата за допълнителен оглед.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Нед 19 авг 2012 10:38


От 1300 АB мотор стават ли генерацията,тенекиите,стартер и т.н на 1200 мотор?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот asentm » Нед 19 авг 2012 14:33


Не!
за стартера в зависимост от маховика :screwy


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Нед 19 авг 2012 17:13


Ок,ако си сложа моя маховик,ще стане ли и в какво друго има разлика и може да ме спъне(освен всмукателния колектор)? С делкото как стоят нещата?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот BuGmaN » Нед 19 авг 2012 21:26


От 1300АВ на 1200 май, само стартерът става, ако е 12В и бубината, ако е 12В, със сигурност има и още нещо, дребно, но не ми идва на акъла... Принципно 1200 има проблем с охлаждането на 3-ти цилиндър и ако му паснеш масленият радиатор и кожухът от 1300 ще му спестиш един от конструктивните недостатъци. :)


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето

Мнениеот Prodriver » Нед 19 авг 2012 23:02


Значи 1200 май няма да ми свърши работа така ли да рабирам :?: ,защото е гол - блок,бутала и глави.От моя ще трябва да се насади всичко останало - делко,гърне,съединител и т.н.
Иначе кучето излезе - превъртял биелен лагер и надран вал.Черупките бяха направо на вестник,бяха тръгнали да изчеват направо :shock И сега съм на никаде... :(
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта