Тежък случай - реставрацията на Bugsy...

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 10 юни 2008 11:06


Това изглеждаше доста трудно за направа в всичките тея извивки и идеялно правата част, която влиза между "U" огънатата лайсна на предната колконка, но стана перфектно, готово да го бях портъчал нямаше да пасне така добре...
Изображение
Изображение
С тва приключи и фиксирането на много-важен детайл, който контролира фугите между купето и вратата, оставил съм горната фуга малко свита за да може, когато пусна колата на гуми да се изравни, макар, че с тия корави прагове може и да поддаде доста по-малко от но... :roll:
И продължавам с поредния панел, който вече е сменен, но връщам долната част от стария панел, защото тази е кърпена по познатия на всички ни начин:

Изображение
След предварителното напасване следва пясъкострука, която ще покаже, че панела е здрав с изключение на 2см. от външната долна част, която ще се замени с Б-г ламарина...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Почистване и обработка с ръждопреобразовалел и грундна мястото, което ще се затвори и няма да може да се боядиса нацяло после:
Изображение
Грундиране панела:
Изображение
Изображение
Точкуване и заваряване на детайла:
Изображение
Изображение


Това ще е последния детайл който трябва да се направи (един от най-трудните), но преди него трябва да монтирам и последния панел (в ляво)...


Изображение




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 18 юли 2008 16:30


Кой беше на ред :D :
Изображение
Тука един малко алтернативен метод на рязане за Европа де, ма който се учи от Хамериканците и го кефи как се работи там, да гледа:
Изображение
Изображение
Изображение
Минута по-бавно става, но качеството е по-добро - няма мустаци,
могат да се правят по-големи извивки и т.н., няма прахоляци,
шумове от шлайфче, икономично откъм материали и ток,
само дето иска отделен плот и върху него фибран или
сторопор като мен и добро зеги с настройка на оборотите
и трионче за метал...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тва ръбче доста често се забравя, но там се завива болт, който държи калника ... :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 18 юли 2008 16:32


Дръпнах още малко :D , тоя детайл го бях подминал,
че беше закърпен с едни 2мм. ламарини и изглеждаше здрав,
но щеше да е единственото място, което не съм преправил
от "майсторите" които са я кърпили някога си, обаче сега е
по-здраво, въпреки, че е с по-тънки (квит си трябва за там)
ламаринки. Почти еднодневно пердашене с чуковете
за да стане 2-ната извивка с права част, че и "олук" за водата на тънката (1мм.) отдолу ламарина
и повече от ден по горната 1,5мм., но накрая резултата си заслужава:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
... :wink:


olymat
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот olymat » Пет 18 юли 2008 20:58


Браво, доволен съм!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 18 юли 2008 23:51


Пак заповядай! ... :wink:


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Съб 19 юли 2008 4:49


А чужди ламарини правиш ли,или само твои?


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 19 юли 2008 10:41


Браво, поздравления за положения труд :kef: :kef: :kef:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 19 юли 2008 11:30


Правя и чужди и то костенурски, в момента съм почти по средата на пълна реставрация на 1300-74 и докато чакам частите гледам да правя нещо по моите коли ... :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 27 авг 2008 12:51


Аре и задния панел и дъното и водачите на седалката приключих, останаха няколко дребни неща по врати и подкалници за които ще отделям, ако мога по час на ден, щото трябва и пари да се печелят... :wink:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 15 окт 2008 22:21


Бате евалата за работата !!!!
Ти направо си направи сам ново купе.
Ще следя темата с голям интерес :)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 16 окт 2008 16:11


мдааааааааааа....... тя може и да продължи с един карман
мите кво ша каеш бате :?:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 16 окт 2008 20:14


bbboiko2004 написа:Бате евалата за работата !!!!
Ти направо си направи сам ново купе.
Ще следя темата с голям интерес :)

Благодаря за подкрепата, доста работа излезе, а я вкарах за частична реставрация, пък то накрая се чудя кой панел остана да се смени, но не ми се претупваше нито един детайл, въпреки, че Bugsy е сптртна костенурка за всекидневно каране и нямаше такива претенции, освен това е така да се каже учебна, но резултата като гледам снимките надмина целите и очакванията ми. Нямам търпение да я довърша но работя по друга костенурка (скоро нова тема за пълна реставрация на 1300-74) на клиент и понеже служебния проект заради части изостана много, скоро няма да мога да изкарам Bugsy от бокса... :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 16 окт 2008 20:20


asentm написа:мдааааааааааа....... тя може и да продължи с един карман
мите кво ша каеш бате :?:

За мен ще бъде удоволствие и голяма чест 8) ... :wink:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 16 окт 2008 22:20


а ти мислиш да я въстановиш както си е оригинална, без тем подобни тунинг работи както ги дават по едно предаване по дискавъри нали?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 17 окт 2008 9:33


Ммм... не, ще има от друг модел задни калници, стопове и брони, спортно окачване, спортен 1600 мотор, седалките и таблото и те ще са custom, ако стигне бюджета климатик, но ще си изглежда класическа, само, който разбира ще вижда разликите, а на пътя ще е пъргава, стабилна и ще потдържа висока-скорост без проблеми... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта