Сваляне на двигател

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот stingray » Пон 14 яну 2013 23:10


ако на колегата му трябват размерите от маховика, утре да хващам шублера и да го запуквам отвсякъде?




martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот martinfrit » Вто 22 яну 2013 0:19


колеги аз бях с мотор ф на 6волта блока и маховика сега са ми от бус 1500 и нищо не преправях даже съм си оставил и 6 волтовия стартер,обаче и на мен ми е много интересно ако искам да сложа мотор тип4 какво правим с маховика и дали няма маховик за тип4 които да става за нашите кутии,моля които е правил тези схеми да сподели че ми се върти нещо в главата,а колега ако не можеш да си намериш маховик звънни имам 0878770192


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот asentm » Вто 22 яну 2013 6:47


проблем ще ти е с тип 4.
трябва ти маховик от 1700, а не от 2000 сс.
проблема е в дълбочината на маховик и притискателния диск.
ако имаш 2000 сс. почваш ТНТМ - набиваш т.н. огледарен диск от 200 мм. съединител и слагаш него.
scare
ако си с диафрагмен съединител отиваш на вариант - кутия от 1303 с водач на лагера /тази година ще го правя така/ или Вариантова кутия и разпробиване на място за да сложиш водач на лагера. Разликата между костенурковата и вариантовата кутия е , че там където излиза първичният вал, т.е. опашката на скоростите челото на кутията при варианта е право и може да се мангери нещо scare


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот batetony67 » Вто 22 яну 2013 19:37


Аз го минах този филм, в момента съм с мотор тип4, а кутия от 1303 с полуоски с кожух. За преправянето на маховика се погрижи Жеко. А и за всичко по механиката. :beer



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта