Това изглеждаше доста трудно за направа в всичките тея извивки и идеялно правата част, която влиза между "U" огънатата лайсна на предната колконка, но стана перфектно, готово да го бях портъчал нямаше да пасне така добре...
С тва приключи и фиксирането на много-важен детайл, който контролира фугите между купето и вратата, оставил съм горната фуга малко свита за да може, когато пусна колата на гуми да се изравни, макар, че с тия корави прагове може и да поддаде доста по-малко от но...
И продължавам с поредния панел, който вече е сменен, но връщам долната част от стария панел, защото тази е кърпена по познатия на всички ни начин:
След предварителното напасване следва пясъкострука, която ще покаже, че панела е здрав с изключение на 2см. от външната долна част, която ще се замени с Б-г ламарина...
Почистване и обработка с ръждопреобразовалел и грундна мястото, което ще се затвори и няма да може да се боядиса нацяло после:
Грундиране панела:
Точкуване и заваряване на детайла:
Това ще е последния детайл който трябва да се направи (един от най-трудните), но преди него трябва да монтирам и последния панел (в ляво)...
Тежък случай - реставрацията на Bugsy...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Кой беше на ред :
Тука един малко алтернативен метод на рязане за Европа де, ма който се учи от Хамериканците и го кефи как се работи там, да гледа:
Минута по-бавно става, но качеството е по-добро - няма мустаци,
могат да се правят по-големи извивки и т.н., няма прахоляци,
шумове от шлайфче, икономично откъм материали и ток,
само дето иска отделен плот и върху него фибран или
сторопор като мен и добро зеги с настройка на оборотите
и трионче за метал...
Тва ръбче доста често се забравя, но там се завива болт, който държи калника ...
Тука един малко алтернативен метод на рязане за Европа де, ма който се учи от Хамериканците и го кефи как се работи там, да гледа:
Минута по-бавно става, но качеството е по-добро - няма мустаци,
могат да се правят по-големи извивки и т.н., няма прахоляци,
шумове от шлайфче, икономично откъм материали и ток,
само дето иска отделен плот и върху него фибран или
сторопор като мен и добро зеги с настройка на оборотите
и трионче за метал...
Тва ръбче доста често се забравя, но там се завива болт, който държи калника ...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Дръпнах още малко , тоя детайл го бях подминал,
че беше закърпен с едни 2мм. ламарини и изглеждаше здрав,
но щеше да е единственото място, което не съм преправил
от "майсторите" които са я кърпили някога си, обаче сега е
по-здраво, въпреки, че е с по-тънки (квит си трябва за там)
ламаринки. Почти еднодневно пердашене с чуковете
за да стане 2-ната извивка с права част, че и "олук" за водата на тънката (1мм.) отдолу ламарина
и повече от ден по горната 1,5мм., но накрая резултата си заслужава:
...
че беше закърпен с едни 2мм. ламарини и изглеждаше здрав,
но щеше да е единственото място, което не съм преправил
от "майсторите" които са я кърпили някога си, обаче сега е
по-здраво, въпреки, че е с по-тънки (квит си трябва за там)
ламаринки. Почти еднодневно пердашене с чуковете
за да стане 2-ната извивка с права част, че и "олук" за водата на тънката (1мм.) отдолу ламарина
и повече от ден по горната 1,5мм., но накрая резултата си заслужава:
...
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
bbboiko2004 написа:Бате евалата за работата !!!!
Ти направо си направи сам ново купе.
Ще следя темата с голям интерес
Благодаря за подкрепата, доста работа излезе, а я вкарах за частична реставрация, пък то накрая се чудя кой панел остана да се смени, но не ми се претупваше нито един детайл, въпреки, че Bugsy е сптртна костенурка за всекидневно каране и нямаше такива претенции, освен това е така да се каже учебна, но резултата като гледам снимките надмина целите и очакванията ми. Нямам търпение да я довърша но работя по друга костенурка (скоро нова тема за пълна реставрация на 1300-74) на клиент и понеже служебния проект заради части изостана много, скоро няма да мога да изкарам Bugsy от бокса...
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ммм... не, ще има от друг модел задни калници, стопове и брони, спортно окачване, спортен 1600 мотор, седалките и таблото и те ще са custom, ако стигне бюджета климатик, но ще си изглежда класическа, само, който разбира ще вижда разликите, а на пътя ще е пъргава, стабилна и ще потдържа висока-скорост без проблеми...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта