Проект 1600cc/90hp - завършен от... BuGmaN
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600cc/90hp
Последна промяна от nik1302 на Пон 30 май 2011 16:10, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проект 1600cc/90hp
ееее ники този път много светкавично станаха нещата
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600cc/90hp
Последна промяна от nik1302 на Пон 30 май 2011 16:10, променено общо 1 път.
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600cc/90hp
Последна промяна от nik1302 на Пон 30 май 2011 16:10, променено общо 1 път.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600cc/90hp
Перфектно изпълнение.Успешни тестове.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект 1600cc/90hp
Не съм запален маняк на тема въздухари,но това което виждам е рядкост в България :! БРАВО КОЛЕГА!
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проект 1600cc/90hp
ники какво става подкарали зверо?
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600cc/90hp
Последна промяна от nik1302 на Пон 30 май 2011 16:10, променено общо 1 път.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600cc/90hp
В началото разхода може да е приличен защото сегментите не са улегнали и няма достатъчен вакум за да засмучат гориво, жигльрите може да не са правилните, центровката също... Тоя пик, за който пишеш също не е нормален, вала ти не е толкова агресивен и с този голям мотор на 700 кила не трябва да усещаш никакви пикове, още от 1000 трябва да започва да дърпа здраво, около 4000-4500 може леко да има пик, когато карбовете започнат да правят големите "чадъри".
Проблемните ниски може и да не се оправят, ако механичната обработка на главите липсва или е неправилна, но пък за да го усещаш на тия 700 кила, проблема едва ли е само там. Интересно ми е каква температура и налягане държи на маслото в града и извънградско, въпреки, че с разработката ще се променят.
Проблемните ниски може и да не се оправят, ако механичната обработка на главите липсва или е неправилна, но пък за да го усещаш на тия 700 кила, проблема едва ли е само там. Интересно ми е каква температура и налягане държи на маслото в града и извънградско, въпреки, че с разработката ще се променят.
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600cc/90hp
Последна промяна от nik1302 на Пон 30 май 2011 16:11, променено общо 1 път.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600cc/90hp
На 4та по Аксаковските пробвал ли си я.Питам защото с олекотен маховик и надут вал се изстрелва като снаряд на 1ва и 2ра но на 4та от низки обороти до към средни малко се губи мощност.Освен ако не караш само на високи обороти.Така е при редовия двг а незнам при боксер как е.Говоря от собствен опит.Олекотен маховик се монтираше на планинска гонка а на шосе керамика с намалена обиколка съобразена по тегло спрямо бутала биели и вал.
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проект 1600cc/90hp
хаха ники тепърва ти предстои да настръхвах като дадеш газ(в буквлния смисъл на думата)поне при мен е така и до ден днешен..пожелавам хиляди километри наслада с този невероятен звяр,както и на всички колеги
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600cc/90hp
Забравих, че слизаш от 34 коня, то в такъв случай трябва да се чувстваш кат в драгстер, това има поне, двойно-повече коне, ако си със стандартните гуми на първа трябва трудно да зацепват, на втора, ко зацепят - да хвърчат седалки, на трета пак превъртат, но не се чупи нищо... Затегни гайките на задните барабани, че на светофарете късат шлици... Не знаех, че помня работи от преди 10 години . Помня още, че ми се насъзиха очите, като събрах първия 1600, нямаше го маняшкия боксер-звук на 1200, звучеше почти като редовак, но поне ме искарва повече километри ... Тия карбуратори дават по-прецизни смеси от Солекса, на теория трябва да харчат по-малко, но на практика е трудно да караш кротко повече от 2км. и, понеже във високи, наистина гонят краза - разхода е ниприемлив...
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600cc/90hp
Последна промяна от nik1302 на Пон 30 май 2011 16:11, променено общо 1 път.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600cc/90hp
Пусни мотора на клип да се порадваме на мъркане от тунингован звяр.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта