1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Сря 24 фев 2016 23:00


Аз съм на момента на правенето на нова изпускателна система. Дайте предложение за диаметър и шумозаглушители. Ако някъде ви се намират снимки на конфигурация, ще ми е много по-лесно. Това с еднаквите дължини задлжително ли е?




Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Чет 25 фев 2016 8:01


Задължително е , синхронизира до грам всички цилиндри на изпускателния тракт .По спомен стоковите пътища на 2,1 воден боксер
бяха на 55мм.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 25 фев 2016 9:36


А? 55 милиметра са много :rolleyes

тръбите излизащи от цилиндрите мисла не са по голями от 40мм в никакъв случай...дали и толкова има.
Гърнето може да е на 50мм но не повече.

Аз мойте ги направих да тръгват на 40мм след около 30см преминават на 43мм
Събирането по двойки го направих на 48мм а двойките сабирам в 50мм крайна тръба и гърне (това имах налично)което е малко но ще го сменя по натам с 63мм.Поне последната тръба се сменя лесно :Mr Green Fun
Тръбите съм ги направил нарочно с различни дължини 1и3 са по 70см а 2и4 са по 80см.
Така направен с различни дължини не изважда 100% максималната мощност на двигателя но я има в по голям диапазон от обороти,което при нашите 4 скоростни кутии мисла е по-важно :th_up



stingray
по-важно е при 4-2-1 изпускател да събереш 1 със 3 и 2 със 4(както е оригинално) а не 1+2 и 3+4 което е по-лесно и много хора правят тази грешка!
ако имаш оригиналния изпускател сложи му един шублер да видим как седят нещата за да се види има ли смисъл от прераборка или нов.
Единствения проблем е голямата разлика в дължината на тръбите,там може да се поиграе и ако е нужно с по 5мм по дебели тръби.
За да си зглобиш правилния изпускател първо трябва да си поставиш крайна цел на двигателя (мощност/обороти) и чак след това започваш да зглабяш за да си доволен от резултата.
Премери го с шублера и ше го мислиме :th_up


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Чет 25 фев 2016 12:49


Яснооо , при 781 шкодов мотор двуцевката при даунпайпа идва на 40мм , аз използувах съгласуване 2 по 40 на 55мм - стандартен вход и изход за много
голяма гама резонаторни и крайни гърнета.

При съединяване на 1 и 2 ри , респ. 3 и 4 ти цилиндър се получава връщане на енергия от съответния изпускателен тракт до 30-40% , абе
мазало си е жаргонно казано


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bonko » Чет 25 фев 2016 20:06


Honda_XR65.jpg
Здравей колега, ако мога да помогна с тази картинка където показват че втората тръба е с 10 мм по-дебела от диаметъра на изходящите от цилиндрите тръби, тоест ако твоите са 40, след събирането им продължаваш с 50 и тогава заглушителя ( говорим за външен размер, нали )


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Чет 25 фев 2016 20:57


Toчно така е при мене на шкодата , мерси ! . Но с 10мм нагоре всичко.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Чет 25 фев 2016 22:13


Ооооо, аз искам тих мотор, щото имам намерение да минавам по 150 км без д ми се надува главата... Не търся кой знае каква мощност от самия изпускателен тракт.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 25 фев 2016 23:06


Днес намерих в купчината железа част от изпускател на воден боксер и се оказа че излиза на 38мм от главите даже като се саберат двойка тръби пак на толкова си остава и eдната тръба е поне два пъти по дълга от другата :gruebel

Сигурен съм че ако се направи нов колектор ще се извадят минимум 5% над оригиналната мощност само от това ако не и отгоре щото тоя си е ебати тапата.
Ако правиш 4-2-1 тръгваш на 40мм. събираш ги по двойки на 45мм. и завършваш на 50-55мм. като първите тръби поне 55-60см вторите поне 30-35см (аз така бих направил)
А може и направо 4-1 тръгваш 40мм. и сабираш директно в 50-55мм.

Остава само да измислиш какво гърне да сложиш за по-тихо и си готов.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 06 мар 2016 21:59


Дами и господа,представям ви новия ни гост в двигателния отсег...EATON M90.
Изглежда доста поочукан и с подрязано самочувствие но всички знаем че под капака няма много място за развинтване на фантазията.
Надявам се скоро да го видим настанен удобно върху двигателя :Mr Green Fun
Мисла да го накарам да заработи с един двоен карбуратор делорто 40 като за начало .
Прикачени файлове
1.JPG
Така изглеждаше преди да ми дойде генялната идея да го сабера под задния капак на въздухара.
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Нед 06 мар 2016 22:45


Честито , Жоро!
Звънни /пиши за Dellorto , но тук не е ли вертикален карба - като Weber IDF например? Тогава търси от боксерна АлфаРомео.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 06 мар 2016 22:53


Вертикален ще е,имам ги точно 5 броя :th_up


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Нед 06 мар 2016 22:58


Oт какъв материал е корпуса на компресора?


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 06 мар 2016 23:01


Халумин.


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Нед 06 мар 2016 23:07


Ахам , ясно.
Да не си заварил директно фланците от алфовите колектори или си правил нови?


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 06 мар 2016 23:26


fulcrum написа:
Да не си заварил директно фланците от алфовите колектори


:th_up
Само ме притеснява дали ще е достатъчен въздуха от един карбуратор за тая схема но на първо време така ще е :rolleyes



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта