1303...2...1...GO!
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
мммммммм
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
да видим докаде сме стигнали...
малко по малко частите за мотора се сабират mhihi
Нов вал
олекотен маховик от воден боксер 2.1 на 5.5кг + баланс
оригиналния колянов вал разстърган за нови основни и биелни + баланс
нови лагери-основни,биелни и за разпределителния вал...може би мой набор на колбеншмит
мотора ще е 2.0 CU
малко по малко частите за мотора се сабират mhihi
Нов вал
олекотен маховик от воден боксер 2.1 на 5.5кг + баланс
оригиналния колянов вал разстърган за нови основни и биелни + баланс
нови лагери-основни,биелни и за разпределителния вал...може би мой набор на колбеншмит
мотора ще е 2.0 CU
Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:18, променено общо 3 пъти.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
снимки ???
Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:17, променено общо 2 пъти.
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: 1303...2...1...GO!
Колега ако е възможно да попитам, по горното листче което си постнал да разбирам ли че оригиналния разпределителен вал на CU мотора е 234 градуса и най-близкия до него е (С35) с 246 градуса, поне аз така го разбирам (много съм назад с материала) . Предварително искам да благодаря за евентуален отговор !
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
аз си сложих 286
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: 1303...2...1...GO!
Аз исках да знам колко градуса е оригиналния разпределителен вал на CU мотора
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
С35 е 285 градуса
оригиналния вал е по надолу и от С20
но незнам точно колко е градуса при него ???
водните боксери доколкото знам ползват 255градуса вал и се води за по агресивен от на CU
оригиналния вал е по надолу и от С20
но незнам точно колко е градуса при него ???
водните боксери доколкото знам ползват 255градуса вал и се води за по агресивен от на CU
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: 1303...2...1...GO!
Ааа то се гледало втората колонка (ADVERT. DURATION)а аз мислех че се гледа третата но благодаря все пак за отговора и успех с проекта.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Леко да изгладим вибрацийте в мотора...малко баланс :да:
та видях че по състезателните двигатели балансират до десета от грама и реших и аз да се включа
токувиж тая скраб заработила като формула
по натам ще се мисли за бутала и ризи че са за кофата но на тоя етап целта е да стартира колата :да:
та видях че по състезателните двигатели балансират до десета от грама и реших и аз да се включа
токувиж тая скраб заработила като формула
по натам ще се мисли за бутала и ризи че са за кофата но на тоя етап целта е да стартира колата :да:
Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:20, променено общо 1 път.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
asentm написа:аз си сложих 286
на какъв мотор го сложи ??
вдига ли предница
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
опаа...уикенда посвършихме доста работа :applause:
мотора е зглобен и е горе
наложи се и малко рязане на купето за да запазя едното ухо на скоростите за да има мегдан за още един тампон да не мърда прасето
мотора е зглобен и е горе
наложи се и малко рязане на купето за да запазя едното ухо на скоростите за да има мегдан за още един тампон да не мърда прасето
Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:20, променено общо 1 път.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
а...и без да искам си зглобих смукателно колекторче за карбураторчетата :
да добавим и топлообменник на маслото за да мога да вкарам топлото по течност в купето че идеята със въздушното греене не ми допада :не:
сега остава да измнисла охлаждането??
най-вероятно някаква самоделка със електрически вентилатор ???
да добавим и топлообменник на маслото за да мога да вкарам топлото по течност в купето че идеята със въздушното греене не ми допада :не:
сега остава да измнисла охлаждането??
най-вероятно някаква самоделка със електрически вентилатор ???
Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:25, променено общо 1 път.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
и едно въпросче за стартера???
какър точно стартер ми трябва за type4 CU със маховик от воден боксер 228мм и скоростна кутия Т2
пробвах със стартер от 1300...без свещи върти ама се мъчи...при компресия няма да има шанс и един оборот да направи !
дали не ми трябва стартер от воден боксер ???
дайте акъл че моя недостига
какър точно стартер ми трябва за type4 CU със маховик от воден боксер 228мм и скоростна кутия Т2
пробвах със стартер от 1300...без свещи върти ама се мъчи...при компресия няма да има шанс и един оборот да направи !
дали не ми трябва стартер от воден боксер ???
дайте акъл че моя недостига
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
http://www.tunacan.net/t4/
Тук човека е описал всичко как става.
Тук човека е описал всичко как става.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
gnezdoto написа:http://www.tunacan.net/t4/
Тук човека е описал всичко как става.
има доста добра информация в сайта ама човека не казва какъв стартер ми трябва
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта