asentm: за това говорих http://www.mobile.de/SIDUGhxCoPGrac-3BptdaSqmQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1108061857A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A1%81P-t-vCaMkMoSmVbZi_X_Y_x_ycosO~BSRA6D1100E25200CbusCBUSHinPublicE15711A2A0A0A0ADA0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111155620784&
Качество/Цена!
Двигатели - замяна и как се прави?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
BuGmaN написа:rusty - Там по моргите дали няма да има някое охлаждане от 4цил.Порше с перката дето сочи назад? Или пък някой цял мотор в толкова трагично състояние че да си го позволи човек в БГ.?
аз имам такъв мотор, 1 приятел ще си купи "Кучешката колиба " за турбина от Порше и ще му свалим калъпа.........но незнам кога ще стане, маже би до лятото.......
има и проблем "Колибката" ще е за тип4, какъвто е и моя мотор, а на теб ти трябва за тип1 има разлика
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
(alt+p)
на тип4 масленият радиатор е /като гледаш мотора / в лявятя долна част, обикновенно, ако кожуха не е направен път за обдухване, тоой се мести или отпред на купето или слегат по-голям вътре в самата "колиба"
ето вариант, който може да се направи със ЗАЗова турбина/с по-малък диаметър/. Мислил съм и за турбина от Робур
Р.С. незнам защо не ми излизат снимките Mad
на тип4 масленият радиатор е /като гледаш мотора / в лявятя долна част, обикновенно, ако кожуха не е направен път за обдухване, тоой се мести или отпред на купето или слегат по-голям вътре в самата "колиба"
ето вариант, който може да се направи със ЗАЗова турбина/с по-малък диаметър/. Мислил съм и за турбина от Робур
Р.С. незнам защо не ми излизат снимките Mad
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
BugMan отиди на този линк http://www.luftboxer.com/index2.htm
на сраницата със съборите отвори този от 2-4 авг. 2002 г. има лилав костенур с много хитра турбина стои хоризонтално........място в коша колкото искаш, а и масления радиатор може да го сложиш да се обдухва директно от турбината
на сраницата със съборите отвори този от 2-4 авг. 2002 г. има лилав костенур с много хитра турбина стои хоризонтално........място в коша колкото искаш, а и масления радиатор може да го сложиш да се обдухва директно от турбината
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
двигатели..
Т'ва тука всичко е повече от чудесно дето си го говорите, ама за човек като мене (с двете ръце в г*за едва ли не )не ми решава въпросите/ проблемите.. Дето казва един приятел - почти знам отверката от кой край се хваща.. Така или иначе поне половината постинги ги чета с 'речника на младия конструктор' в ръка...
с една дума, за съжаление тука в бг май все още я няма услугата да отида някъде с кинтите и да ми го направят от-до...
дерзайте!
P.S. Асене, търсих те миналата седмица да се видим, ама gsm-a ти даваше free... пиши тук/на бележка/на мейл/sms или както дойде да се скиваме когато ти е удобно..
с една дума, за съжаление тука в бг май все още я няма услугата да отида някъде с кинтите и да ми го направят от-до...
дерзайте!
P.S. Асене, търсих те миналата седмица да се видим, ама gsm-a ти даваше free... пиши тук/на бележка/на мейл/sms или както дойде да се скиваме когато ти е удобно..
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: двигатели..
Yaro написа:с една дума, за съжаление тука в бг май все още я няма услугата да отида някъде с кинтите и да ми го направят от-до...
Как да няма бе, не съм я предложил щото малко хора могат да си я позволят, иначе дай кинти и после само сиир да гледаш - няма да си познаеш машината... :
asentm написа:костенур с много хитра турбина стои хоризонтално...
Да идята си я бива (имам снимки и на други такива проекти), особенно за нашите стандарти и ми е като краен вариант за охлаждане на тип4 мотор - хубавото и е, че се изработва сравнително лесно, може да се сложи огромна перка и няма да върти, толкова въздуха под задния капак и да прави всичко в прах, обаче има един съществен недостатък - грозна е!
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
http://www.rhinos-kaeferschmiede.de.vu/
Може би ще помогне Успех!
Може би ще помогне Успех!
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта