nik1302 написа:Ако някой все пак се престраши да пробва двойка Вебери 36/40 IDF на 1600cc eто какви настройки биха спестили преоткриването на топлата вода (и мъките свързани с това).
дифузьор - 28/30
главен жигльор - 125/130
емулсионна тръба - F11
въздушен комп. жигльор - 200
жигльор за празен ход - 55
жигльор на ускорителната помпа - 50
иглен клапан - 175
Малко неточно казано, щото от тия размери само смисителят F11 може да се окаже верен, дифузьр над 28 пре теб също е голям, останалото зависи от състоянието на смукателната система, испускателната система, главите, разпределинелният вал, клапаните, надморско равнище, температура на въздуха, гориво и т.н., тоест може да се приеме само за начален сетъп, въпреки, че не съм ги смятал и незнам доколко са верни тия сметки. Това, че някой е получил добри или перфектни резултати с дадени жигльори, не означава, че ще паснат и на нас, ако ще и със същите кубици да сме...
Има и една друга работа дето се получава при новите двигатели, тя е, че по време на разработката, вакума е различен и за правилни смеси се минава през няколко сетъпа до към 1500 км., там вече нещата поулягат и меже да успокои с някой, но, дакато станат тия километри смесите трябва да са оптимални за да не прецакаме разработката или целият мотор...