Двигатели - замяна и как се прави?

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 10 фев 2005 23:07






Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 11 фев 2005 11:15


BuGmaN написа:rusty - Там по моргите дали няма да има някое охлаждане от 4цил.Порше с перката дето сочи назад? Или пък някой цял мотор в толкова трагично състояние че да си го позволи човек в БГ.? :wink:

аз имам такъв мотор, 1 приятел ще си купи "Кучешката колиба " за турбина от Порше и ще му свалим калъпа.........но незнам кога ще стане, маже би до лятото.......
има и проблем "Колибката" ще е за тип4, какъвто е и моя мотор, а на теб ти трябва за тип1 има разлика


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 11 фев 2005 12:03


asentm написа:...има и проблем "Колибката" ще е за тип4, какъвто е и моя мотор, а на теб ти трябва за тип1 има разлика

По принцип турбината ми трябва за тип4 мотор, само не знам как ще реша въпроса с перката за охлаждане, и къде стои масления радиатор?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 11 фев 2005 12:54


Изображение(alt+p)
на тип4 масленият радиатор е /като гледаш мотора / в лявятя долна част, обикновенно, ако кожуха не е направен път за обдухване, тоой се мести или отпред на купето или слегат по-голям вътре в самата "колиба"
Изображение
ето вариант, който може да се направи със ЗАЗова турбина/с по-малък диаметър/. Мислил съм и за турбина от Робур
Р.С. незнам защо не ми излизат снимките Mad
Изображение


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 11 фев 2005 14:25


Варианти за монтаж на маслен радиатор много, любопитно ми е къде е монтиран при Порша? А иначе мисля,че тип4 иска поне 2 маслени и разширителен съд на мало - 5л.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 11 фев 2005 15:12


на бегачките по принцип го правят, т.н. сух картер. слагат 1 спец ламарина да лежи в картера, тя непозворява на маслото в него около 500 гр. да се разплисква.......останалото масло е в отделен резервоар и се подава с помпа........затова на 911 събира 11 литра , а турбото 17 литра


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 11 фев 2005 15:41


BugMan отиди на този линк http://www.luftboxer.com/index2.htm
на сраницата със съборите отвори този от 2-4 авг. 2002 г. има лилав костенур с много хитра турбина стои хоризонтално........място в коша колкото искаш, а и масления радиатор може да го сложиш да се обдухва директно от турбината


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

двигатели..

Мнениеот Yaro » Съб 12 фев 2005 11:04


Т'ва тука всичко е повече от чудесно дето си го говорите, ама за човек като мене (с двете ръце в г*за едва ли не :oops: :D :D )не ми решава въпросите/ проблемите.. Дето казва един приятел - почти знам отверката от кой край се хваща.. Така или иначе поне половината постинги ги чета с 'речника на младия конструктор' в ръка...

с една дума, за съжаление тука в бг май все още я няма услугата да отида някъде с кинтите и да ми го направят от-до...

дерзайте! :wink:

P.S. Асене, търсих те миналата седмица да се видим, ама gsm-a ти даваше free... пиши тук/на бележка/на мейл/sms или както дойде да се скиваме когато ти е удобно.. :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: двигатели..

Мнениеот BuGmaN » Съб 12 фев 2005 12:23


Yaro написа:с една дума, за съжаление тука в бг май все още я няма услугата да отида някъде с кинтите и да ми го направят от-до...

Как да няма бе, не съм я предложил щото малко хора могат да си я позволят, иначе дай кинти и после само сиир да гледаш - няма да си познаеш машината... :shock: 8)

asentm написа:костенур с много хитра турбина стои хоризонтално...

Да идята си я бива (имам снимки и на други такива проекти), особенно за нашите стандарти и ми е като краен вариант за охлаждане на тип4 мотор - хубавото и е, че се изработва сравнително лесно, може да се сложи огромна перка и няма да върти, толкова въздуха под задния капак и да прави всичко в прах, обаче има един съществен недостатък - грозна е! :roll:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 14 фев 2005 0:36


http://www.rhinos-kaeferschmiede.de.vu/
Може би ще помогне :) Успех!


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 14 фев 2005 13:59


то УСПЕХ = $



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта