стартера ту върти - ту не

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

стартера ту върти - ту не

Мнениеот yagoda » Пон 16 окт 2006 15:04


Ами това е - понягога завърта - понякога - йок. има един момент дето ако задържа повече ключа вземе та се сети и врътне.
Ако знаете къде може да е пробема, помагайте.
Бих я завел някъде да го погледнат този стартер но незнам къде.
Благодаря :)




Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Пон 16 окт 2006 21:45


А всеки път ли казва "цък" или понякога казва, понякога - не?


mastarmen
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mastarmen » Пон 16 окт 2006 22:16


Виж да не са ти износени четките на стартера.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 17 окт 2006 8:46


втулки, вкл. и тази в блока ...задължително трябва да го свалиш и на майстор


kafer
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kafer » Вто 17 окт 2006 9:01


И аз го имах този проблем дано не е като моя.
Някои преди мен го е оправял и ...................... :(
разпробил кам блока по голям отвор едвам намерих втулка по-точно стругар ми я прави ,но искаше и стартера да му нося за да замери точно допуска .
дано да минеш с стандартните втулки :D


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Вто 17 окт 2006 10:14


Окей ще го сваля ама, кажете някой майстор в София...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 17 окт 2006 10:49


Преди да го сваляш се наври отдолу и почисти клемите с шкурка, ако не се оправи свали го и смени четките, не е толкова трудно. :wink:


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 17 окт 2006 10:57


А нагорели контакти на "таралежа"...?
Колегата попита-"Всеки път ли казва Цък или не"


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 17 окт 2006 18:48


контактен ключ? (тос патрона )
виж и клемите на акомулатора

някаде не дава добре контакт според мен :roll:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 18 окт 2006 8:52


вно ще трябва да провериш всичко по веригата за да няма издънки


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Сря 18 окт 2006 10:33


Ами не, не всеки път казва "цък" - или врътва или нищо не се чува. Може и да е проблем със връзките. Като завъртя ключа ако не завърти, само лампите за маслото и динамото леко започват да светят по слабо и като отпусна светят пак силно. Дано уикенда да е по топло че тези ремонти отвън на тротоара...


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 19 окт 2006 18:13


ами значи на един голф пак когато иска си въртеше - ако размърдаш клемите на акомулатора имаше добър шанс да завърти а пък ако се дава ток от друга кола въртеше 100% , като и при случаите когато не въртеше всички лампи си работеха



а иначе колата имаше проблем и със бендикса (не всеки път зацепваше и стартера си въртеше на празен ход) - той също може да е проблем защото до колкото знам тока за стартера минава през намотката и на бендикса - демек и той може да е*ава нещата


и така - успех :D


все пак си мисля че е от контактния ключ


п.с2 - майстори има на симеон в пресечката антим първи в посока сливница от дясно втората работилница - има табела на транспо - там и рециклиран може направо да си вземеш :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 20 окт 2006 10:06


Значи не е от стартера, не е и от клемите, просто бендикса не изхвърля, и не е изгорял, защото, ако е няма понякога да отваря, значи има лош контакт на буксата на кабела, на ключалката или на бушона, последните 2 ги провери с една жица, като им пускаш от дебелия червен директен ток. :wink:


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Пет 20 окт 2006 19:33


Прав е Бъгман, провери си контактите по веригата. Тия стартери не се трошат за няк'ви си 30-40 години :lol:


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Съб 11 ное 2006 16:48


stenly_r написа:Прав е Бъгман, провери си контактите по веригата. Тия стартери не се трошат за няк'ви си 30-40 години :lol:
бреи ти вечни ги изкара :!:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта