След първият неуспех симпатията ми към този автомобил не умря ,напротив засили се и си възложих за задача да намеря и купя втора костенурка в малко по добро състояние от предишната ,малко по стар модел и естествено най-важното да има номера и документи за да имам инерция да започна недовършеното от предишната .
Колата я закупих преди около месец от случайна обява в интернет след строги разглеждания тестове и проби реших, че е в категорията ми и я закупих за 1800 лева .Колата е купена от втори собственик има почти всички оригинални за модела части и детайли ,има що годе здраво купе има под и вътрешни прагове от долу праговете ги няма естествено и под-калниците са по-загнили но все още нищо общо с предишната. Пръскана е преди години качествено и се вижда по външния и вид ,но с годините каране и стоене е загнила,ръждясала .Мотора е на оригинални 90 000 километра след доста тестове установихме, че наистина е така няма и милиметър луфтове ,не хвърля масла и има ряз ,който до сега не бях виждала в предишната .Пали ,върви идеално ,естествено ,че ще иска намеси по консумативи .Окачването е средна работа класическо е изпуснала и се суче по завоите но не тропа и лопа,няма смисъл да казвам ,че спира много слабо но това е защото не е с нейната помпа.Интериора е що годе добър но с опита и частите от предишната, подкрепата на колеги мисля, че е напълно възможно този красавец да стане невероятен екземпляр.
Списъците с части за готови , парите се събират, специално за нея си преправих и гаража ,накупих инструмент за 400 500 лева за който съм ревал при предишната и сега съм напълно готов да започна с пълна пара. Телоподаващото е заредено с тел и газ флеска има дискове и аз имам нерви, зима иде гаража е отоплен ,работата ще кипи . Сега си я карам докато се развали времето да и се порадвам малко и няма смисъл да казвам хората по улиците ,като я видят как реагират, много готино чувство!
Ето и снимките на количката.
Моята лична гордост ,колата е прехвърлена и талоните са сменени така ,че няма да имам проблем поне от към това!
От вчера бележа началото с първата покупка не един рядък за намиране детайл а именно и механичния с жило оригинален бензиномер и комплекта лайстни за таблото.
VW Beetle 1200, 1969 - Възраждането на една легeнда
- The Zelbinion
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 30 авг 2011 16:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
VW Beetle 1200, 1969 - Възраждането на една легeнда
Последна промяна от The Zelbinion на Вто 02 окт 2012 11:28, променено общо 1 път.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW Beetle 1200, 1969 - Възраждането на една легeнда
Ееее - супер, интересен модел, добра-стойка има, и ти отива.
Браво, научил си си урока от предишната и сега избора ти е по-добър.
Честито, да си караш и правиш красавицата със здраве и мерак.
Браво, научил си си урока от предишната и сега избора ти е по-добър.
Честито, да си караш и правиш красавицата със здраве и мерак.
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Beetle 1200, 1969 - Възраждането на една легeнда
Честито колега,лека и безпроблемна работа по машинката!
П.С.махни по - добре снимката с талона,че ти излизат всичките данни.
П.С.махни по - добре снимката с талона,че ти излизат всичките данни.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Beetle 1200, 1969 - Възраждането на една легeнда
Честито!Брао, брао!Така така покарай я, има време за правене, не бързай, че много ни се точат проектите и не караме дълго.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Beetle 1200, 1969 - Възраждането на една легeнда
Браво!
то нещата в живота си се въртят. Когато правих моята, "жичкаджията" на сервиза се разболя и той си купи - е те тази! Добре е, че Мариан я е продал сега на някой от нас
Колата я караше предимно жена му. а цвета не може да се направи пак, защото го забъркаха в една кофа от каквото е останало
то нещата в живота си се въртят. Когато правих моята, "жичкаджията" на сервиза се разболя и той си купи - е те тази! Добре е, че Мариан я е продал сега на някой от нас
Колата я караше предимно жена му. а цвета не може да се направи пак, защото го забъркаха в една кофа от каквото е останало
- МЗМА
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 3:49
- Автомобил: IFA-mobile DDR
- Двигател: 353W Baujahr-1971
- Местоположение: София
Re: VW Beetle 1200, 1969 - Възраждането на една легeнда
Има ли някакво развитие по проекта?
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта