проект 1303 73 година ....
проект 1303 73 година ....
След повече от 15 години пак се върнах на старата си тръпка . След 2 години клатене в цената най накрая беше мой... - новия член на семейството ми...
- evgevg
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: проект 1303 73 година ....
Много е хубав ЧЕСТИТО.
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проект 1303 73 година ....
След като е проект, сподели какво си намисил за колата.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проект 1303 73 година ....
Честито колега, доста е лачен! Ще следя с интерес темата! Дано има проект за тоя костенур! :да:
Re: проект 1303 73 година ....
проекта е да го възтановя колкото се може по близо до оргинала , профилактирах мотора - защото нямаше кои знае какво по него . Нямаше аксиален луфт , сегментите и елипсите по цилиндрите бяха ок . Но му бяха по разхлабени болтобете на главите и някои тапанар му беше стягал едната глава на - не се знае колко Кг. и беше преебал едната глава . После са се престарали и не се ги стегнали и двете глави и е духал яко компресия . До тук Ок . Фрезовах и двете глави , смених всички гарнитури , и гумички по кавали ... итн и накрая взех един приятел да ми стегне главите и тоя ги натегна на 10 кг. и ми изкуба шпилката ... Направих нова , теглих майната на всички помагачи и си стегнах главите както е по книга... е накрая на 4 кг ... не на 3.5 Кг.
Песакоструйник за всички ламарини по мотора и после прахово боядисване , замяна на всичко стари болтоев и гайки с нови от нераждавейка , ново гърне , кабели и шайбите ... Не мога да кача снимки за сега зареди тапия Microsoft office ама скоро сте го оправя... Благодаря за подкрепата...
Песакоструйник за всички ламарини по мотора и после прахово боядисване , замяна на всичко стари болтоев и гайки с нови от нераждавейка , ново гърне , кабели и шайбите ... Не мога да кача снимки за сега зареди тапия Microsoft office ама скоро сте го оправя... Благодаря за подкрепата...
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: проект 1303 73 година ....
Браво , много добре изглежда , стои си като изкъпано бебенце в корито .
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: проект 1303 73 година ....
Главите е добре да са на 3-3,2кг - 4 е много - когато всечко загрее тия килограми стават почти двойни...
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: проект 1303 73 година ....
Колега,
Топлообменниците (или калориферите както им казват) се затоплят значително! Не мисля, че боята ще оцелее там! Останалото по двигателя е станало прилично.
Топлообменниците (или калориферите както им казват) се затоплят значително! Не мисля, че боята ще оцелее там! Останалото по двигателя е станало прилично.
Re: проект 1303 73 година ....
изпичането на боята става на 240 градуса дано да оцелеле и аз малко се притеснявам за тоава ...Въпреки че повече ме притеснява повече въздущния филтър който не съм качил - дали ще издържи на изпаренията и дали няма да се обели боята.А за Кг ... преди 10 години когато за първи път отворих такъв мотор - му затегнах главите на 7 Кг ... даже ми се видяха малко хахахах ... карах го 2 години и после го продадох и май още го карат - ама скоро сте го прпверя това ....Топлобмена на тия мотори наистина е по различен ...
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: проект 1303 73 година ....
Браво, много красиво изглежда двигателчето, а колкото до боята тя ще издържи, всичко което ти е в червено при мен е черен АВТОЕМАЙЛ ЛАК и за 8 години не е мръднал, дерзай.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: проект 1303 73 година ....
dokim колега, много се извинявам, но май съм те подвел за натягането на главите, тоест съм ти дал притягане за 10мм. шпилки, а твоите трябва да са 8мм., ако е така - значи си на 2,5 ...
Re: проект 1303 73 година ....
шпилките са 10 мм - нали правих едната щтото я изкуба един така ннаречен майстор , добре че мие приятелче иначе бях го убил до мотора.Така настрои ключа че почна на 10 кг вместо на 1 кг.2 Издържаха и чак 3 тата се изкуба , та после ги проверявах и другите дали даржат.Сега главите са натегнати по схемата от немското ръководство имая и в руското там е на 3,5 кг - накрая .Дал съм малко повече катп се има предвид че тоя тип ключове не са от най точните и дават разлика малко нагоре и реално стягаш с по малко кг.Въпреки че не обичам свободните съчинения а карам по книгите ...
Да не съм досаден ама преди 12 - 13 години един ми беше донатегнал главите на 7 кг. и нямаше проблем ама тогава нямах нито литература нито някви кой знае какви познания хахаах не че сега е нещо по различно .
Да не съм досаден ама преди 12 - 13 години един ми беше донатегнал главите на 7 кг. и нямаше проблем ама тогава нямах нито литература нито някви кой знае какви познания хахаах не че сега е нещо по различно .
Re: проект 1303 73 година ....
По мотора остана само да сменя семерингата на коленовия вал ама трябва да товара мотора в багажника и да го карам на място да го развият с винтоверт. Притесняваме малко и съединителя дето съм го взел щото е от по новия модел - с мембрана а стария ми е с палци , дали няма да се наложи и смяна на лагера
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта