Е ли възможно,двигател от бус 1.6-82г.-въздухар,да го наместя на костенурката с мойте ламарини,турбини за охл,масл.радиатори и останалите мои салтанати...?
Благодаря предварително на отговорилите!
Въпрос към знаещите!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос към знаещите!
Възможно е - основният проблем ще е монтажът на масленият радиатор. Ще трябва да измислиш начин да го монтираш на правилното място за твоето охлаждане, защото единият или двата отвора за масло на блока "СТ" са на друго място. Цилиндрите и главите също са различни и там може да има проблемчета... Има и други неща за които не се сещам в момента.
П.П. Ако всичко по, това "СТ" е налично и няма да ти трябва, мога да ти направя трансформацията в замяна на излишните карантии.
П.П. Ако всичко по, това "СТ" е налично и няма да ти трябва, мога да ти направя трансформацията в замяна на излишните карантии.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос към знаещите!
Благодаря Колега за пояснението!Ако и на "СТ"двигателя съществува основа за захващането на стойката за алтернатора,мисля че с другото ще се справя някак.Пък "карантиите"от този ще са ми излишни,така че ще се договорим за някое бартерче Добре звучи и твоето предложение за "трансформацията...",но пусти километри,никак не са малко м-ду теб и мен.
Поздрави и Благодарско още веднъж!
П.п.Темата е отворена и продължавам да приемам съвети,забележки,предложения и пр...защото друг матор немам,пък и "сиромах човек,жив дявол",както е казал народа...тъй че помагайте Моля!!
Поздрави и Благодарско още веднъж!
П.п.Темата е отворена и продължавам да приемам съвети,забележки,предложения и пр...защото друг матор немам,пък и "сиромах човек,жив дявол",както е казал народа...тъй че помагайте Моля!!
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Въпрос към знаещите!
На тоя мотор шпилките на стойката на алтернатора са 6мм а оригиналните са 8мм правят се фтулки.
Отпред има едни израстаци на блока на които е набит номера те ти пречат.
Режат се за да монтираш твоята шайба.
Радиатора го изнасяш с маркучи, друго няма.
Маховика трябва да е за 215мм диск.
Миналата седмица обурудвах такъв мотор и спомените са ми пресни.
Датчика за маслото е на радиатора имаш много варианти за монтаж.
С хидравлични повдигачи е.
Отпред има едни израстаци на блока на които е набит номера те ти пречат.
Режат се за да монтираш твоята шайба.
Радиатора го изнасяш с маркучи, друго няма.
Маховика трябва да е за 215мм диск.
Миналата седмица обурудвах такъв мотор и спомените са ми пресни.
Датчика за маслото е на радиатора имаш много варианти за монтаж.
С хидравлични повдигачи е.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос към знаещите!
bai vicho написа:На тоя мотор шпилките на стойката на алтернатора са 6мм а оригиналните са 8мм правят се фтулки.
Отпред има едни израстаци на блока на които е набит номера те ти пречат.
Режат се за да монтираш твоята шайба.
Радиатора го изнасяш с маркучи, друго няма.
Маховика трябва да е за 215мм диск.
Миналата седмица обурудвах такъв мотор и спомените са ми пресни.
Датчика за маслото е на радиатора имаш много варианти за монтаж.
С хидравлични повдигачи е.
Благодаря Колега!Жив и здрав да си
А колко коня са тия двигатели?
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос към знаещите!
50 к.с. е CT-то
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос към знаещите!
Prodriver написа:50 к.с. е CT-то
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос към знаещите!
я го продай така..... и си купи или напраи едно AS блокче
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Въпрос към знаещите!
Смукателните колектори (охлювите)и карба можеш да ги ползваш.
Гледам че делкото е електронно,в комплект с комутатора и бобината и тях също.
Не е проблем че палеца на делкото гледа към 3ти цилиндър.
Гледам че делкото е електронно,в комплект с комутатора и бобината и тях също.
Не е проблем че палеца на делкото гледа към 3ти цилиндър.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос към знаещите!
asentm написа:я го продай така..... и си купи или напраи едно AS блокче
Този двигател е на 80000 км.и имам големи надежди,за дълга метанова експлоатация
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос към знаещите!
bai vicho написа:Смукателните колектори (охлювите)и карба можеш да ги ползваш.
Гледам че делкото е електронно,в комплект с комутатора и бобината и тях също.
Не е проблем че палеца на делкото гледа към 3ти цилиндър.
Повече от 5 год.съм с такова запалване и за това делкото е към излишните части.Моят ориг.дв.е АВ и от него ще ползвам смукателните колектори ,а карба ми е нагласен на метан и пак ще съм си с него,че бенз изобщо не ползвам
Благодаря Колеги за съветите!
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос към знаещите!
от този двигател си вземи само запалването, а карба го хвърли, ама по-далечко. С тези вакуми и тази екология
Като цяло става, но не си заслужава упражнението да го тикаш в костенура....питай патило
Като цяло става, но не си заслужава упражнението да го тикаш в костенура....питай патило
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос към знаещите!
asentm написа:от този двигател си вземи само запалването, а карба го хвърли, ама по-далечко. С тези вакуми и тази екология
Като цяло става, но не си заслужава упражнението да го тикаш в костенура....питай патило
Вече навъртях 2000км.без никакви проблеми,но като цяло е слаб мотор.Преди повече от 10 г. си бях правил едни експерименти с моя мотор с осмакови бутала,жигулски клапани и т.н....ми той вървеше повече сякаш от СТ мотора.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Въпрос към знаещите!
Каде му е скрита бензиновата помпа?
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Въпрос към знаещите!
Остави бензиновата помпа, кажи как топлиш изпарителя на газовата ?!?!
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта